Силабуси нормативних та вибіркових дисциплін (PhD, 2023)
ПЕРШИЙ КУРС (за НП 2023 р. вступу) (денна, вечірня, заочна форми) |
|||
1. Обов’язкові (нормативні)освітні компоненти |
|||
1.1.Цикл загальної підготовки |
|||
Навчальні дисципліни для оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями |
|||
ЗО 01.1 |
Філософські засади наукової діяльності. Частина 1. Науковий світогляд та етична культура науковця |
2 |
Залік |
ЗО 01.2 |
Філософські засади наукової діяльності. Частина 2. Філософська гносеологія та епістемологія |
4 |
Екзамен |
Навчальні дисципліни для здобуття мовних компетентностей |
|||
ЗО 02.1 |
Іноземна мова для наукової діяльності. Частина 1.Наукові дослідження |
3 |
Залік |
ЗО 02.2 |
Іноземна мова для наукової діяльності. Частина 2.Наукова комунікація |
3 |
Екзамен |
1.2. Цикл професійної підготовки |
|||
Навчальні дисципліни для здобуття універсальних компетентностей дослідника |
|||
ПО05 |
4 |
Екзамен |
|
ПО 06 |
2 |
Залік |
|
|
|||
В 01.1 |
Система маркетингу підприємства в індустрії 4.0 |
4 |
Залік |
В 01.2 |
Діалектика розвитку маркетингу в умовах антагонізму локалізації-глобалізації |
4 |
Залік |
В 01.3 |
Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізації |
4 |
Залік |
В 01.4 |
Цифрова трансформація маркетингової діяльності |
4 |
Залік |
В 01.5 |
4 |
Залік |
|
ДРУГИЙ КУРС (за НП 2022 р. вступу) (денна, вечірня форми навчання) |
|||
1. Обов’язкові (нормативні)освітні компоненти |
|||
1.2. Цикл професійної підготовки |
|||
Навчальні дисципліни для здобуття глибинних знань зі спеціальності |
|||
ПО 01 |
4 |
Екзамен |
|
ПО 02 |
Маркетингова аналітика на основі сучасних інформаційних технологій |
4 |
Екзамен |
ПО 03 |
Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки |
4 |
Екзамен |
ПО 04 |
4 |
Екзамен |
|
Навчальні дисципліни для здобуття універсальних компетентностей дослідника |
|||
ПО 06 |
2 |
Залік |
|
2. Вибіркові освітні компоненти |
|||
В 02 |
4 |
Залік |
|
В 03 |
4 |
Залік |