
Доцент кафедри промислового маркетингу
Е-mail: borysenko.olena@lll.kpi.ua
Робоча адреса, включаючи № кабінету: 03056, Київ, просп. Берестейський, 37, корпус 1, каб. 256
ORCID профіль https://orcid.org/0000-0001-9781-8703
Google Scholar профіль https://scholar.google.com.ua/citations?user=ZXnCk5YAAAAJ&hl=uk

Web of Science профіль https://www.webofscience.com/wos/author/record/3188122
- НАУКОВІ СТУПЕНІ, ВЧЕНІ ЗВАННЯ
- ОСВІТА ТА ОТРИМАНІ ГРАНТИ
- НАУКОВО ДОСЛІДНІ РОБОТИ
- ПУБЛФКАЦІЇ
- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, СЕРТИФІКАТИ, ДИПЛОМИ
- 2011 р. Доцент кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення (атестат доцент 12ДЦ №029358 від 23.12.2011 р.)
- 2010 р. Кандидат економічних наук захист дисертації за спеціальністю 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" у спеціалізованій вченій раді Національного авіаційного університету на тему «Рекламне забезпечення результативності авіаційних перевезень» (диплом ДК №058878 від 14.04.2010 р.)
1997-2002 рр. Вища освіта, Національний авіаційний університет, спеціальність «Маркетингу у виробничій сфері», кваліфікація – магістр з маркетингу у виробничій сфері (КВ № 21246937 від 29.06.2002)
Sample Description
- СТАТТІ У БАЗАХ SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE
- Svitlana Tulchynska, Olha Popelo, Anna Pohrebniak, Olena Borysenko, Kateryna Redko, Vyacheslav Koba. Innovative and Investment Activities of Enterprises within Eco-Industrial Parks in the Circular Economy Context». International Journal of Sustainable Development and Planning. Vol. 18, No. 1, January, 2023, pp. 79-89. https://doi.org/10.18280/ijsdp.180108 (Scopus)
- ПУБЛІКАЦІЇ В НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ
- Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Тривайло А.Ю. (2025). Комплексні підходи застосування маркетингу послуг в діяльності підприємств. Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал, (82), 229-236. https://doi.org/10.32782/infrastruct82-38
- Фісун, Ю., Борисенко О., Соболєва, А. (2023). SMM-копірайтинг як дієвий інструмент привернення уваги споживачів до контенту. Київський економічний науковий журнал, (3), 143-149. https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-3-21
- Філіппова Т.С., Фісун Ю.В., Борисенко О.С. (2023). Реалізація стратегії холістичного маркетингу омніканального ритейлу на прикладі мережі «Фокстрот». Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві. ТОВ «Фінтехальянс. Київ. Вип. 2 (48). https://doi.org/10.55643/ser.2.48.2023.486
- Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Ярмолюк О.Я. Концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств на засадах холістичного маркетингу. Інфраструктура ринку. Електронне науково-практичне фахове видання. Одеса.: ПНДІЕІ, 2022. Вип. № 66. https://doi.org/10.32843/infrastruct66-18
- Фісун Ю.В., Борисенко О.С., Ярмолюк О.Я. Інноваційні підходи проведення маркетингових досліджень сучасних підприємств. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. науково-виробничий журнал. Запоріжжя.: КПУ, 2022. Вип. 2(125). https://doi.org/10.32840/1814-1161/2022-2-16
- Ярмолюк О.Я., Борисенко О.С., Фісун Ю.В. Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами, як інструменту комплексного інтернет-маркетингу. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». Херсон.: ХДУ, 2022. Вип. 46. https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2022-46-4
- Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Чорна Д.О. Теоретико-методологічні аспекти організації та впровадження маркетингового менеджменту на підприємствах. Приазовський економічний вісник: електронне наукове видання. З.: КПУ, 2021. Вип. № 2(25). https://doi.org/10.32840/2522-4263/2021-2-11
- Shevchenko A., Borysenko O. Marketing Approach to the Formation of Management System for Enterprise Strategic Development in the Context of Globalisation JILC (Journal of International Legal Communication). 2021. 1(1), 272 p. P. 186-196. https://doi.org/10.32612/uw.27201643.2021.1.pp.186-196 (журнал зареєстрований в країні (Республіка Польща), що входить ОЕСР)
- Борисенко О.С., Шевченко А.В., Нетребко М.В. Методичне забезпечення підготовки бізнес-плану як ключового складника стратегічного управління діяльністю підприємства. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. №1(75). С. 90-97. https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-1-13
- Борисенко О.С., Романенко О.В.Сучасні тенденції розвитку ринку молочної продукції. Електронне науково-практичне фахове видання «Інфраструктура ринку». О.: ПНДІЕІ, 2020. №42. https://doi.org/10.32843/infrastruct42-11
- Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Ткаченко А.Я. Інструменти маркетингових інтернет-комунікацій як складові механізму управління комунікаційним середовищем підприємства. Інфраструктура ринку: електронне науково-практичне фахове видання. О.: ПНДІЕІ, 2020. Вип. № 50. URL: https://doi.org/10.32843/infrastruct50-14
- МОНОГРАФІЇ
- Князєва Т.В., Ярмолюк О.Я., Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Радченко О.А. Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації ринків: монографія. К.: НАУ, 2024. 178 c.
- Борисенко О.С., Шевченко А.В. Новий вектор розвитку концепції маркетингу: сучасні тренди та інструменти. Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти: монографія / [Ромат Є.В., Бабаченко Л.В., Багорка М.О., Білоткач І.А. та ін.]; за заг. ред. Є.В. Ромата та С.Ф. Смерічевського. Київ.: Студцентр, 2021. 308 с.
- НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
- Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / О. С. Борисенко, А. В. Шевченко, Ю. В. Фісун, О. М. Крапко. К.: НАУ, 2022. 204 с.ПУБЛІКАЦІЇ В ІНШИХ НАУКОВИХ ВИДАННЯХ 1. Борисенко О.С. Особливості застосування сучасних маркетингових технологій в діяльності підприємств в умовах глобалізації. V Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 11 листопада 2024 р. К., ДУ «КАІ», 2024. С.336-339
- Борисенко О.С. Особливості застосування цифрових технологій в маркетинговій діяльності підприємства в сучасних умовах. ІV Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 16 листопада 2023 р. К.: НАУ, 2023. С.331-334
- Борисенко О.С. Сучасні тенденції цифрової трансформації у сфері маркетингу. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 березня 2024 року. [Електронне видання]. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. С.123-125
- Борисенко О.С., Чорна Д.О. Сучасні стратегії контент-маркетингу: тенденції та інновації. XІV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика». 23 листопада 2023 року. К.: НАУ, 2023. С.53-55
- Борисенко О.С., Чорна Д.О. Маркетинг авіакомпаній. Х Всесвітній конгрес «AVIATION IN THE XXI-st CENTURY 2022». September 28, 2022 – September 30, 2022. URL: https://conference.nau.edu.ua/index.php/ Congress/Congress2022/paper/viewFile/8991/7478
- Борисенко О.С. Система управління маркетингом промислового підприємства. Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : Proceedings of scientific and pedagogical internship (February 13 – March 26, 2023, Riga, Latvia). Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2023. pр. 32-35. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-295-1-12
- Борисенко О.С. Проблеми впровадження маркетингового менеджменту в ринкових умовах. Маркетингова освіта в Україні: V Міжнародної науково-практична Інтернет-конференція, 7-8 жовтня 2021 р.: тези. доп. К.: КНЕУ, 2021. С.67-69.
- Борисенко О.С., Лазебник М.Р. Інформаційні системи маркетингу в управлінні діяльністю підприємства. Економіка та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: Міжн. науково-практ. конференція, 21 жовтня 2021 р.: тези доп. К.: НАУ, 2021. С. 251-253
- Grabar D., Borysenko O. Internet marketing development in the context of the pandemic. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2021. Р.73-75.
- Борисенко О.С., Маня О.В. «Зелений» маркетинг як сучасна концепція управління діяльністю підприємств // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: ІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, 27 травня 2021р.: тези доп. К.: НАУ, 2021. С. 88-89.
- Борисенко О.С. Основні підходи до реалізації підприємствами сучасних маркетингових стратегій // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: ІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, 27 травня 2021р.: тези доп. К.: НАУ, 2021. С. 109-111. 6. Borysenko O.S. Digital technologies in marketing activity // Business intelligence: models, methods and techniques: International scientific-practical internet conference, March 3-5, 2021. K: NAU, 2021. Р. 127-128.
- Борисенко О.С., Ткачук М.В. Сучасні тенденції в цифровому маркетингу // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: ІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, 27 травня 2021р.: тези доп. К.: НАУ, 2021. С. 47-48.
- Борисенко О.С. Проблеми впровадження маркетингового менеджменту в ринкових умовах // Маркетингова освіта в Україні: V Міжнародної науково-практична Інтернет-конференція, 7-8 жовтня 2021 р.: тези. доп. К.: КНЕУ, 2021. С.67-69
- Борисенко О.С. Інформаційні системи маркетингу в управлінні діяльністю підприємства // Економіка та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: Міжн. науково-практ. Конференція, 21 жовтня 2021 р.: тези доп. К.: НАУ, 2021. С. 142-143 10. Borysenko O.S., Litvinchuk M. Influence of Innovative Approaches on the Application of Marketing Communications // Economic and business administration development: scientific currencies and solutions: Abstracts І International scientific-practical conference, October 22, 2020. : proceedings. K: NAU, 2020. Р. 352-356
- Borysenko O.S. Digital marketing as a tool to improve the efficiency of enterprise communication policy // Proceedings of the International Scientific and Practical Internet. Conference "Business Intelligence: Models, Methods And Techniques", March 4 - 6, 2020. K .: NAU, 2020. Р. 172-175.
- Борисенко О.С. Інтернет-бренд на електронному ринку // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності. ІІ Міжнародна науково-практична конференція, 22 травня 2020 р.: тези доп. К.: НАУ, 2020. С. 16-19.
- Курс підвищення кваліфікації в Національній академії педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти» за освітньо-професійною програмою «Викладачі-тьютори (організація дистанційного навчання) університетів, академій, інститутів» (Тема: «Використання засобів ІКТ у дистанційному навчанні при підготовці фахівців спеціальності «Маркетинг») м. Київ, 17.02.2020-18.09.2020 р. свідоцтво СП 35830447/1325-20 від 18.09.2020 р.
- ТОВ «АКАДЕМІЯ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ» за програмою «Цифрові інструменти Google для освіти». Сертифікат №GDTfE-ВПП-03943, 22.09.2022 р., 0,07 кредиту (2 години).
- Міжнародне науково-педагогічне стажування на тему «Інноваційні освітні технології: Європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління за спеціальністю 075 «Маркетинг»» в обсязі 6 кредитів ЕСТS (180 годин), Baltic Research Institute Of Transformation Economic Area Problems, Riga, Latvia, період з 13 лютого по 26 березня 2023 року, сертифікат Serija C 20230312.