Доцент кафедри промислового маркетингу

Е-mail: gavrysh.iuliia@lll.kpi.ua

Робоча адреса, включаючи № кабінету: 03056, Київ, просп. Берестейський, 37, корпус 1, каб. 256

ORCID профіль https://orcid.org/0000-0001-9825-2393

Google Scholar профіль https://scholar.google.com.ua/citations?user=JuEQUKIAAAAJ&hl=ru

Scopus профіль https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57211269970

Web of Science профіль https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAH-8342-2019


  • 2024 р. Доцент кафедри промислового маркетингу (атестат доцента АД №014723 від 21.02.2024)
  • 2021 р. Доктор філософії захист дисертації за спеціальністю 051 Економіка у спеціалізованій вченій раді ДФ 26.002.018 Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" на тему "Підвищення конкурентоспроможності видавничо-поліграфічних підприємств в умовах ринкової невизначеності" (диплом доктора філософії ДР. №000965 від 17.02.2021) "
"2010-2016 рр. Вища економічна освіта Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (НТУУ «КПІ»), факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність – 075 Маркетинг (диплом магістра М16 №025601 від 04.03.2016) "
  • «СТАТТІ У БАЗАХ SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE
  1.  Бикова А., Лобза А., Гавриш Я., Сорока І., Карпенко Ю. Ефективність преміювання як матеріального заохочення топ-менеджменту. WSEAS Transactions on Business and Economics, ISSN / E-ISSN: 1109-9526 / 2224-2899, том 19, 2022, ст. №133, стор.1476-1492. doi: 10.37394/23207.2022.19.133 (Scopus)
  • ПУБЛІКАЦІЇ В НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ
  1.  Гавриш Ю., Корогодова О., Симоненко А. Системні резонанси в глобальній економіці: комплексний аналіз впливу міжнародних фінансових механізмів та крос-культурних маркетингових стратегій на внутрішню стабільність та конкурентоспроможність національних економік. Підприємство та інновації. 2024. №33, C. 13-19. https://doi.org/10.32782/2415-3583/33.2
  2.  Гавриш І., Щербатюк І. Вплив сучасних інноваційних технологій на розвиток цифрового маркетингу. Економіка: реалії часу. Науковий журнал. 2024. № 5 (75). С. 23-30. URL: https://economics.net.ua/files/archive/2024/Nо5/23.pdf. DOI: 10.15276/ETR.05.2024.3. DOI: 10.5281/zenodo.14110210
  3.  Гавриш О., Гавриш Ю., Матюхіна А., Василець І. (2024). Наслідки першого року повномасштабної війни для українського бізнесу. Економіка розвитку, 23(1), 18-29. DOI: 10.57111/econ/1.2024.18.
  4.  Гавриш Ю., Погребняк А., Симоненко А. Аналіз європейського досвіду впровадження парадигми циркулярної економіки на підприємствах в умовах післявоєнного відновлення. Економічний журнал Одеського політехнічного університету. 2023. № 3(25). С. 15-22. URL: https://economics.net.ua/ejopu/2023/No3/15.pdf.
  5.  Гавриш Ю., Тульчинська С., Симоненко А. Ринок праці в Україні під час війни: аналіз динаміки та виклики. Економіка: реалії часу. Науковий журнал. 2023. № 4 (68). С. 27-37.URL: https://economics.net.ua/files/archive/2023/Nо4/27.pdf. DOI: 10.15276/ETR.04.2023.3. DOI: 10.5281/zenodo.8432939. 10.
  6.  Гавриш О., Кухарук А., Гавриш І. Інноваційні детермінанти інвестиційної привабливості країни: приклад України. Sciendo. Маркетинг науково-дослідних організацій. 2022. Вип. 44, випуск 2, стор. 21–40 DOI: https://doi.org/10.2478/minib-2022-0007\
  7.  Гавриш О. А., Солнцев С. О., Роїк Т. А., Гавриш Ю. О. Вплив COVID-19 на бізнес. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2022. № 32. С. 4-10. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/514
  8.  Гавриш О.В. А., Кухарук А. Д., Гавриш Ю. О. Економічна гармонізація діяльності промислових підприємств на засадах сталого виробництва. Бізнес Інформ. 2022. №2. C. 34–39. DOI: 10.32983/2222-4459-2022-2-34-39
  9.  Гавриш О.М. А., Зозульов О. В., Гавриш Ю. О. Альтернативні форми фінансування малого та середнього бізнесу в Україні: можливості та перспективи. Економіка та суспільство. 2022. № 35. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1125 DOI: 10.32782/2524-0072/2022-35-50
  10.  Гавриш О.В. А., Солнцев С. О., Зозульов О. В., Гавриш Ю. О. Дослідження ефективності маркетингових стратегій в машинобудівній галузі. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2021. № 30. С. 165 – 171. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/490
  11.  Гавриш О . А., Гавриш Ю. О. Вплив ефективної системи мотивації на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Бізнес Інформ. 2021. №7. C. 247–252. DOI: 10.32983/2222-4459-2021-7-247-252
  12.  Солнцев С. О., Гавриш Ю. О. Моделювання конкурентоспроможності видавничо-поліграфічних підприємств з урахуванням рівня їх інформаційної активності. Підприємство та інновації. 2020. Вип. 11. Ч. 2. С. 131-137. URL: http://www.ei-journal.in.ua/index.php/journal/issue/view/29/64.
  • МОНОГРАФІЇ
  1. Гавриш О . А., Солнцев С. О., Кухарук А. Д., Гавриш Ю. О., Роїк Т. А. Конкурентоспроможність видавничо-поліграфічних підприємств в умовах невизначеності : монографія. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2023. 174 с. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61666
  2. Наукові основи вирішення інженерних задач і проблем: колективна монографія. Демчина Б., Вознюк Л., Сурмай М., Гладишев Д., Бабяк В.– та ін. Міжнародна наукова група. Бостон : Primedia eLaunch, США, 2021. 758 р., Дані каталогізації в публікаціях Бібліотеки Конгресу ISBN - 978-1-63848-664-0, DOI: 10.46299/ISG.2021.MONO.TECH.II. URL: https://isg-konf.com/uk/scientific-foundations-of-solving engineering-tasks-and-problems-technical-sciences-ua/
  • ПІДРУЧНИКИ
НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
  1.  Вступ в маркетинг. Конспект лекцій : навч. посіб. для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Промисловий маркетинг». Укладачі: Ю. О. Гавриш, О. В. Зозульов, Т. О. Царьова. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 142 с. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71909
  2.  Маркетинг: робочий зошит : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», освітні програми «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування», «Управління бізнесом, інноваціями та підприємництвом». Укладачі: Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавриш Ю.О. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 96 с. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66878
  3.  Маркетинг. Практикум: навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», освітні програми «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування», «Управління бізнесом, інноваціями та підприємництвом». Укладачі: Зозульов О. В., Гавриш Ю. О., Царьова Т. О. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 80 с. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66877
  4.  Маркетинг. Конспект лекцій : навч. посіб. для здобувачів ступеня бакалавра за освіт. програмою «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування», «Управління бізнесом, інновації та підприємництво» спеціальності 073 «Менеджмент». Укладачі: О. В. Зозульов, Ю. О. Гавриш, Т. О. Царьова. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 285 с. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66876
  5.  Маркетинг: навчально-методичний комплекс: навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент», освітні програми «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес адміністрування». Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавриш Ю.О. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 297 с. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/51077
  6.  Фундаментальний маркетинг: навчально-методичний комплекс : навч. посіб. для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг». Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавриш Ю.О. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 362 с. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/51901
  7.  Промислове товарознавство: навчально-методичний комплекс: навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг». Царьова Т. О., Гавриш Ю. О., Кубишина Н. С. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 92 с. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43464
  8.  Фундаментальний маркетинг: курсова робота: навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг», ОП «Промисловий маркетинг». КПІ ім. Ігоря Сікорського. Укладачі: О. В. Зозульов, Т. О.Царьова, Ю. О. Гавриш. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 65 с. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42024
СЕРТИФІКОВАНІ ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ ПУБЛІКАЦІЇ В ІНШИХ НАУКОВИХ ВИДАННЯХ "
  1.  «Міжнародний університет фінансів» за програмою «Діджитал бізнес: Маркетингові аспекти». Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК № 21547613/000227-23, 06.11.2023 р., 6 кредитів (180 годин)
  2.  «Основи антикорупції для всіх і кожного». Антикорупційне навчання на освітній платформі Національного агентства із запобігання корупції, 07.12.2023 р., 0,5 кредиту (15 годин)
  3.  КПІ ім. Ігоря Сікорського» Навчально- методичний комплекс «Інститут післядипломної освіти» за програмою «Розроблення дистанційних курсів з використанням платформи Mooodle». Свідоцтво ПК №02070921/007568-22, 20.12.2022 р., 3,6 кредитів (108 годин).
  4.  ТОВ «АКАДЕМІЯ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ» за програмою «Цифрові інструменти Google для освіти (базовий рівень)». Сертифікат №GDTfE-03-Б-01176, 16.10.2022 р., 1 кредит (30 годин).
  5.  ТОВ «АКАДЕМІЯ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ» за програмою «Цифрові інструменти Google для освіти (середній рівень)». Сертифікат №GDTfE-03-C-00118, 23.10.2022 р., 0,5 кредиту (15 годин).
  6.  ТОВ «АКАДЕМІЯ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ» за програмою «Цифрові інструменти Google для освіти (поглиблений рівень)». Сертифікат №GDTfE-03-П-00854, 30.10.2022 р., 0,5 кредиту (15 годин).
  7.  Zustricz Foundation Department of Polish Ukrainian Studies of Jagiellonian University in Krakow Career Development Center of NGO Sobornist Luhansk Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education за прорамою “Fundraising and organization of project activities in educational establishments: European experience”. Сертифікат SZFL-001453, 12.02.2022 – 20.03.2022, 6 кредитів (180 годин) "

By Admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *