Доцент кафедри промислового маркетингу

Е-mail: ynadiya@ukr.net

Робоча адреса, включаючи № кабінету: 03056, Київ, просп. Берестейський, 37, корпус 1, каб. 256

ORCID профіль https://orcid.org/0000-0001-7158-1701

Google Scholar профіль https://scholar.google.com/citations?user=x9gUJFEAAAAJ&hl=uk

Web of Science профіль https://www.webofscience.com/wos/author/record/LQO-4453-2024

"2011р. Доцент кафедри промислового маркетингу. Вчене звання “доцент”, НТУУ “КПІ”, 12ДЦ № 028609 від 10.11.2011 р.

2006 р. кандидат економічних наук, диплом ДК № 035192 від 04.07.2006 р., спеціальність - 08.06.01 - Економіка організація і управління підприємствами., тема дисертації «Конкурентоспроможність українських підприємств на ринках програмного забезпечення»."

Вища економічна освіта Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (НТУУ «КПІ»), факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність – 075 Маркетинг (диплом магістра КВ № 17323154 від 10.07.2001)

Вища технічна освіта Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (НТУУ «КПІ»), факультет інформатики в обчислювальної техніки, спеціальність - Інформаційні управляючі системи та технології, кваліфікація - Аналітик комп’ютерних систем (диплом КВ17477433 від 28.02.2002)

  • СТАТТІ У БАЗАХ SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE
  1.  Chunikhina, T., Saiensus, M., Sinko, A., Iazvinska, N., Klimovych, O., & Siryk, R. (2023). Communication Strategies of Internet Marketing of Trading Enterprises. Journal of Law and Sustainable Development, 11(3), e820. https://doi.org/10.55908/sdgs.v11i3.820
  • ПУБЛІКАЦІЇ В НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ
  1.  Язвінська Н.В., Лідогенерація в мовному сегменті ринку освітніх послуг / Н.В. Язвінська, В.Ю. Білецька // МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЖУРНАЛ ТОВАРИ І РИН-КИ. 52, 4 (Груд 2024), 73–87. DOI: https://doi.org/10.31617/2.2024(52)05.
  2.  Язвінська Н. В. Формування антикрихкої конкурентоздатності підприємства – маркетин-говий підхід / Н. В. Язвінська, С.В. Вишницька // Економічний вісник НТУУ "КПІ", 2022, № 22 (2022). URL: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/260164
  3.  Язвінська Н. В. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ЗДОБУТТЯ ВИ-ЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ / Н. В. Язвінська// Економічний вісник НТУУ "КПІ", 2021, № 18 (2021) – Режим доступу до ресурсу: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/236233
  4.  Язвінська Н. В., Ніколайчук Ю. Ю. Внутрішній маркетинг: еволюція поглядів, цінність, чинники впровадження та розвитку / Н. В. Язвінська, Ю. Ю.Ніколайчук // Вісник ОНУ імені І.І. Мечникова. Серія «Економіка» Том 25 Випуск 1 (80) 2020 – Режим доступу до ре-сурсу: http://www.visnyk-onu.od.ua/journal/2020_25_1/29.pdf
  5.  Язвінська Н. В. Савчук Т.А.. Формування програми цифрового маркетингу підприємства / Н. В. Язвінська, Т.А. Савчук // ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО: електронне наукове фа-хове видання. − 2018. − Випуск 19. – Режим доступу до ресурсу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/19_ukr/19_2018.pdf (Фахове видання. Index Copernicus)
  6.  Язвінська Н. В. Савченко К. А. Налагодження бізнес-процесів як спосіб реалізації систем-ного підходу в маркетинговому менеджменті / Н. В. Язвінська, К. А. Савченко // Економіч-ний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний ін-ститут», 2018. - №15 - Режим доступу до ресурсу: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/136851 (Фахове видання )
  7.  Язвінська Н. В., Горбовська О.О. Маркетингове управління громадськими організаціями / Н. В. Язвінська, О.О.Горбовська // ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО (Електронне наукове фахове видання) Випуск 15 2018 – с. 257-265 - Режим доступу до ресурсу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/15_ukr/15_2018.pdf (Фахове видання. Index Copernicus)
  8.  Язвінська Н. В., Домашева Є.А. Управління маркетингом підприємства крізь призму уп-равління відносинами / Н. В. Язвінська, Є.А.Домашева // СХІДНА ЄВРОПА: ЕКОНОМІКА, БІЗНЕС ТА УПРАВЛІННЯ (Електронне наукове фахове видання) Випуск 1 (12) 2018 – c. 245 – 251 - Режим доступу до ресурсу: www.easterneurope-ebm.in.ua (Фахове видання)
  9.  Язвінська Н. В., Голидьбіна А. В. Особливості сучасного ринку ІТ-послуг та специфіка просування на ньому. / Н. В. Язвінська, А. В. Голидьбіна // Економічний вісник Національ-ного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». − 2017. − № 14. – Режим доступу до ресурсу: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/108738/103684 (Фахове ви-дання)
  10.  Язвінська Н. В., Граділь А.А. Міжнародний та вітчизняний досвід розвитку формату «арт-кафе»: особливості, тенденції, фактори успіху. / Н. В. Язвінська, АА Граділь // Економіч-ний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний ін-ститут», 2016. - №13 – с. – Режим доступу до ресурсу: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/82511 ( Фахове видання)
  11.  Язвінська Н. В., Тимченко А.В. Еволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосу-вання моделі «7р» на підприємствах промислових пралень / Н. В. Язвінська, А.В. Тимченко // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політе-хнічний інститут», 2016. - №13 – с. – Режим доступу до ресурсу: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Admin/%D0%9C%D0%BE%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8B/Downloads/80366-169159-1-SM.pdf ( Фахове видання)
  12.  Язвінська Н. В., Барановська А. А. Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України / Н. В. Язвінська, А. А. Барановська// Маркетинг і менедж-мент інновацій, 2015, № 2 – с. 221-233 – Режим доступу до ресурсу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ (Фахове видання)
  13.  Язвінська Н. В. Управління відносинами зі споживачами. // Маркетинг в Україні. - 2014.-№1-2.-с. 42-46. (Фахове видання)
  14.  Язвінська Н. В. Стратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємства. // Марке-тинг в Україні. - 2013.-№2.-с. 46-50. (Фахове видання)
  15.  Касперович Я.О., Язвінська Н. В. Маркетингова Веб-стратегія підприємства – данина моді чи вимога сучасності? // Маркетинг в Україні. - 2011.-№2.-с. 51-54. (Фахове видання)
  16.  Язвінська Н. В., Овчиннікова А.В. Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: «за» і «проти» залучення зовнішніх підрядників // Маркетинг в Україні. - 2011.-№1.-с. 46-49. (Фа-хове видання)
  17.  Язвінська Н. В., Яворська К.В. Сучасні альтернативні засоби маркетингових комунікацій // Проблеми системного підходу в економіці. електронне наукове фахове видання. Випуск 1, 2010. URL: http://www.nbuv.gov.ua/e-jpurnals/PSPE/index.html/ (Фахове видання)
  18.  Боклан Н.С., Язвінська Н. В. Аудит взаємовідносин підприємства зі споживачами – важли-ва складова формування міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. // Економічний вісник Національного технічного університету України “Київський Полі-технічний Інститут”. Збірник наукових праць. – 2009(6). – с.324-329. (Фахове видання)
  19.  Язвінська Н. В. Побудова збалансованої системи маркетингових цілей підприємства // Віс-ник Львівського Державного інституту новітніх технологій та управління імені В’ячеслава Черновола №5 Актуальні проблеми ринкової економіки. – 2009. – с. 346 – 352. (Фахове ви-дання)
  20.  Комяков О.О., Гребньов Г.М., Язвінська Н. В. Інноваційний підхід до формування системи розподілу // Економічний вісник Національного технічного університету України “Київсь-кий Політехнічний Інститут”. Збірник наукових праць. – 2007(4). – с.244-248. (Фахове видан-ня)
  21.  Язвінська Н. В. Оцінка міжнародної конкурентоспроможності підприємства. // Економіч-ний вісник Національного технічного університету України “Київський Політехнічний Ін-ститут”. Збірник наукових праць. – 2005(2). – с.313-321. (Фахове видання)
  22.  Язвінська Н. В. Конкурентний потенціал та ринкові бар’єри як складові конкурентоспро-можності підприємства. // Теорії Мікро-Макроеконо-міки. Збірник Наукових праць профе-сорсько-викладацького складу і аспірантів. Випуск 18 – 2005.– с.284-290. (Фахове видання)
  23.  Язвінська Н. В. Методологічні підходи формування виграшних конкурентних позицій під-приємства. // Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право): Наук. журнал. – Вип.1-2 / К.: НАУ, 2004. – с. 78-82. (Фахове видання)
  24.  Язвінська Н. В. Фактори впливу сучасного бізнес середовища на міжнародну діяльність українських компанії-розробників програмного забезпечення. // Підприємництво, госпо-дарство і право. –2004.–№11. – с. 141-144. (Фахове видання)
  25.  Язвінська Н. В. Конкурентоспроможність підприємства, як комплексний показник ефек-тивності виробничо-ринкової діяльності підприємства. // Теорії Мікро-Макроеко-номіки. Збірник Наукових праць професорсько-викладацького складу і аспірантів. Випуск 16 – 2004.– с.169-176. (Фахове видання)
  26.  Язвінська Н. В. Консолідація маркетингових зусиль українських компаній розробників програмного забезпечення, як шлях до підвищення їх міжнародної конкурентоспромож-ності. // Научные труды Донецкого Наионального Технического Университета. Серия: Экономическая. Выпуск 80.-2004. – с. 83-88.
  27.  Язвінська Н. В. Сертифікація якості процесу розробки програмного продукту, як крок до створення системи стійких конкурентних переваг української компанії на міжнародному ринку розробки програмного забезпечення. // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 188. Том 2.- с. 386-393.
  28.  Язвінська Н. В. Новітні технології в програмному забезпеченні освіти. // Маркетинг в Ук-раїні. - 2003.-№3.-с. 49-51.
  • ПІДРУЧНИКИ Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. – К.: Видавництво «Хімджест», 2008. – 720 с. (авт. - 1,2 ум. друк. арк.).
  • НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
  1.  Організація науково-інноваційної діяльності: навчально-методичний комплекс [Електрон-ний ресурс] : навч. посіб. для здобувачів ступеня доктора філософії за спеціальностю 075 «Маркетинг» / Войтко С.В.., Кубишина Н.С., Язвінська Н.В.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 123 с. (Гриф Методичної ради КПІ ім. Ігоря Сі-корського №2 09.12.2021 р.
  2.  Стратегічний маркетинг: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 670 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 92 с. (Гриф Методичної ради КПІ ім. Ігоря Сі-корського №2 від 01.10.2020)
  3.  Стратегічний маркетинг: Опорний конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язві-нська;. КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 250 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 28 с. (Гриф Методичної ради КПІ ім. Ігоря Сікорського №2 від 01.10.2020)
  4.  Стратегічний маркетинг: Методичні вказівки до виконання курсової роботи: [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисло-вий маркетинг» / Н. В. Язвінська, Т.О. Царьова;. КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 253 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 26 с. (Гриф Методичної ради КПІ ім. Ігоря Сікорського №2 від 01.10.2020)
  5.  Маркетинговий менеджмент: Навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий марке-тинг» / Н. В. Язвінська;. КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 2,45 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 60 с. (Гриф Методичної ради КПІ ім. Ігоря Сікорського №2 від 01.10.2020)
  6.  Маркетинговий менеджмент: Опорний конспект лекцій [Електронний ресурс]: навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська;. КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 425 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 37 с. (Гриф Методичної ради КПІ ім. Ігоря Сікор-ського №2 від 01.10.2020)
  7.  Наукова робота магістранта: Збірник тестів. [Електронний ресурс] : навч. посіб. для керів-ників магістерських робіт та магістрантів спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська;. КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текс-тові дані (1 файл: 308 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 43 с. (Гриф Мето-дичної ради КПІ ім. Ігоря Сікорського №2 від 01.10.2020)
  8.  Стратегічний маркетинг: Робочий зошит [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. спе-ціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетингї» / Н. В. Язвінська, Т.О. Царьова; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 716 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. – 103 с. (Гриф Методичної ради КПІ ім. Ігоря Сікор-ського)
  9.  Маркетинг стартап-проектів [Електронний ресурс] : навчальний посібник для усіх спеціа-льностей другого освітнього ступеню «магістр» / С. О. Солнцев, О. В. Зозульов, Н. В. Юді-на, Т. О. Царьова, Н. В. Язвінська ; за заг. ред. С. О. Солнцева ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 3,2 Мбайт). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. 218 с. URL: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/27437 . (Гриф Методичної ради КПІ ім. Ігоря Сікор-ського №7 від 01.04.2019)
  10.  Маркетинг: ситуаційні вправи (кейси) та практичні завдання : навч.- метод. посіб. / О. В. Зозульов, Н. В. Язвінська, О. Ю. Цапук [та ін.] ; за ред. С. О. Солнцева. – К. : НТУУ «КПІ», 2012. – 448 с. – Бібліогр.: с. 445–446. – 120 пр. (гриф НТУУ «КПІ»)
  11.  Зозульов О.В., Комяков О.О., Язвінська Н.В. та ін. Маркетинг: Навчально-методичний комплекс для студентів інженерно-технічних спеціальностей. – К.: НТУУ „КПІ”. 2007. – 136 с.
  12.  Кубишина Н.С., Журило В.В., Язвінська Н.В. Товарознавство: Навчально-методичний ком-плекс для студ. інж.-техн. спец. – К.: НТУУ „КПІ”. 2007. – 146 с.
  13.  Методичні вказівки до виконання дипломних робіт спеціаліста для студентів із спеціаль-ності 7.03050701 «Маркетинг» усіх форм навчання / С. О. Солнцев, О. В. Зозульов, Н. С. Кубишина, С.О. Лебеденко, Н.В.Язвінська; за заг. ред. С. О. Солнцева ; КПІ ім. Ігоря Сі-корського. 2016. – 42с. – Електронний ресурс.
  14.  Методичні вказівки до виконання курсової роботи з кредитного модуля «Стратегічний ма-ркетинг» для спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» / Н.В.Язвінська, Т.О Царьова; НТУУ «КПІ». 2013. - Електронний ресурс.
  15.  Методичні вказівки до виконання курсової роботи з кредитного модуля «Стратегічний ма-ркетинг» для спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» / Н.В.Язвінська, Т.О Царьова; НТУУ «КПІ». 2013. - Електронний ресурс.
  16.  Методичні вказівки до самостійної роботи з кредитного модуля «Стратегічний маркетинг» для спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» / Н.В.Язвінська, Т.О Царьова; НТУУ «КПІ». 2013. - Електронний ресурс.
  17.  Методичні вказівки до самостійної роботи з кредитного модуля «Стратегічний маркетинг» для спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» / Н.В.Язвінська, Т.О Царьова; НТУУ «КПІ». 2013. - Електронний ресурс.
  18.  Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з кредитного модуля «Маркетин-говий менеджмент» для спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» / Н.В.Язвінська, Т.О Ца-рьова; НТУУ «КПІ». 2013. - Електронний ресурс.
  19.  Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з кредитного модуля «Маркетин-говий менеджмент» для спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» / Н.В.Язвінська, Т.О Ца-рьова; НТУУ «КПІ». 2013. - Електронний ресурс.
  20.  Комяков О.О., Язвінська Н.В. Маркетинг: метод.вказівки до виконання контрольних робіт для студентів Інженерно-технічних спеціальностей заочної форми навчання. - К.: НТУУ «КПІ», 2009. – 20 с.
  21.  Журило В.В., Співаковська Т.В., Язвінська Н.В. Методичні вказівки до проходження пере-ддипломної практики для студентів спеціальності «Маркетинг». - К.: НТУУ «КПІ», 2007. – 24 с.
  • СЕРТИФІКОВАНІ ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ
  1.  Дистанційний курс, що розміщений на платформі дистанційного навчання «Сікорський» «Конкурентоспроможність підприємства» Сертифікат: Серія ДК № 0109
  2.  Дистанційний курс, що розміщений на платформі дистанційного навчання «Сікорський» «Маркетинг інновацій на промисловому ринку. Частина 2. Маркетинг високотехнологічних підприємств» Сертифікат: Серія ДК № 0122
  • ПУБЛІКАЦІЇ В ІНШИХ НАУКОВИХ ВИДАННЯХ
  1.  Язвінська Н.В., Богуславська А.А. Модель антикрихкості маркетингу підприємства. Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи: теорії та пропозиції : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 11–12 жовтня 2024 р.). – Львів-Торунь. 2024 –192 с.URL: https://doi.org/10.36059/978-966-397-426-2-30
  2.  Язвінська Н.В., Богуславська А.А. Тенденції ринку напоїв в світі та України: виклики, можливості та роль антикрихкості маркетингу ПРАТ «Карлсберг Україна. Розвиток підприємництва як фактор зростання національної економіки: Матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції 20 листопада 2024 року. – Київ: ІВЦ Видавництво «Політехніка», 2024– 208 с.URL: https://conf-keip.kpi.ua/
  3.  Язвінська Н.В., Гац В.А. Можливості внутрішнього маркетингу для розвитку бренду Еlio Home. B2B Marketing : зб. наук. пр. XVII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 14 груд., 2023 р. [Електрон. ресурс] ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електрон. текстові дані (1 файл: 3,9 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка». – 357 с. – С. 59-61 ISBN 978-966-990-102-6 https://marketing.kpi.ua/novyny/281-b2b-marketing-2023.html
  4.  Язвінська Н.В.,Дуденко О. О. Формування програми партнерського маркетингу для підприємства. B2B Marketing : зб. наук. пр. XVII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 14 груд., 2023 р. [Електрон. ресурс] ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електрон. текстові дані (1 файл: 3,9 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка». – 357 с. – С. 101-102 ISBN 978-966-990-102-6 https://marketing.kpi.ua/novyny/281-b2b-marketing-2023.html
  5.  Язвінська Н.В., Савчик А. В. Адаптивність моделі системи управління для галузі виробництва скляної тари в Україні. B2B Marketing : зб. наук. пр. XVII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 14 груд., 2023 р. [Електрон. ресурс] ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електрон. текстові дані (1 файл: 3,9 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка». – 357 с. – С. 244-246 ISBN 978-966-990-102-6 https://marketing.kpi.ua/novyny/281-b2b-marketing-2023.html
  6.  Язвінська Н.В., Бобошко Є.М.Менеджмент якості як фундамент забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємства.Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації [Електронний ресурс] : тези доп. VI Міжнар. наук.- практ. інтернет-конф. (Київ, 27 трав. 2023 р.) / відп. ред. В. А. Осика. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – 336 с. – С. 101-105. https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/39560f60f7506e6d826e00989442a88b.pdf
  7.  Язвінська Н.В., Мішкур О.О. Аналіз конкурентного середовища в забезпеченні антикрихкості підприємства. Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації [Електронний ресурс] : тези доп. VI Міжнар. наук.- практ. інтернет-конф. (Київ, 27 трав. 2023 р.) / відп. ред. В. А. Осика. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – 336 с. –С.156-160. https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/39560f60f7506e6d826e00989442a88b.pdf
  8.  Язвінська Н.В., Соловйов О.О. Вплив цифрових технологій та штучного інтелекту на конкурентоспроможність підприємства на ринку України. Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації [Електронний ресурс] : тези доп. VI Міжнар. наук.- практ. інтернет-конф. (Київ, 27 трав. 2023 р.) / відп. ред. В. А. Осика. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – 336 с. – С. 172-176 https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/39560f60f7506e6d826e00989442a88b.pdf
  9.  Язвінська Н.В. Система ознак маркетингової антикрихкості бізнесу. Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – 516 с. – Укр. та англ. мовами. ISBN 978-966-918-077-3 DOI: 10.31617/k.knute.2023-03-14
  10.  Язвінська Н.В., Щербатюк І. В. Антикрихкість та антикризова стійкість в діджитал середовищі. Реформування міжнародних економічних відносин і світового господарства в сучасних умовах: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 24-25 березня 2023 року) / За заг. ред.: М. М. Палінчак, В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. – 200 с. ISBN 978-966-397-295-4
  11.  Язвінська Н.В., Голобородько А.О. СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АНТИКРИХКОСТІ БІЗНЕСУ. Збірник наукових праць XVI Міжнародної науково-практичної конференції «B2B MARKETING», 2022, c 76-78. http://b2b-marketing.fmm.kpi.ua/proc/article/view/269251
  12.  Yazvinska N.V., Denysenko D.S. Ensuring sustainable development of the enterprise. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition] Рр163-165. ISBN 97-83-63649-12-8
  13.  Язвінська Н.В., Чернишенко B.B. ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ: ВІД СТАБІЛЬНОСТІ Й ЛІНІЙНОГО МИСЛЕННЯ ДО АНТИКРИХКОСТІ ТА НЕЛІНІЙНОГО, ІННОВАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ. Збірник наукових праць XVI Міжнародної науково-практичної конференції «B2B MARKETING», 2022. c 6-11. http://b2b-marketing.fmm.kpi.ua/proc/article/view/269197
  14.  Язвінська Н. В. СПОЖИВЧА ЦІННІСТЬ. МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД. Збірник наукових праць XV Міжнародної науково-практичної конференції В2В Marketing 2021. http://marketing.kpi.ua/files/b2b/2021/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7_B2B_Marketing-2021.pdf Сс 654-665
  15.  Язвінська Н. В., Шлеюк К. Р. Процедура управління лояльністю промислових споживачів. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2021 р. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2021. – 288 с. 126-127.
  16.  Язвінська Н. В., Грудинін К. Р. Аналіз підходів до визначення позиціонування торгової марки. БІЗНЕС, ІННОВАЦІЇ, МЕНЕДЖМЕНТ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2021 р. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2021. – 288 с.58-59.
  17.  Язвінська Н. В., Архипова В. І. Сучасні тренди ринку натуральних солодощів. БІЗНЕС, ІННОВАЦІЇ, МЕНЕДЖМЕНТ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2021 р. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2021. – 288 с.146 – 147.
  18.  Язвінська Н.В. Комунікаційна ефективність в маркетингу відносин // Збірник наукових праць XІV Міднародної науково-практичної конференції В2В Marketing 2020 111с.- С. 108-110.
  19.  Язвінська Н.В., Ніколайчук Ю.Ю. Використання моделі seci при впровадженні внутрішнього маркетингу на підприємстві // Збірник наукових праць XІV Міднародної науково-практичної конференції В2В Marketing 2020 111с.- С. 87-90.
  20.  Язвінська Н.В., Сукретна О. О. Маркетингові тренди в гейм-девелопменті // Збірник наукових праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції В2В Marketing 2020 111с. – С. 64-66.
  21.  Язвінська Н.В. БІЗНЕС-ІНТЕГРАЦІЯ: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД // ІV International Scientific-practical Conference Integration of Business Structures: Strategies and Technologies: Conference Proceedings, February 21th, 2020. Tbilisi, Georgia: Baltija Publishing. 128 pages – Р.
  22.  Думанска М.Ю., Язвінська Н.В., ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ТА СТРУКТУРИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ ПОСЛУГ // Сучасні підходи до ефективного використання потенціалу економіки: збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 22 червня 2019 року). – Східноукраїнський інститут економіки та управління. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2019. – 136 с.
  23.  Язвинская Н.В. Возможности применения гибких подходов в управлении маркетингом. // «УКРАЙНА-БЪЛГАРИЯ – ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ: СЪВРЕМЕННО СЪСТОЯНИЕ И ПЕРСПЕКТИВИ». Cборник с доклади от VI международна научна конференция. – Варна: Издателство «Наука и икономика», 2018. – 434с. С. 209-212
  24.  Боклан Н.С., Зозульов О.В., Язвінська Н.В., Маркетинговий інструментарій забезпечення сталого розвитку підприємств: управління взаємовідносинами зі споживачами // Збірник тез доповідей ІІ науково-практичного семінару з міжнародною участю «актуальні проблеми забезпечення економічної безпеки України», Тернопіль 16-18 грудня 2008 р. – с.265-267
  25.  Zhurilo V., Iazvinska N. Marketing strategies for technology innovation products // International scientific conference “Economics and management – 2007”, April 2007, Kaunas, Lithuania
  26.  Iazvinska Nаdiia. Innovation activity as source of company competitive ability rising // International Scientific Seminar “Development of Innovative Entrepreneurship Based on Knowledge Management”, December 8, 2006. – p. 47-48.
  27.  Язвінська Н.В. Місце та загальні тенденції розвитку українських компаній-розробників програмного забезпечення // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка . – Київ: “Київський університет”, 2005. – С.61-62.
  28.  Язвінська Н.В. Методика оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємства. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Інноваційний розвиток економіки регіону”. – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2004. - С.141-142.
  29.  Язвінська Н.В. Проблеми досягнення компанією стійкої конкурентної позиції на ринку. // Матеріали 3 міжнародної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених “Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління”. – Київ: Пошуково-видавниче агентство “Книга пам’яті України”, 2004. -С. 348-349.
  30.  Язвінська Н.В. Конкурентні позиції українських підприємств на міжнародному ринку // Материалы Всеукраинской межвузовской научно-практической конференции “Формирование регионального механизма управления народнохозяйственным комплексом Украины”. – Симферополь: “Таврия-Плюс”, 2004. – С. 150-151.
  31.  Язвінська Н.В. Стратегічні маркетингові підходи до створення конкурентних переваг підприємств на міжнародних ринках. // Матеріали 1-ї Всеукраїнської конференції студентів та аспірантів “Сучасні технології ведення бізнесу в Україні”. – Київ: “Економіка і право”, 2002.-С.236 –237.
  32.  Язвінська Н.В. Особливості врахування технологічних та маркетингових факторів при формуванні маркетингової стратегії для високотехнологічних товарів. // Тези доповідей 2-ї Всеукраїнської конференції аспірантів та студентів за підтримки Київської міської держадміністрації “Крок у майбутнє”. – Київ: “Політехніка”, 2002.-С 299.
  33.  Язвінська Н.В. Проблеми ефективного використання професійного ресурсу молодих спеціалістів // Збірка тез доповідей 2-ї наукової конференції “Світова теорія та практика в українському бізнесі”. – Київ: НТУУ “КПІ”, 2001.- С.34-35.
  34.  Язвінська Н. В., Корчага М. О. Принципи та методи управління клієнтами. Впровадження системи управління клієнтами / Н. В. Язвінська, М. О. Корчага // Збірник наукових праць молодих вчених факультету менеджменту та маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського "Актуальні проблеми економіки та управління" №13(2019 - Режим доступу до ресурсу: http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/170106 (Index Copernicus)
  35.  Язвінська Н. В., Державська А.В. Система управління асортиментом на ПАТ" Оболонь / Н. В. Язвінська, А.В. Державська // Сучасні проблеми економіки і підприємництво, 2015. - №16 – с. 224-229.
  36.  Язвінська Н. В., Гресь Є.Ю. Особливості формування корпоративної культури на підприємстві. // Актуальні проблеми економіки та управління, 2014 - №8 том 3 – URL: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-19.pdf
  37.  Язвінська Н. В., Кашпур О.В. Бізнес-ідея – відкриття сквош-клубу в місті Києві // Актуальні проблеми економіки – 2012 №6 електронне наукове видання факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ» Режим доступу: URL: http://probl-economy.kpi.ua
  38.  Язвінська Н. В., Стадченко Н.М. Особливості розвитку ринку заміської нерухомості України // Сучасні проблеми економіки і підприємництва. Збірник наукових праць. Випуск 4, частина 1. – Київ: ВПІ ВПК «Політехніка», 2009. – с.233-237.
  • Штучний інтелект в освітній діяльності, ІПО КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025 р., свідоцтво ПК02070921/009429-25, 108 г.
  • Міжнародний університет фінансів, Україна, 25.09.2023-05.11.2023, «Діджитал бізнес: маркетингові аспекти», 180 год. (6 кредитів), свідоцтво № 21547613/000226-23.
  • Основи антикорупції для всіх та кожного. Національне агентство з питань запобігання корупції, сертифікат від 09.12.2023 р., 15 годин.
  • DAAD project “Digital Education for Ukraine” no. 1-3001679-01-EF, of the TUB. Technische Universität Berlin 2022, 210 год.
  • Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Fundraising and organization of project activities in educational establishments: European experience», Jagiellonian University in Krakow (Польща), сертифікат SZFL-001071, термін: 06.11-12.12.2021, 180 годин.
  • ERASMUS+ project “EU-EaP FUTURE AVENUES: BOOSTING JOINT INITIATIVES OF ACADEMIA AND CIVIL SOCIETY IN UKRAINE” no. 620395- EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-SUPPA, 2021р., 16 годин. Online International Staff Week, Usak University, 16.03-17.03.2021.

By Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *