Школа SMM на кафедрі промислового маркетингу у 2019
18 грудня
Практики багато не буває!!
Позаду 4 місяці напруженої роботи і, нарешті, сьогодні ми слухаємо фінальні презентації Школи SMМ!!
Сьогодні команди студентів презентували результати - стратегії брендів в соціальних мережах по актуальним брифам компаний.
І оцінка проектів була жорстка. Не лише команда Діджитал агенції MokCo, на чолі з Тетяною Мокренко, а й Яніна Нестерчук, голова служби корпоративних комунікацій компанії Нова Пошта та Оксана Андрушків, директор з маркетингу компанії Галичина, оцінювали стратегії для своїх брендів. А ще команди презентували стратегію для Ощадбанку, ТМ Ахмад та Метро cash & carry. Чудовий результат! Неоціненний практичний досвід і масса позитивних емоцій. Багато планів на подальшу співпрацю з бізнесом.
11 вересня
Вдала співпраця бізнесу та вищої освіти!!
11 вересня, на кафедрі промислового маркетингу в рамках постійно діючих Бізнесових студій, почала роботу Школа SMM!
Кафедра промислового маркетингу ФММ КПІ імені Ігоря Сікорського Marketing KPI, спільно з Діджитал агенцією MokCo започаткували піврічну програму з SMM (Social media marketing). Завдання школи - на основі реальних кейсів бізнесу, поглибити знання в сфері цифрового маркетингу, побути в ролі незалежної агенції, що розробляє стратегію СММ, креативну концепцію, презентує результати клієнту.
До школи ми запросили найкращих студентів старших курсів. 2 рази на місяць, після занять вони будуть працювати в командах, щоб в грудні презентувати результати своєї роботи.
Початок зроблено!!