Професор кафедри промислового маркетингу

Е-mail: Zozulyov.Oleksandr@lll.kpi.ua

Робоча адреса, включаючи № кабінету: 03056, Київ, просп. Берестейський, 37, корпус 1, каб. 193-А

ORCID профіль https://orcid.org/ 0000-0001-7087-2080

Google Scholar профіль https://scholar.google.com.ua/citations?user=z5RV798AAAAJ&hl=uk

Профіль Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57216927642

Профіль Web of Science https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAK-4000-2021

  • Кандидат економічних наук, 08.06.02 – підприємництво, менеджмент, маркетинг, тема дисертації: «Методичні основи сегментації ринку».
  • Професор кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2016 р.
  • 2000, Київський Національний університет ім. Тараса Шевченко, економічний факультет, захист кандидатської дисертації
  • 1995-1999, Національний технічний університет України “КПІ”, факультет менеджменту й маркетингу, аспірантура
  • 1994-1995, Національний технічний університет України “КПІ”, факультет менеджменту та маркетингу, кафедра промислового маркетингу; менеджер- маркетолог, диплом фахівця з відзнакою
  • 1990-1995, Національний технічний університет України “КПІ”, факультет інформатики й обчислювальної техніки, комп'ютеризовані системи обробки інформації й керування, диплом фахівця з відзнакою
  • 1987-1990, Київське вище військове авіаційне училище, факультет електроніки, прикладна математика
Досягнення: 475 місце в Ukrainian National H-index Ranking (незалежний міжнародний рейтинг, що направлений на оцінку наукової продуктивності вчених, дослідницьких груп та організацій в різних країнах на основі консолідованого показника індексу Гірша).

Професійна діяльність

  • 2003 – 2021: заступник декана факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського ” з наукової роботи.
  • 2008- 2021: учений секретар спеціалізованої вченої ради Д 26.002.23 у Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
  • 2002 - 2003: заступник декана факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України “КПІ” з заочної форми навчання.
  • 2015 – по теперішній час: професор, кафедра промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського.
  • 2001 - 2015: доцент, заступник завідувача кафедри з наукової роботи, кафедра промислового маркетингу Національного технічного університету України “КПІ”
  • 1995 - 2000: асистент, старший викладач кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України “КПІ”
  • 2016 - теперішній час. Робота у підкомісії МОН України з розробки Стандартів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».
  • Робота в комісіях: експерт Державної акредитаційної комісії України  МОН України, експерт Державної інспекції навчальних закладів.
  • 2021 -теперішній час: співрозробник програми МОН для проведення ЄФВВ для спеціальності 075 «Маркетинг», розробник тестових завдань для проведення ЄФВВ з цієї спеціальності.
 

Членство у громадських організаціях: член Української асоціації маркетингу.

Робота у складі редакційних колегій наукових видань: Економічний вісник НТУУ «КПІ» та «Актуальні проблеми економіки та управління».

Підготовка наукових кадрів: підготував 7 кандидатів наук.

Відзнаки: Київського міського голови,  Солом’янської районної адміністрації, КПІ ім. Ігоря Сікорського. Грамоти від Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу» тощо. У 2007 р. отримав звання «Викладач-дослідник – 2006».

Науково-дослідні роботи та міжнародні проєкти: 7-ї Рамкової  програми ЄС «Fostering Regional Innovation and Development through Anchors and Networks: A Cross Regional Comparison in an Evolving International Context» (FRIDA). Керівних 3-х ініціативних НДР з маркетингу.

СТАТТІ У БАЗАХ SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE
  1. Krystyna Menkova, Oleksandr Zozulov. Parameterization of the Company’s Business Model for Machine Learning-Based Marketing Stress Testing // International Journal of Computer Science and Network Security (IJCSNS), VOL.22 No.2, February 2022. – pp. 318-326. (Web of Science) (Korea) http://paper.ijcsns.org/07_book/202202/20220240.pdf
  2. Sergiy Spivakovskyy, Tetiana Spivakovska, Oleksandr Zozulov, Iryna Heiets. Designing online communication mix for machinery manufacturers. // J. Business Performance Management, Vol. 23, Nos. 1/2, 2022. – pp. 166-185.   (Scopus)  (Scopus (Elsevier), Emerging Sources Citation Index (Clarivate Analytics), Academic OneFile (Gale), Business Source Premier (EBSCO), cnpLINKer (CNPIEC)) (Switzerland)  https://www.inderscienceonline.com/doi/abs/10.1504/IJBPM.2022.119574
  3. Kofanov O., Zozulov O., Solntsev S., Bazherina K. Dynamic decision-making framework for evaluating the market potential and success of innovative startups on the basis of a marketing research approach using R. Academy Review. 2023. 2(59). P. 202–217. https://doi.org/10.32342/2074-5354-2023-2-59-14
  4. Kofanov O., Kofanova О., Vasylkevych O., Zozul’ov O., Kholkovsky Yu, Khrutba V., Borysov O., Bobryshov O. Mitigation of the environmental risks resulting from diesel vehicle operation at the mining industry enterprises. Mining of Mineral Deposits, 2020, 14(2), Р. 110-118. https://doi.org/10.33271/mining14.02.110
  5. Kofanov O., Zozul’ov Successful Development of Startups as a Global Trend of Innovative Socio-Economic Transformations. International and Multidisciplinary Journal of Social Sciences. 2018. № 7 (2). С. 191−217. URL: https://doi.org/10.17583/rimcis.2018.3576
ПУБЛІКАЦІЇ В НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ
  1. Зозульов О. В., Царьова Т. О., Гавриш Ю. О., Гавриш О. А. Модель перспективи технологічного розвитку товару в маркетингу. Бізнес Інформ. 2025. №1. C. 504–510. (категорія Б) https://doi.org/10.32983/2222-4459-2025-1-504-510
  2. Зозульов О.В., Савчик А.В. Маркетинг у реалізації scale up проєктів. Маркетинг і цифрові технології. 2024. Том 8, № 4. С. 68‒79. (категорія Б)
https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/390   DOI: 10.15276/mdt.8.4.2024.6
  1. Gavrysh Iuliia, Zozulov Oleksandr, Symonenko Anzhela. Analysis of the success of business models of Ukrainian companies on the European market using the example of international companies // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". – 2024. – №29. – C. 28-35. (категорія Б) URL: https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/309208
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.29.2024.308808
  1. Подолян О.О., Зозульов О.В. Бренд роботодавця в системі економічних відносин на ринку. // Маркетинг і цифрові технології. – 2024. – Том 8. – № 2 – C. 58-69. // URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/365   (категорія Б)  DOI: 15276/mdt.8.2.2024.5
  2. Глоба М.С., Зозульов О.В., Гнітецький Є.В. Маркетингові метрики під час проведення бренд-аудиту // Економічний простір. – 2024. - № 190. – С. 361-371. // URL: http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1513 (категорія Б)  DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-64
  3. Зозульов О.В., Глоба М.С. Методичні засади проведення бренд-аудиту // Маркетинг і цифрові технології. – 2024. – Том 8. – № 1 – C. 162-179. // URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/355 (категорія Б)  DOI: 10.15276/mdt.8.1.2024.11
  4. Кофанов О.Є., Зозульов О.В., Кофанова О.В. Інноваційність і планування бізнес-процесів стартапів у контексті зеленого енергетичного переходу // Маркетинг і цифрові технології. – 2023. – Том 7. – № 3 – C. 95-114. // URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/318 (категорія Б) DOI: 10.15276/mdt.7.3.2023.7
  5. Вишницька С. В., Зозульов О.В. Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку комбікормів та біологічних мінерально-вітамінних добавок // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". – 2023. – №26. – C. 102-108. (https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/287415) (категорія Б) DOI: https://doi.org/10.32782/2307-5651.26.2023.17
  6. Кофанов О.Є., Зозульов О.В., Кофанова О.В. Зелені технології та маркетинговий інструментарій у забезпеченні сталого розвитку підприємств гірничодобувної промисловості // Маркетинг і цифрові технології. – 2023. – Том 7. – № 2 – C. 19-31. // URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/299 (категорія Б) DOI: 10.15276/mdt.7.2.2023.2
  7. Зозульов О.В., Царьова Т.О. Маркетингова діяльність в контексті фундаментальних змін // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". – 2022. – №24. – C. 99-103. (http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/274833) (категорія Б) DOI: https://doi.org/10.32782/2307-5651.24.2022.15
  8. Зозульов О.В., Царьова Т.О. Система показників попиту як чинник формування стратегії зростання підприємства // Маркетинг і цифрові технології. – 2022. – Том 6. – № 4 – C. 28-37. // URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/274 (категорія Б) DOI: 10.15276/mdt.6.4.2022.3
  9. Шевлюга А.Г., Зозульов О.В. Маркетингові дослідження до і після релізу відеогри // Маркетинг і цифрові технології. – 2022. – Том 6. – № 3 – C. 25-33. // URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/260 (категорія Б) DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.3
  10. Царьова Т.О., Зозульов О.В., Гнітецький Є.В. Види технологічного прогнозування у стратегічному плануванні. // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". – 2022. – №22. – C. 95-99. (http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/260162) (категорія Б)
  11. Oleksandr Zozul`ov, Maria Globa, Ievgen Gnitetskyi. Brand audit: types, approaches, methodologies // Маркетинг і цифрові технології. – 2022. – Том 6. – № 2 – C. 86-95. // URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/202 (категорія Б) DOI: 10.15276/mdt.6.2.2022.7
  12. Альтернативні форми фінансування малого та середнього бізнесу в Україні: можливості та перспективи / Гавриш О.А., Зозульов О.В., Гавриш Ю.О. Економіка та суспільство. 2022. № 35. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1125
DOI: 10.32782/2524-0072/2022-35-50
  1. Дослідження ефективності маркетингових стратегій в машинобудівній галузі / О.А. Гавриш, С.О. Солнцев, О.В. Зозульов, Ю.О. Гавриш. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2021. № 30. С. 165 – 171. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/490
  2. Зозульов О.В., Царьова Т.О. Система маркетингових моделей товару // Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Том 5. – № 3 – C. 6-17. // URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/142 (категорія Б)
  3. Царьова Т.О., Зозульов О.В., Черненко О. В. Технологічне прогнозування як основа стратегічного планування діяльності промислового підприємства // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". – 2021. – №19. – C. 127-130. (http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/240888) (категорія Б)
  4. Костянчук К.В., Зозульов О.В. Індустрія 4.0: технології new normality та їх вплив на маркетингову діяльність // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". – 2021. – №19. – C. 115-120. (http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/232359) (категорія Б)
  5. Шевлюга А.Г., Зозульов О.В. Науково-методичні положення розробки та впровадження на засада маркетингу ігрового продукту// Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". – 2021. – №18. – C. 119-140. (http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/235960) (категорія Б)
ПУБЛІКАЦІЇ В ПРОФЕСІЙНИХ ВИДАННЯ З МАРКЕТИНГУ
  1. Зозульов О.В., Царьова Т.О. Система маркетингових моделей товару як основа для аналізу конкурентоспроможності // Маркетинг и реклама. – 2024. – № 1-2 (306-307) – С. 40-48 (0,3 ум. друк. арк.).
  2. Глоба М., Зозульов О. Підходи до проведення бренд-аудиту. // Маркетинг и реклама. – 2021. – № 7-8 (298-299) – С. 58-66 (0,3 ум. друк. арк.).
  3. Зозулёв А., Менькова К. Стресс-тестирование бизнес модели предприятия как основа экономической стабильности в будущей нормальности // Маркетинг и реклама. – 2021. – № 2-3 (293-294) – С. 52-57 (0,3 ум. друк. арк.).
МОНОГРАФІЇ
  1. Kofanov O., Kofanova O., Zozul`ov O. Marketing and Ecological Aspects of Management of Hydrocarbon Fuels Replacement with Fuel of Biological Origin at the Mining Enterprises. Climate Change & Sustainable Development: New Challenges of the Century: Monograph.  – Mykolaiv: PMBSNU – Rzeszow: RzUT, 2021. – Editors: prof. Olena Mitryasova & prof. Piotr Koszelnik. P. 229−244.
НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
  1. Маркетинг: конспект лекцій [Електронний ресурс]: навчальний посібник для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 051 «Економіка» освітніх програм «Економіка і бізнес», «Економічна аналітика», «Міжнародна економіка» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: Ю. О. Гавриш, О. В. Зозульов, Т. О. Царьова – Електронні текстові дані (1 файл). Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025. – 174 с.  https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72959
  2. Маркетинг: практикум [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності  051  «Економіка»  освітніх  програм  «Економіка  і  бізнес», «Економічна аналітика», «Міжнародна економіка» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: Ю. О. Гавриш, О. В. Зозульов, Т. О. Царьова – Електронні текстові дані (1 файл). Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025. – 68 с.  https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72960
  3. Промисловий маркетинг: курсова робота [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: О. В. Зозульов, Т.О. Царьова, 2-ге вид., перероб. і доповн. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 72 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72906
  4. Фундаментальний маркетинг. Конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра за освіт. програмою «Промисловий маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»  / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: О.В. Зозульов, Ю.О.Гавриш, Т.О. Царьова. – Електрон. текст. дані (1 файл). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. – 347 с. https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72018
  5. Вступ в маркетинг: конспект лекцій [Електронний ресурс]: навчальний посібник для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Промисловий маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: Ю. О. Гавриш, О. В. Зозульов, Т. О. Царьова – Електронні текстові дані (1 файл). Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. – 142 с. https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71909
  6. Маркетинг: робочий зошит [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», освітні програми «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування», «Управління бізнесом, інновації і підприємництво» / Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавриш Ю.О.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. – 96 с. https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66878
  7. Маркетинг. Конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра за освіт. програмою «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування», «Управління бізнесом, інновації і підприємництво» спеціальності 073 «Менеджмент» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: О.В. Зозульов, Ю.О. Гавриш, Т.О. Царьова. – Електрон. Текст. Дані (1 файл). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. – 285 с. https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66876
  8. Маркетинг: практикум [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», освітні програми «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування», «Управління бізнесом, інновації і підприємництво» / Зозульов О.В., Гавриш Ю.О., Царьова Т.О.; – Електрон. текст. дані (1 файл). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. – 80 с. https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66877
  9. Програмування  із  використанням  R  у  статистичних  та  маркетингових дослідженнях:  Навчально-методичний  комплекс  дисципліни  [Електронний  ресурс]  : навч. посіб. для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» / О. Є. Кофанов, С. О. Солнцев, О. В. Зозульов; КПІ ім. Ігоря Сікорського. Електронні текстові дані (1 файл: 4,63 Мбайт). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. 204 с. https://ela.kpi.ua/handle/123456789/56233
  10. Дипломна  робота  бакалавра  :  рекомендації  до  виконання  та  змісту  для  спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг» [Електронний  ресурс]: навч. посіб.  / КПІ  ім.  Ігоря  Сікорського;  уклад.:  А.Р.  Дунська,  В.М.  Марченко,  О.В.  Зозульов, А.Д. Кухарук, І.Д. Фартушний, КПІ ім. Ігоря Сікорського. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського,  2023. 37 с. (1,5 д.а.)https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54462
  11. Магістерська дисертація : рекомендації до виконання та змісту для спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг» [Електронний ресурс]: навч. посіб. / КПІ ім. Ігоря Сікорського;  уклад.: А. Р. Дунська, В.М. Марченко, О.В. Зозульов, А.Д. Кухарук, І.Д. Фартушний, КПІ ім. Ігоря Сікорського. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. 38 с. (1,5 д.а.). https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54420
  1. Підготовка та захист дисертації здобувача ступеня доктора філософії: для спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг» : навч. посіб. для здобувачів ступеня доктора філософії третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, які навчаються за спеціальностями 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», а також для наукових керівників дисертацій / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: М. О. Кравченко, К. О. Бояринова, А. Р. Дунська, В. М. Марченко, О. В. Зозульов, К. О. Кузнєцова. – Електронні текстові данні (1 файл: 7.22 Мбайта). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023.  88 с.  https://ela.kpi.ua/handle/123456789/53778
  2. Фундаментальний маркетинг: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг» / Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавриш Ю.О.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 362 с.
  3. Маркетинг: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», освітні програми «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування» / Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавриш Ю.О.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 297 с.
  4. Промисловий маркетинг:  курсова  робота  [Електронний  ресурс]  :  навч.  посіб.  для здобувачів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: О. В. Зозульов, Т.О.Царьова, – Електронні текстові дані (1 файл: 1,5 Гбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 81 с.
  5. Педагогічна практика: методичні рекомендації до проходження аспірантами педагогічної практики [Електронний ресурс] : навч. посіб. для аспірантів спеціальності 075 «Маркетинг» / С.О. Солнцев, О.В. Зозульов, Н.С. Кубишина; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстовіданні (1 файл: 1,3Мбайта). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 55 с. Гриф надано Методичною радою КПІ ім. Ігоря Сікорського (протокол № 2 від 09.12.2021 р.) за   поданням Вченої ради Факультету менеджменту та маркетингу (протокол № 4 від 22.11.2021 р.)
  6. Маркетинг: теоретичні основи маркетингу : навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» / Зозульов О.В., Царьова Т.О.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 100 с.
  7. Промисловий маркетинг: курсова робота [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: О. В. Зозульов, Т.О.Царьова, – Електронні текстові дані (1 файл: 840 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 80 с.
  1. Штучний інтелект в освітній діяльності, ІПО КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025 р., свідоцтво ПК02070921/009429-25, 108 г.
  2. Основи тестеології та розробки тестових завдань, НМЦ вищої та фахової передвищої освіти МОН України. , 30 г.
  3. "Digital Future: Blended Learning", Університет прикладних наук Анхальт, Німецько-український центр цифрових інновацій DUDIZ (проєкт DigIn.Net 2), Німецька служба академічних обмінів DAAD, Федеральне міністерство освіти і науки Німеччини, м. Кьотен (Німеччина), 2024 р., сертифікат,  DN 202405163, 180 годин.
  4. European Green Dimensions, сертифікат, №169_01052024, 2024 р., 90 годин.
  5. Міжнародні проєкти: написання, подання, виконання, ІПО КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024 р., свідоцтво ПК02070921/008585-24, 108 г.
  6. Міжнародний університет фінансів, Україна, 25.09.2023-05.11.2023, «Діджитал бізнес: маркетингові аспекти», 180 год. (6 кредитів), свідоцтво № 21547613/000221-23.
  7. Основи тестології та розробки тестових завдань, 2023, НМЦ вищої та фахової передвищої освіти МОН України, 30 год, сертифікат.
  8. Основи антикорупції для всіх та кожного. Національне агентство з питань запобігання корупції, сертифікат від 09.12.2023 р., 15 годин.
  9. TECH SUMMER BOOTCAMP FOR TEACHERS.  SoftServe Inc., 26 липня 2023 – 01 вересня 2023 р., сертифікат Серія QT № 14509/2023, 10 годин.
  10. 4th Baltic Summer School of Digital Humanities “Essentials of News Data Mining”. The National Library of Latvia . Сертифікат, 046313, 2022 р. 32 год.
  11. Digital education for Ukraine, Technische Universität Berlin, Germany, сетрифікат, DE4UA -012, 2022, 105 год.
  12. Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Fundraising and organization of project activities in educational establishments: European experience», Jagiellonian University in Krakow (Польща), сертифікат  SZFL-001345, термін:  11.09-17.10.2021, 180 годин.
  13. Міжнародне стажування «Digital Future: Blended Learning» (180 год.) за підтримки Німецької служби академічних обмінів DAAD Проект DigIn.Net 2  01/10-30/11/2022, сертифікат DN 202211188
  14. On Being a Scientist Course. European Academy of Sciences and Research,  Hamburg, Germany сертифікат, XI-12190293846-20, 2021 р., 10 год.
  15. Research Methods Course authorized by European Academy of Sciences and Research, Hamburg, Germany сертифікат, XI-12190293846-21, 2021 р., 10 год.
  Дипломи на конкурсах: студентські наукові роботи під керівництвом займали призові місця на всеукраїнських (Всеукраїнських конкурсах під егідою МОН України (2024, 2023, 2022, 2021, 2019 рр. і т.д), Всеукраїнський конкурс «Молодь опановує маркетинг», Українська асоціація маркетингу) та міжнародних конкурсах, конкурсах на кращий дипломний проект НТУУ «КПІ».

By Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *