Відгуки про кафедру
Вивчати маркетинг – дуже перспективно. Оскільки, маркетолог – це фахівець, який поєднує знання в галузі економіки, психології, менеджменту, логістики, соціології, статистики тощо. Саме на маркетологів сьогодні в Україні постійно зростає попит. Маркетологи займають найвищу позицію в рейтингу управлінців. Крім того, кожен маркетинговий інструмент, кожна ідея можуть бути застосовані на практиці. І не лише в бізнесі – в будь-якій сфері життя.
Проф. С.О. Солнцев,
завідувач кафедри промислового маркетингу
Маркетинг відіграє провідну роль у світовій та вітчизняній економіці, йому належить центральне місце в структурі управління підприємством. Нині він є життєво важливою складовою успіху в бізнесі та впливає на повсякденне життя людей. Саме тому попит на спеціалістів з маркетингу неухильно зростає.
Це вражає: бачити, як за допомогою маркетингових інструментів можна повернути складну ситуацію на свою користь. І не тільки в роботі. Маркетинг став головним захопленням і стилем мого життя. І в першу чергу я завдячую цим кафедрі промислового маркетингу, на якій я отримав другу освіту.
Длігач Андрій, к. е. н.,
керуючий партнер групи компаній Advanter group
Менеджери з маркетингу спроможні очолити ринкові перетворення на підприємствах, подолати перешкоди на шляху створення стабільних ринків збуту, закріпити за вітчизняними виробниками гідне місце на міжнародному ринку. Натепер багато компаній мають посаду маркетолога, яка ставить його на один рівень з топ-менеджерами, такими як виконавчий та фінансовий директор.
Що дала мені ця освіта? Світогляд, вміння орієнтуватися у хитросплетіннях життя. Моя спеціальність дала мені можливість реалізувати себе в суспільстві. Я вдячна кафедрі за професійний підхід до роботи, за глибокі знання, які я отримала, та за ті приємні 5 років перебування у храмі знань.
Юлія Ходаківська, директор відділу маркетингу ТОВ «Віталюкс»,
випускниця кафедри промислового маркетингу
Кадровий, матеріально-технічний та навчально-методичний потенціал кафедри промислового маркетингу дозволяє забезпечувати підготовку фахівців-маркетологів на рівні сучасних вітчизняних та міжнародних стандартів.