Доцент кафедри промислового маркетингу

Е-mail: Plysenko.halyna@lll.kpi.ua

Робоча адреса, включаючи № кабінету: 03056, Київ, просп. Берестейський, 37, корпус 1, каб. 256

  1. Кандидат економічних наук, 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Тема дисертації: «Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науководослідних організаціях» Диплом ДК № 032414 від 15.12.2015
  2. Доцент кафедри промислового маркетингу НТУУ КПІ
1. Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 2004, Спеціальність - Маркетинг, Кваліфікація - магістр з маркетингу, Диплом КВ № 25802117 від 15.07.2004
Sample Description
  • СТАТТІ У БАЗАХ SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE
  1.  Іlyash O., Trofymenko O., Dzhadan I., Tsarova T. Ecological and economic effects of industrial and technological development. IOP Publishing Ltd IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, International Conference on Environmental Sustainability in Natural Resources Management 15-16, October 2021, Odessa, Ukraine. 2021. Vol. 915, 012004. Посилання на публікацію на сайті видання: https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1755-1315/915/1/012004
  • ПУБЛІКАЦІЇ В НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ
  1.  Зозульов О. В., Царьова Т. О., Гавриш Ю. О., Гавриш О. А. Модель перспективи технологічного розвитку товару в маркетингу. Бізнес Інформ. 2025. №1. C. 504–510. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2025-1-504-510
  2.  Zozulov O.V., Tsarova T.O. Marketing in the context of environment’s changes. SWorldJournal. 2025. Issue #29. Part 2. P. 116-124. DOI: 10.30888/2663-5712.2025-29-02-048
  3.  Зозульов О.В., Царьова Т.О. Маркетингова діяльність в контексті фундаментальних змін // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". – 2022. – №24. – C. 99-103. (http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/274833) (категорія Б) DOI: https://doi.org/10.32782/2307-5651.24.2022.15
  4.  Зозульов О.В., Царьова Т.О. Система показників попиту як чинник формування стратегії зростання підприємства // Маркетинг і цифрові технології. – 2022. – Том 6. – № 4 – C. 28-37. // URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/274 (категорія Б) DOI: 10.15276/mdt.6.4.2022.3
  5.  Зозульов О. В., Царьова Т.О., Гнітецький Є.В. Види технологічного прогнозування у стратегічному плануванні // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 22. - Режим доступу: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/260162
  • МОНОГРАФІЇ
  1.  Маркетингове забезпечення інноваційних процесів промислових підприємств : монографія / Є.В. Гнітецький, С.О. Лебеденко, Н.С. Кубишина, О.В. Черненко, Т.О. Царьова. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. - 166 с.
  • НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
  1.  Фундаментальний маркетинг. Конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра за освіт. програмою «Промисловий маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: О. В. Зозульов, Ю. О. Гавриш, Т. О. Царьова. – Електрон. текст. дані (1 файл: 7,06 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. – 347 с.
  2.  Маркетинг. Робочий зошит [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», освітні програми «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування», «Управління бізнесом, інновації і підприємництво» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; Зозульов О. В., Царьова Т. О., Гавриш Ю. О. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. – 96 с.
  3.  Маркетинг. Конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра за освіт. програмою «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування», «Управління бізнесом, інновації і підприємництво» спеціальності 073 «Менеджмент» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: О. В. Зозульов, Ю. О. Гавриш, Т. О. Царьова. – Електронні текстові дані (1 файл: 5 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. – 285 с.
  4.  Маркетинг. Практикум [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», освітні програми «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування», «Управління бізнесом, інновації і підприємництво» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: Зозульов О. В., Гавриш Ю. О., Царьова Т. О. – Електронні текстові дані (1 файл: 854 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. – 80 с.
  5.  Фундаментальний маркетинг: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг» / Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавриш Ю.О.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 362 с.
  6.  Гриф надано Методичною радою КПІ ім. Ігоря Сікорського (протокол № 3 від 01.12.2022р.) за поданням Вченої ради факультету менеджменту та маркетингу (протокол № 4 від 28.11.2022 р.)
  7.  ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ: курсова робота [Електронний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: О. В. Зозульов, Т.О.Царьова, – Електронні текстові дані (1 файл: 1,5 Гбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 81 с.
  8.  Маркетинг: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», освітні програми «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування» / Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавриш Ю.О.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 297 с.
  • ПУБЛІКАЦІЇ В ІНШИХ НАУКОВИХ ВИДАННЯХ
  1.  Зозульов О.В., Царьова Т.О. Система маркетингових моделей товару як основа для аналізу конкурентоспроможності // Маркетинг і реклама. - 2024. - № 1-2, С. 40-48

By Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *