SMM школа
SMM-школа кафедри промислового маркетингу
Опанування цифрового маркетингу на реальних брифах компаній разом з діджитал агенцією «МокСо»
Восени 2020 року, «Бізнесові студії» кафедри промислового маркетингу вийшли на новий рівень. Ми не лише проводили окремі зустрічі з бізнесом, а з жовтня вирішили започаткувати започаткували серію практичних семінарів у форматі workshop – «Школу СММ».
Разом з діджитал агенцією «МокСо» та її засновниками Тетяною Мокренко та Глібом Проненко, кафедра промисловго маркетингу організувала піврічну програму з SMM (Social media marketing) – стратегії роботи з соціальними мережами.
Завдання школи - на основі реальних кейсів бізнесу, поглибити знання в сфері цифрового маркетингу, побути в ролі незалежної агенції, що на основі брифу клієнта:
- розробляє стратегію СММ на замовлення бізнесу,
- креативну концепцію та контент план,
- план реалізації заходів,
- презентує результати клієнту – топ-менеджменту компанії.
Лідери "Школи SMM":
- засновник Бізнесових студій, доцент кафедри промисловго маркетингу Наталія Писаренко
- співзасновник діджитал агенції "МокСо, засновник Social media marketing school "Gate", Тетяна Мокренко.
2 рази на місяць, після занять студенти мали працювати в командах, щоб в грудні презентувати результати своєї роботи.
Повний цикл практичної діяльності в рамках бізнесового проекту – від технічного завдання (брифу), що надали провідні українські компанії, до презентації роботи замовнику та його зворотнього зв’язку.
На фото - «Школа СММ» - йде обговорення в командах.
Для роботи команд були надані реальні актуальні брифи компаній:
- Нова Пошта
- ТМ "Галичина"
- ТМ "Чай Ахмат"
- Ощадбанк
- Metro Cash&Carry
Заняття проводили майже всі ключові співробітники Діджитал агенції – Тетяна Мокренко, Артем Шевчук, Юлія Івахіна. І про розробку стратегії, і про креатив, і про планування СММ кампанії, і про копірайтинг, і про роботу з блогерами.
На фото - Тетяна Мокренко окреслює задачі майбутніх проектів.
На фото – Юлія Івахіна про креатив та Артем Шевчук про планування кампанії.
Що може бути кращим випробовуванням власних сил?
До школи ми запросили найкращих студентів старших курсів, в тому числі – заочної форми навчання. І зацікавленість була шалена. Навіть декілька студентів перших курсів, після написання мотиваційного листа, за рішенням лідерів школи були долучені до команд.
35 студентів, раз на два тижні витрачали 2-3 години на те, щоб послухати презентації та корисні поради команди діжитал агенції, презентувати попередні своєї результати.
На фото – слухаємо практиків та працюємо в командах.
На фото – виступ команд. Робоче обговорення.
А скільки часу було витрачено на самостійну роботі в командах – важко підрахувати. Проте ніхто не здався. Всі команди дійшли до фінішу. І який це був фініш!
В грудні команди студентів презентували результати - стратегії брендів в соціальних мережах по актуальним брифам компаний.
І оцінка проектів була жорстка. Серед тих, хто проводив оцінку команд:
- Тетяною Мокренко, співзасновник Діджитал агенції MokCo,
- Яніна Нестерчук, голова служби корпоративних комунікацій компанії Нова Пошта
- Оксана Андрушків, директор з маркетингу компанії Галичина,
Вони оцінювали стратегії перш за все, для своїх брендів. не зважаючи на те, що виступають студенти. Все як в умовах реальної презентації клієнту.
А ще команди презентували стратегію для Ощадбанку, ТМ Ахмад та Метро cash & carry.
Команди отримали не лише критичні зауваження, а й величезну порцію захоплення та схвалення від замовників. Неоціненний практичний досвід і масса позитивних емоцій.
На фото – команда «Галичина» разом з Оксаною Андрушків, директором з маркетингу компанії Галичина
На фото – команда "Нова пошта" разом з директором з корпоративних комунікацій Яніною Нестерчук.
На фото – питання від представників бізнесу командам.
Всі учасники, хто успішно презентував свої проекти, отримали сертифікат від діджитал агенції щодо проходження курсу СММ, що стане додатковим бонусом в побудові майбутньої кар’єри. Але головне, що отримали студенти – практичний досвід роботи в бізнесі.
І наша співпраця з діжитал агенцією не закінчилась. Спеціально створений телеграм канал Школи СММ продовжує функціонувати. Студенти приймають участь в опитуваннях, конкурсах на кращий копірайт або креативну ідею, обмінюються думками з фахівцями агенції.
І ще позитивний підсумок – за підсумками роботи, двом студентам (вже випускникам) кафедри було запропоновано пройти співбесіду на роботу в агенції.
За словами Тетяни Мокренко – "Це була найсильніша група. Самодостатні, самовпевнені, трішки зухвалі, з допитливими очима, що усе піддають сумніву. Було круто відповідати на їх питання, коментувати домашні завдання, десь дискотувати щодо рішень. Проте будь-який який процес я звикла оцінювати за результатом. І тут він вийшов таким, що було приємно запросити на захист клієнтів, чиї проекти обрали студенти"
І, звичайно – відзив клієнта, Яніни Нестерчук, голови служби корпоративних комунікацій компанії Нова пошта - "Сьогодні я зрозуміла, навіщо корпоративні "солдати" йдуть викладати. Студенти – не нескінчений заряд енергії, яскраві ідеї та неочікувані інсайти".
Вже восени 2020 ми чекаємо Оксану Андрушків та Яніну Нустерчук з окремими виступами на «Бізнесових студіях».
Попереду в нас багато планів. Нові школи, нові виступи цікавих доповідачів, нові знання – наприклад, з практичного використання Data science в маркетингу.
Але бізнесовими студіями не обмежується співпраця кафедри з бізнесом. Є ще щорічна науково-практична конференція студентів та аспірантів «В2В маркетинг», що також охопить багато виступів представників бізнесу, доповіді студентів та всеукраїнське «кейс-змагання», де вже представники різних вузів зможуть випробувати свої сили у вирішенні бізнесових завдань, оцінювати яке будуть представники бізнесу разом з викладачами кафедри. І ще багато нових напрямів співпраці з бізнесом.