Кафедра промислового маркетингу
Факультет менеджменту та маркетингу, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Завідувач кафедри – професор Солнцев Сергій Олексійович
Доктор фізико-математичних наук, один із провідних експертів у сфері маркетингових досліджень в Україні, автор понад 300 наукових і науково-практичних публікацій. Очолює кафедру з 2002 року. Має глибоку академічну і практичну експертизу, активно бере участь у національних та міжнародних проєктах у сфері маркетингу та економіки.
Історія кафедри
Кафедра промислового маркетингу була створена у 1991 році і функціонує як структурний підрозділ факультету менеджменту та маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського. Вона була однією з перших кафедр в Україні, що отримала IV рівень акредитації за спеціальністю «Маркетинг».
Першими завідувачами кафедри були:
- Шудра В.Ф. (1991–1992 рр.),
- Старостіна А.О. (1992–2002 рр.).
Навчання
Кафедра забезпечує підготовку фахівців за спеціальністю D5 «Маркетинг» (раніше 075 «Маркетинг») за рівнями:
- бакалавр,
- магістр,
- доктор філософії
Форми навчання:
- денна – основна форма,
- заочна – без відриву від виробництва.
Ключові напрями діяльності кафедри
- викладання маркетингових дисциплін на високому науково-теоретичному та методичному рівні;
- розробка сучасних навчально-методичних посібників;
- обмін досвідом та впровадження інноваційних методик викладання;
- супровід студентів у написанні курсових, дипломних робіт, підготовці до конференцій, видання наукових публікацій та проходженні практики;
- проведення науково-практичних заходів (конференцій, семінарів, тренінгів);
- підтримка постійної комунікації з бізнесом, органами державної влади, іншими ЗВО.
Академічна спільнота кафедри
Викладачі кафедри мають вагомий досвід:
- викладання маркетингу, бізнес-планування, інноваційної діяльності, комунікацій;
- адаптації світових підходів до умов національної економіки;
- реалізації національних і міжнародних проєктів у сфері маркетингу;
- проходження стажувань і підвищення кваліфікації як на національному рівні, так і у США, Великобританії, Латвії, Швеції, Німеччині, наявні міжнародні сертифікати.
Досягнення та партнерства
- Кафедра є одним із засновників Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».
- Ініціатор створення професійного журналу «Маркетинг в Україні».
- Опубліковано понад 1000 наукових праць, зокрема у виданнях, індексованих у Scopus і Web of Science.
- Опубліковано праці у таких країнах, як Польща, Литва, Латвія, Франція, США, Італія, Болгарія, Хорватія, Словаччина, Німеччина, Іспанія тощо.
- Співпраця з міністерствами, профільними відомствами, підприємствами та провідними економічними ЗВО України та світу.
Міжнародний науково-практичний форум – гордість кафедри промислового маркетингу
B2B Marketing International Forum
Щорічна видатна подія, яка об’єднує академічну, наукову та бізнес-спільноту. Форум включає:
- Міжнародну конференцію «В2В MARKETING»,
- Міжнародне кейс-змагання для студентів «Rising Marketing Stars».
Наступний форум – 18 квітня 2025 року
Формат: змішаний
👉 Подати тези та заявку на участь у конференції «В2В MARKETING»
👉 Подати заявку на кейс-змагання «Rising Marketing Stars»
📄 Детальна інформація:
Інфолист (укр)
Info sheet (eng)
📬 Зв’язок з нами:
e-mail: b2b.marketing@lll.kpi.ua
+38(044)204-98-62
Запрошуємо до співпраці!
Кафедра відкрита до взаємодії з абітурієнтами, професіоналами-практиками, викладачами та дослідниками. Долучайтеся до спільноти лідерів B2B-маркетингу в Україні!