Кафедра промислового маркетингу

Факультет менеджменту та маркетингу, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»


Завідувач кафедри – професор Солнцев Сергій Олексійович

Доктор фізико-математичних наук, один із провідних експертів у сфері маркетингових досліджень в Україні, автор понад 300 наукових і науково-практичних публікацій. Очолює кафедру з 2002 року. Має глибоку академічну і практичну експертизу, активно бере участь у національних та міжнародних проєктах у сфері маркетингу та економіки.


Історія кафедри

Кафедра промислового маркетингу була створена у 1991 році і функціонує як структурний підрозділ факультету менеджменту та маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського. Вона була однією з перших кафедр в Україні, що отримала IV рівень акредитації за спеціальністю «Маркетинг».

Першими завідувачами кафедри були:

  • Шудра В.Ф. (1991–1992 рр.),
  • Старостіна А.О. (1992–2002 рр.).

Навчання

Кафедра забезпечує підготовку фахівців за спеціальністю D5 «Маркетинг» (раніше 075 «Маркетинг») за рівнями:

  • бакалавр,
  • магістр,
  • доктор філософії

Форми навчання:

  • денна – основна форма,
  • заочна – без відриву від виробництва.

Ключові напрями діяльності кафедри

  • викладання маркетингових дисциплін на високому науково-теоретичному та методичному рівні;
  • розробка сучасних навчально-методичних посібників;
  • обмін досвідом та впровадження інноваційних методик викладання;
  • супровід студентів у написанні курсових, дипломних робіт, підготовці до конференцій, видання наукових публікацій та проходженні практики;
  • проведення науково-практичних заходів (конференцій, семінарів, тренінгів);
  • підтримка постійної комунікації з бізнесом, органами державної влади, іншими ЗВО.

Академічна спільнота кафедри

Викладачі кафедри мають вагомий досвід:

  • викладання маркетингу, бізнес-планування, інноваційної діяльності, комунікацій;
  • адаптації світових підходів до умов національної економіки;
  • реалізації національних і міжнародних проєктів у сфері маркетингу;
  • проходження стажувань і підвищення кваліфікації як на національному рівні, так і у США, Великобританії, Латвії, Швеції, Німеччині, наявні міжнародні сертифікати.

Досягнення та партнерства

  • Кафедра є одним із засновників Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».
  • Ініціатор створення професійного журналу «Маркетинг в Україні».
  • Опубліковано понад 1000 наукових праць, зокрема у виданнях, індексованих у Scopus і Web of Science.
  • Опубліковано праці у таких країнах, як Польща, Литва, Латвія, Франція, США, Італія, Болгарія, Хорватія, Словаччина, Німеччина, Іспанія тощо.
  • Співпраця з міністерствами, профільними відомствами, підприємствами та провідними економічними ЗВО України та світу.

Міжнародний науково-практичний форум – гордість кафедри промислового маркетингу

B2B Marketing International Forum

Щорічна видатна подія, яка об’єднує академічну, наукову та бізнес-спільноту. Форум включає:

  • Міжнародну конференцію «В2В MARKETING»,
  • Міжнародне кейс-змагання для студентів «Rising Marketing Stars».

Наступний форум – 18 квітня 2025 року
Формат: змішаний

👉 Подати тези та заявку на участь у конференції «В2В MARKETING»
👉 Подати заявку на кейс-змагання «Rising Marketing Stars»

📄 Детальна інформація:
Інфолист (укр)
Info sheet (eng)


📬 Зв’язок з нами:
e-mail: b2b.marketing@lll.kpi.ua

+38(044)204-98-62


Запрошуємо до співпраці!

Кафедра відкрита до взаємодії з абітурієнтами, професіоналами-практиками, викладачами та дослідниками. Долучайтеся до спільноти лідерів B2B-маркетингу в Україні!


By Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *