
Професор кафедри промислового маркетингу
Е-mail: l.shulgina1@gmail.com
Робоча адреса, включаючи № кабінету: 03056, Київ, просп. Берестейський, 37, корпус 1, каб. 256
- НАУКОВІ СТУПЕНІ, ВЧЕНІ ЗВАННЯ
- ОСВІТА ТА ОТРИМАНІ ГРАНТИ
- НАУКОВО ДОСЛІДНІ РОБОТИ
- ПУБЛФКАЦІЇ
- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, СЕРТИФІКАТИ, ДИПЛОМИ
- Дисертація на тему «Маркетинг підприємств туристичного бізнесу», захищена 23 червня 2006 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.055.01 у Київському національному торговельно-економічному університеті.
- Доктор економічних наук, 08.06.01 (08.00.04), 2006 р., №ДД005336 від 9.11.2006 р.
- Професор кафедри менеджменту, 2011 р., №12ПР007419 від 10.11.2011"
- 2013–2014 Переможець конкурсу науковців Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» у номінації «Викладач-дослідник».
- 2009 – Призове місце у конкурсі кейсів, організованого Університетом МакГілл (Канада, Монреаль) у рамках проекту «Регіональне навчання та розвиток консультативних можливостей в Україні».
- 2000–2002 – Дворазовий переможець (1 і 2 місце) Всеукраїнського конкурсу кейсів, організованого Консорціумом з удосконалення менеджмент-освіти в Україні (США, Польща, Україна).
- 1994 – отримала два патенти (у співавторстві): Патент на „Спосіб виробництва сухого солодкого молока” (Патент №10533) i Патент на „Спосіб виробництва дієтичного морозива” (Патент №10534). Київський торгово-економічний інститут, товарознавчий факультет, спеціальність – товарознавець і організатор торгівлі, диплом Б-І №601593 від 23.06.1979
- 09–12.2022 – Виконавець The DAAD project “Digital Education for Ukraine”, Технічний університет, Берлін, Німеччина.
- 04–09.2022 – Виконавець-консультант. Проект № KZiF/S22:1.11; "Поведінка українських споживачів на польському ринку товарів і послуг в умовах збільшення напливу громадян України до Польщі у зв'язку з гуманітарною кризою у 2022 році"; виконаний у Відділі досліджень поведінки споживачів Інституту управління; м. Варшава.
- 07.2017 – Як керівник наукової команди виграла грант Європейської Комісії напряму Модулі фонду Жана Моне на виконання проекту «European business models: transformation, harmonization and implementation in Ukraine» №587138-ЕРР-1-2017-1-UA-EPPJMO-MODULE.
- 2017-2020 – Керівник міжнародного проекту «European business models: transformation, harmonization and implementation in Ukraine» на підставі договору, підписаного між Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» Виконавчим Агентством з питань освіти, культури та аудівізуальних засобів Європейської Комісії (ІАСЕА).
- 2013 – Співкерівник напрямів: «Формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств» та «Розроблення стратегій інноваційного розвитку підприємств машинобудування» у науковій темі «Управління підприємствами та шляхи підвищення ефективності їх діяльності» (№ ДР 0109U008919).
- 2011 – Науковий керівник теми “Забезпечення економічної стійкості підприємства на основі системно-процесного управління та зростання споживчої цінності товарів в контексті стратегії інноваційного розвитку” (№ ДР 0111U007147).
- 2007–2008 Науковий керівник теми “Розроблення методології впровадження інформаційних технологій в управління підприємствами туристичного бізнесу” (№ ДР 0107 U004238).
- 2007 Виконавець госпдоговірної НДР «Розробка Стратегії сталого розвитку туризму і курортів в Україні» (замовник – Науковий центр розвитку туризму при Державній службі туризму і курортів України). Стратегія розвитку туризму і курортів в Україні схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2008 р. №1088-р.
- 2005–2006 Науковий керівник теми “Розробка та обґрунтування методології впровадження маркетингу співпраці в діяльність туристичних підприємств України” (№ ДР 0105U003184).
- 2003–2005 Науковий керівник розділу “Управління збутом товарів та мерчендайзинг” в темі “Управління комерційною діяльністю торговельного підприємства в умовах економічного зростання”.
- СТАТТІ У БАЗАХ SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE
- Shulhina L., Zhaldak H. Expectations and Results of Harmonization of Ukrainian and the EU Standards, Proceedings of the 5th International Conference on European Integration, ICEI 2020, Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, Department of European Integration, Ostrava, Czech Republic, 2020, pp. 775-782. https://www.ekf.vsb.cz/export/sites/ekf/icei/.content/galerie-souboru/ICEI-2020-Proceedings.pdf, ISBN 978-80-248-4456-5 (on-line), (Web of Science)
- Shulhina L., Okreglicka M. Standards for a Responsible Management Education in Ukraine as a Determinant of Sustainable Development Intensification, AKTUÁLNE PROBLÉMY PODNIKOVEJ SFÉRY 2018 Vydavateľstvo EKONÓM Bratislava 2018, рр. 815-824, Available at: https://sekarl.euba.sk/arl-eu/sk/csg/?repo=eurepo&key=8103113425, ISBN 978-80-225-4536-5 (Web of Science)
- Shulhina L., Zhaldak H., Mynarzova M. Priorities of Ukrainian Marketing Standards Development in the Context of EU Integration Processes Challenges, Proceedings of the 4th International Conference on European Integration, ICEI 2018, Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, Department of European Integration, Ostrava, Czech Republic, 2018, pp. 1621-1628. Available at: https://is.muni.cz/publication/1459476/ICEI-2018_Proceedings.pdf, ISSN 2571-029X (Web of Science)
- ПУБЛІКАЦІЇ В НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ
- Шульгіна Л., Ковальчук В. Вимірювання ефективності контент-маркетингу для промислового підприємства на прикладі сучасних підходів і моделей, Міжнародний електронний науковий журнал «Наука Онлайн». 2024. №12. URL: https://nauka-online.com/publications/economy/2024/12/02-33/
- Шульгіна Л., Дніпровська Т. Підвищення ефективності маркетингових комунікацій підприємства за допомогою штучного інтелекту, Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2024. № 11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2057-2024-11-10482
- Шульгіна Л., Біндюг Д. Аналіз ефективності стратегії маркетингових комунікацій підприємства, Наука онлайн: Міжнародний електронний. Науковий журнал. 2024. №11. URL: https://nauka-online.com/publications/economy/2024/11/08-17/
- Шульгіна Л., Басістий Р. Оcобливості використання маркетингових діджитал інструментів на міжнародних ринках, Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». – 2024. – № 11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2057-2024-11-10453
- Shulhina L., Holdych O. Market Analysis оf Dietary Supplements: Global Trends And Development Prospects In Ukraine, Економічний вісник «НТУУ «КПІ»». 2024. № 30. https://ev.fmm.kpi.ua/issue/archive
- Шульгіна Л.М. Дослідження сприйняття студентами спрямованості стандартів освіти з метою побудови системи формування ціннісних орієнтирів особистості, Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. - №23. – с. 182-189. Режим доступу: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/264655. ISSN (ONLINE): 2412-5296
- Шульгіна Л.М. Методологія дослідження підходів до формування ціннісних орієнтирів особистості в системі освіти, Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут» : збірник наукових праць. – 2022. – №22. – с. 89-94. Доступно за адресою: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/260161. ISSN (ONLINE): 2412-5296
- Шульгіна Л., Жалдак Г. Вплив гармонізації освітніх стандартів на розвиток ціннісних орієнтирів особистості, Економіка та суспільство. – 2020. - №22. - https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/8
- Шульгіна Л., Жалдак Г. Методичний інструментарій розрахунку перспективних обсягів реалізації туристичних продуктів, БІЗНЕС ІНФОРМ. – №9-2020. – c. 305-311. http://www.business-inform.net/search/?qu=шульгіна&x=0&y=0
- Шульгіна Л., Жалдак Г. Впровадження міжнародних харчових стандартів в Україні, Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics», №14 (2019), 7-12. https://modecon.mnau.edu.ua | ISSN 2521-6392. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-47 Режим доступу: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6153
- МОНОГРАФІЇ
- Shulhina L., Dąbrowska A. Rozdział 3, Zrównoważona konsumpcja i produkcja jako cel zrównoważonego rozwoju, w monografii: „Zrównoważona konsumpcja w warunkach zrównoważonego rozwoju”, red. nauk. Anna Dąbrowska, Bogdan Mróz, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2024.
- Shulhina L., Dąbrowska A. Rozdział 10, Zaufanie jako element bezpieczeństwa konsumenta na rynku e-commerce, w monografii: „Bezpieczeństwo konsumenta na rynku nowych technologii i wybranych rynkach usług”, Wprowadzenie (Małgorzata Twardzik, Liudmyla Shulhina), Zakończenie (Małgorzata Twardzik, Liudmyla Shulhina), redarcja naukowa Małgorzata Twardzik, Liudmyla Shulhina, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa, 2024.
- Shulhina L. Rozdział 7. Metodyczne narzędzia kreowania bezpiecznych usług turystycznych w kontekście harmonizacji standardów na Ukrainie i UE, w monografii: Bezpieczeństwo konsumentów na rynku usług finansowych i społecznych, red. nauk. Rafał Kasprzak, Adrian Lubowiecki-Vikuk, Warszawa 2020, s. 81-92, ISBN 978-83-8030-353-9
- Shulhina L., Okreglicka M. Chapter 3.1. The entrepreneurial orientation of university students in Ukraine and Poland through the prism of developing educational standards, in Monografia “Academic Entrepreneur-ship in International Context: the Visegrad Countries' Perspective”, Redakcja naukowa K. Zyminkowska, Wydawnictwo naukowe PWN, 2019, 112-128, 138. https://ksiegarnia.pwn.pl/Academic-Entrepreneurship-in-International-Context-the-Visegrad-Countries-Perspective,802700366,p.html
- Шульгіна Л., Артеменко Л., Чуприна М., Жалдак Г., Жигалкевич Ж. Методологія інноваційного розвитку промислових підприємств у контексті євроінтеграції, Монографія за ред. Л.М. Шульгіної. – К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018, 198 с.
- file:///C:/Users/shulm/Downloads/Mono_ShLM.pdf, http://ela.kpi.ua/handle/123456789/26196
- Шульгіна Л., Онищук Н. Система маркетингу співпраці: теорія, методологія, практика, Монографія, К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Univest PrePress, 2016, 236 с.
- Шульгіна Л., Суслова Т. Формування маркетингової цінової політики підприємств сервісу, Монографія, К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Univest PrePress, 2016, 228 с.
- Шульгіна Л., Юхтменко В. Інноваційний розвиток підприємств: формування стратегій, Монографія, К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Univest PrePress, 2015, 212 с.
- Шульгіна Л., Гуляйко В. Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств, Монографія, К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Univest PrePress, 2015, 223 с.
- ПІДРУЧНИКИ
- 2005–2009 – Співавтор української версії чотирьох видань підручника «Маркетинг» У. Руделіуса (рекомендованих Міністерством освіти і науки України).
- НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
- Шульгіна Л. Маркетингові стандарти в цифровому середовищі: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-наукової програми «Маркетинг» / Укладач: Л.М. Шульгіна – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023, 145 с., https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52785
- Шульгіна Л. Бізнес-комунікації: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Промисловий маркетинг» / Укладач: Л.М. Шульгіна – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023, 151 с., https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52779
- Шульгіна Л. Маркетингові стандарти в глобальній економіці: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-наукової програми «Маркетинг» / Укладач: Л.М. Шульгіна – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021, 99 с., https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46141
- Шульгіна Л. Сучасна парадигма маркетингу в умовах глобалізації: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-наукової програми «Маркетинг», Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021, 84 с., https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46140
- Шульгіна Л. Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-наукової програми «Маркетинг» / Укладач: Л.М. Шульгіна – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021, 83 с., https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46138
- 2003–2009 – Співавтор трьох навчальних посібників-практикумів з маркетингу (рекомендованих Міністерством освіти і науки України).
- ПУБЛІКАЦІЇ В ІНШИХ НАУКОВИХ ВИДАННЯХ
- Shulhina L., Qiao D. Sustainable Development of Corporations: Theory Evolution and Practical Implementation, Marketing of Scientific and Research Organizations, 2024, Vol. 53, Issue 3, p. 62–79, https://sciendo.com/pl/article/10.2478/minib-2024-0016
- Shulhina L. Prospects for financial and economic support of educational services in Ukraine, European Journal of Management and Social Science, Vol. 3 No. 2 (2022) https://www.ejmss-journal.com/_files/ugd/9dd682_607201214e5c49f1b93556738e051d76.pdf, https://www.ejmss-journal.com/art-6-w2-22
- Shulhina L., Dąbrowska A., Ozimek I. The importance of social responsibility in building the mutual trust of market participants. In: Privacy, Trust and Social Media / Paliszkiewicz Joanna, Chen Kuanchin, Gołuchowski Jerzy (red.), 2024, Routledge, s. 193-207, Numer artykułu:16, ISBN 9781003368700, https://www.taylorfrancis.com/books/edit/10.4324/9781003368700/privacy-trust-social-media-joanna-paliszkiewicz-kuanchin-chen-jerzy-go%C5%82uchowski?refId=32a7a525-ce2f-4ac9-be41-2d6ae53f0714&context=ubx info o rozdziale:
- https://bw.sggw.edu.pl/info/article/WULS4096ea1ba6014fe8b6220ece45ae1c0d/Publikacja%2B%25E2%2580%2593%2BThe%2Bimportance%2Bof%2Bsocial%2Bresponsibility%2Bin%2Bbuilding%2Bthe%2Bmutual%2Btrust%2Bof%2Bmarket%2Bparticipants%2B%25E2%2580%2593%2BSzko%25C5%2582a%2BG%25C5%2582%25C3%25B3wna%2BGospodarstwa%2BWiejskiego%2Bw%2BWarszawie?r=publication&ps=20&tab=&lang=pl
- Shulhina L. Performance Marketing in the Management of Supply Chains Sustainable Development, // Advances in Production: Intelligent Systems in Production Engineering and Maintenance, in The series “Lecture Notes in Networks and Systems”, 2023, Editors: Anna Burduk, Andre Batako, José Machado. Springer, 476-489, file:///C:/Users/shulm/Downloads/ISPEM_978-3-031-45021-1.pdf
- Shulhina L., Dąbrowska A. A System Approach to the Development of Educational Standards for Fostering Personal Values, Marketing of Scientific and Research Organizations, 2022, Vol. 43, Issue 1, pp. 1-24. DOI: 10.2478/minib-2022-0001;
- https://minib.pl/wp-content/uploads/2021/12/1-Szulhina-Dabrowska_ang.pdf
- Shulhina L., Dąbrowska A., Szuszkiewicz A. Health status and dietary patterns in Poles, Acta Sci. Pol. Oeconomia 20 (2), 2021, 9–27.
- ISSN 1644-0757, eISSN 2450-047X
- Shulhina L.Methodology for Forecasting Revenues from the Sale of Innovative Products in the Domestic Tourism Market, Marketing of Scientific and Research Organizations, 2021, Vol. 41, Issue 3, p. 95-114. DOI: 10.2478/minib-2021-0016, Available at:
- https://sciendo.com/article/10.2478/minib-2021-0016
- Shulhina L., Zhaldak H. Food Standards: Ukrainian Realities and European Require-ments (Economic Context), Global Scientific E-Journal “International Marketing and Management of Innovations”, 2019, No1, ISSN 2451-1668, Global Scientific E-Journal “International Marketing and Management of Innovations”, 2019, No1, ISSN 2451-1668, DOI 10.5281/zenodo.3252948 http://immi.ath.bielsko.pl/wp-content/uploads/2019/10/IMMI_13_2019.pdf