SMM школа


SMM-школа кафедри промислового маркетингу 


Опанування цифрового маркетингу на реальних брифах компаній разом з діджитал агенцією «МокСо»

Восени 2020 року, «Бізнесові студії» кафедри промислового маркетингу вийшли на новий рівень. Ми не лише проводили окремі зустрічі з бізнесом, а з жовтня вирішили започаткувати започаткували серію практичних семінарів у форматі workshop – «Школу СММ».

Разом з діджитал агенцією «МокСо» та її засновниками Тетяною Мокренко та Глібом Проненко, кафедра промисловго маркетингу організувала піврічну програму з SMM (Social media marketing) – стратегії роботи з соціальними мережами.

Завдання школи  - на основі реальних кейсів бізнесу, поглибити знання в сфері цифрового маркетингу, побути в ролі незалежної агенції, що на основі брифу клієнта:

  • розробляє стратегію СММ на замовлення бізнесу,
  • креативну концепцію та контент план,
  • план реалізації заходів,
  • презентує результати клієнту – топ-менеджменту компанії.

Лідери "Школи SMM":

  • засновник Бізнесових студій, доцент кафедри промисловго маркетингу Наталія Писаренко
  • співзасновник діджитал агенції "МокСо, засновник Social media marketing school "Gate",  Тетяна Мокренко.

2 рази на місяць, після занять студенти мали працювати в командах, щоб в грудні презентувати результати своєї роботи.

Повний цикл практичної діяльності в рамках бізнесового проекту – від технічного завдання (брифу), що надали провідні українські компанії, до презентації роботи замовнику та його зворотнього зв’язку.

 

На фото - «Школа СММ» - йде обговорення в командах.

Для роботи команд були надані реальні актуальні брифи компаній:

  • Нова Пошта
  • ТМ "Галичина"
  • ТМ "Чай Ахмат"
  • Ощадбанк
  • Metro Cash&Carry

Заняття проводили майже всі ключові співробітники Діджитал агенції – Тетяна Мокренко, Артем Шевчук, Юлія Івахіна. І про розробку стратегії, і про креатив, і про планування СММ кампанії, і про копірайтинг, і про роботу з блогерами.

 

На фото - Тетяна Мокренко окреслює задачі майбутніх проектів.

 

 

На фото – Юлія Івахіна про креатив та Артем Шевчук про планування кампанії.

Що може бути кращим випробовуванням власних сил?

До школи ми запросили найкращих студентів старших курсів, в тому числі – заочної форми навчання. І зацікавленість була шалена. Навіть декілька студентів перших курсів, після написання мотиваційного листа, за рішенням лідерів школи були долучені до команд.

35 студентів, раз на два тижні витрачали 2-3 години на те, щоб послухати презентації та корисні поради команди діжитал агенції, презентувати попередні своєї результати.

 

На фото – слухаємо практиків та працюємо в командах.

 

На фото – виступ команд. Робоче обговорення.

А скільки часу було витрачено на самостійну роботі в командах – важко підрахувати. Проте ніхто не здався. Всі команди дійшли до фінішу. І який це був фініш!

В грудні команди студентів презентували результати - стратегії брендів в соціальних мережах по актуальним брифам компаний.

 І оцінка проектів була жорстка. Серед тих, хто проводив оцінку команд:

  • Тетяною Мокренко, співзасновник Діджитал агенції MokCo,
  • Яніна Нестерчук, голова служби корпоративних комунікацій компанії Нова Пошта
  • Оксана Андрушків, директор з маркетингу компанії Галичина,

Вони оцінювали стратегії перш за все, для своїх брендів. не зважаючи на те, що виступають студенти. Все як в умовах реальної презентації клієнту.

А ще команди презентували стратегію для Ощадбанку, ТМ Ахмад та Метро cash & carry.
Команди отримали не лише критичні зауваження, а й величезну порцію захоплення та схвалення від замовників. Неоціненний практичний досвід і масса позитивних емоцій.


На фото – команда «Галичина» разом з Оксаною Андрушків, директором з маркетингу компанії Галичина

 

На фото – команда "Нова пошта" разом з директором з корпоративних комунікацій Яніною Нестерчук.

 

На фото – питання від представників бізнесу командам.

Всі учасники, хто успішно презентував свої проекти, отримали сертифікат від діджитал агенції щодо проходження курсу СММ, що стане додатковим бонусом в побудові майбутньої кар’єри. Але головне, що отримали студенти – практичний досвід роботи в бізнесі.

І наша співпраця з діжитал агенцією не закінчилась. Спеціально створений телеграм канал Школи СММ продовжує функціонувати. Студенти приймають участь в опитуваннях, конкурсах на кращий копірайт або креативну ідею, обмінюються думками з фахівцями агенції.

І ще позитивний підсумок – за підсумками роботи, двом студентам (вже випускникам) кафедри було запропоновано пройти співбесіду на роботу в агенції.

За словами Тетяни Мокренко – "Це була найсильніша група. Самодостатні, самовпевнені, трішки зухвалі, з допитливими очима, що усе піддають сумніву. Було круто відповідати на їх питання, коментувати домашні завдання, десь дискотувати щодо рішень. Проте будь-який який процес я звикла оцінювати за результатом. І тут він вийшов таким, що було приємно запросити на захист клієнтів, чиї проекти обрали студенти"

І, звичайно – відзив клієнта, Яніни Нестерчук, голови служби корпоративних комунікацій компанії Нова пошта -  "Сьогодні я зрозуміла, навіщо корпоративні "солдати" йдуть викладати. Студенти – не нескінчений заряд енергії, яскраві ідеї та неочікувані інсайти".

Вже восени 2020 ми чекаємо Оксану Андрушків та Яніну Нустерчук з окремими виступами на «Бізнесових студіях».

Попереду в нас багато планів. Нові школи, нові виступи цікавих доповідачів, нові знання – наприклад, з практичного використання Data science в маркетингу.

Але бізнесовими студіями не обмежується співпраця кафедри з бізнесом.  Є ще щорічна науково-практична конференція студентів та аспірантів «В2В маркетинг», що також охопить багато виступів представників бізнесу, доповіді студентів та всеукраїнське «кейс-змагання», де вже представники різних вузів зможуть випробувати свої сили у вирішенні бізнесових завдань, оцінювати яке будуть представники бізнесу разом з викладачами кафедри. І ще багато нових напрямів співпраці з бізнесом.