Силабуси вибіркових дисциплін (магістри, 2024)

ВИБІРКОВІ ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ (МАГІСТР) 2024 року вступу

ШифрНазва освітнього компонентуСеместр вивченняОбсяг кредитівФорма підсумкового контролюКафедра, що забезпечує
ПВ 1.1.Євромаркетинг на основі стандартів ЄС25ІспитПромислового маркетингу
ПВ 1.2.Методи адміністрування бізнесу в ЄС25ІспитПромислового маркетингу
ПВ 1.3.Рекламний менеджмент та інформаційні війни в медіасередовищі25ІспитПромислового маркетингу
ПВ 2.1.Аудит рекламної діяльності25ІспитПромислового маркетингу
ПВ 2.2.Рекламний менеджмент на промисловому ринку25ІспитПромислового маркетингу
ПВ 2.3.Маркетингові дослідження поведінки споживачів промислових товарів25ІспитПромислового маркетингу
ПВ 3.1.Маркетинг високотехнологічних підприємств25ІспитПромислового маркетингу
ПВ 3.2.Управління поведінкою споживачів у цифровому середовищі (денназаочна)25ІспитПромислового маркетингу
ПВ 3.3. Інфлюенс-маркетинг25ІспитПромислового маркетингу
ПВ 4.1.Методи прийняття рішень в маркетингу25ЗалікМатематичного моделювання економічних систем
ПВ 4.2.Економіко-математичні моделі в маркетингу25ЗалікМатематичного моделювання економічних систем
ПВ 4.3.Автоматизація прийняття рішень в маркетингу25ЗалікПромислового маркетингу
ПВ 5.1.Управління активами торгової марки (денназаочна)25ЗалікПромислового маркетингу
ПВ 5.2.Бренд-менеджмент (денназаочна)25ЗалікПромислового маркетингу
ПВ 5.1.Фінансовий менеджмент25ЗалікПромислового маркетингу

By Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *