ВИБІРКОВІ ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ (МАГІСТР) 2025 року вступу

 Назва освітнього компонентуСеместр вивченняОбсяг кредитівФорма підсумкового контролюКафедра, що забезпечує
 Євромаркетинг на основі стандартів ЄС25ЕкзаменПромислового маркетингу
 Методи адміністрування бізнесу в ЄС25ЕкзаменПромислового маркетингу
 Маркетинг високотехнологічних підприємств  ЕкзаменПромислового маркетингу
 Рекламний менеджмент25ЕкзаменПромислового маркетингу
 Управління якістю в системі маркетингу підприємства25ЕкзаменПромислового маркетингу
 Маркетинговий аудит25ЕкзаменПромислового маркетингу
 Управління проектами в маркетингу(денна заочна)  ЕкзаменПромислового маркетингу
 Поведінка споживачів у цифровому середовищі25ЕкзаменПромислового маркетингу
 Бренд-менеджмент(денна заочна)25ЕкзаменПромислового маркетингу
 Методи прийняття рішень в маркетингу24ЗалікЕкономічної кібернетики
 Економіко-математичні моделі в маркетингу24ЗалікЕкономічної кібернетики
 Управління активами торгової марки24ЗалікПромислового маркетингу
 Фінансовий менеджмент24ЗалікПромислового маркетингу
 Тренінг «Системи автоматизації маркетингу»24ЗалікПромислового маркетингу
 Тренінг «Інфлюєнс-маркетинг»24ЗалікПромислового маркетингу
 Маркетинг взаємовідносин24ЗалікПромислового маркетингу