Співпраця із компаніями

Кафедра промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського активно співрацює з міжнародними компаніями, бере участь у їх міжнародних конкурсах. Однією з них є компанія L’Oreal. 


 Кафедра промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського та L’Oreal Україна


З 2011 року триває співпраця кафедри промислового маркетингу з компанією L’Oreal Україна. Все почалося з організації та участі команд кафедри в міжнародному студентському конкурсі Brand Storm. В 2012 році команда студентів кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу у складі Михайловський Олег, Рягузова Марія та Слободенюк Аліна перемогла в національному фіналі в Україні та представила нашу країну в міжнародному фіналі бізнес-гри Brand Storm 2012 в Парижі.

 

Під час участі у грі студенти пройшли кілька етапів опрацювання конкурсного бізнес-кейсу, познайомилися з управлянням маркетингом на провідному підприємстві галузі, поринули у тонкощі роботи з дослідницькими та рекламними агенціями, опанували мистецтво публічних виступів, підготовки та проведення презентацій.

Після завершення навчання студенти-переможці Brand Storm 2012 в Україні скористалися чудовою можливістю стажування в Компанії L’Oreal Україна після чого стали співробітниками компанії. Вони і досі працюють в компанії і вже посідають відповідальні посади в управлінні маркетингом компанії-лідера ринку краси.

 

Протягом наступних років співпраця кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу з компанією L’Oreal Україна продовжувалася та розширювалася. В 2015 році на базі кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу було започатковано та проведено сертифікаційну програму з маркетингу для студентів, під час якої учасники прослухали лекції та відвідали мастер-класи від провідних спеціалістів з маркетингу, категорійного менеджменту, е-комерції, цифрового маркетингу, опрацювали цікаві кейси та отримали сертифікати. 

Також протягом 2015-2016 навчального року студенти кафедри промислового маркетингу взяли участь у бізнес-грі Digital Marketing організованій компанією L’Oreal Україна для вітчизняних студентів. В цьому конкурсі змагалися між собою 53 студентські команди з Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного університету «Києво-Могилянська академія, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Київської школи економіки (КSE).

 

 

До чвертьфіналів було відібрано 23 найкращі команди, а до фіналу пройшли 10 команд-лідерів змагання. За багатьма критеріями журі, яке складалося з директорату та провідних керівників компанії L’Oreal Україна, відзначило 3 команди-переможниці фіналу.

Команда від кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут» у складі Василенко Анастасія, Цимбал Катарина, Кравець Дарья посіла перше місце.

 

В 2016 році кафедра промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу продовжує активно співпрацювати з компанією L’Oreal Україна в сфері освіти та розвитку талантів. Протягом жовтня та листопада спільно організовано та проведено сертифікаційну програму з маркетингу для студентів. Найкращих учасників відмічено сертифікатами, подарунками від компанії L’Oreal Україна та запрошеннями на стажування до компанії. Запущено нову бізнес-гру для студентів «L’ORÉAL Future Leaders 3.0», а 22 листопада відбувся університетський фінал цієї гри в нашому університеті. В ньому взяли участь 8 студентських команд, які успішно розв’язали відбірковий пре-кейс. Переможці університетського фіналу готуються змагатися в міжуніверситетському фіналі, і сподіваємося, що за традицією, яка вже склалася цими роками – в національному фіналі.

 

Ще однією радісною подією 2016 року став візит генерального директора L’Oreal Україна Марка Савчука до Національного технічного Університету України «Київський Політехнічний Інститут імені Ігоря Сікорського», який відбувся 8 грудня цього року.

 

Делегація від компанії разом з представниками кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу відвідали Державний політехнічний музей при НТУУ «КПI ім. І.Сікорського».

Відбулася зустріч з деканом факультету менеджменту та маркетингу Гавришем Олегом Анатолійовичем та плідні переговори про подальше розширення співпраці в напрямках освіти, розвитку таланів, студентських стажувань та спільних освітніх програм.

 

 19 жовтня 2017 відбувся другий круглий стіл «Напрямки розвитку співробітництва L’Oreal Україна з вищими навчальними закладами». В заході організованому компанією L’Oreal Україна взяли участь представники професорсько-викладацького складу восьми вітчизняних університетів, серед них – викладачі факультету менеджменту та маркетингу Київського Політехнічного Інституту ім. Ігоря Сікорського. Представники бізнесу та освіти обговорили тенденції, потреби та можливості співробітництва з розвитку молодих талантів – майбутніх професіоналів та лідерів вітчизняного бізнесу. З доповідями виступили генеральний, науковий, НR директори, директор з навчання та НR команда L’Oreal Україна. Прозвучали доповіді та відбулися дискусії щодо тенденцій розвитку українського ринку 2018, корпоративних принципів етики та моралі, впровадження корпоративних соціальних ініціатив, поточних проектів та пропозицій щодо подальшої співпраці з ВНЗ.

 

Щороку з 2016 кафедра промислового маркетингу бере активну участь в заходах «Professor’s Day» , які організовує компанія L’Oreal Україна для розвитку співробітництва з закладами вищої освіти України.

 


Випускники кафедри в L’Oreal Україна:


 

Михайловський Олег, Рягузова Марія  Слободенюк Аліна Фатальчук Віталій 

 

Аліса Новоселецька

 

 

 

В L'Oreal Ukraine работаю с 2017 года. Начинала со стажёра, потом была диджитал специалистом. Сейчас - Junior Brand Manager бренда Maybelline New York в категории глаза.

Неисповедимы пути развития в компании - главное желание, старание и любовь к тому, что ты делаешь.  

L'Oreal Ukraine - это люди, эмоции, динамика и бесконечные изменения к лучшему. Здесь можно найти для себя всё: начиная от интересной работы и заканчивая ивентами для души.

 

У компанію L'Oreal Ukraine прийшла у 2019 році на позицію digital trainee, будучи ще студенткою. Зараз продовжую свій шлях у діджиталі в підрозділі продукції масового попиту та займаюся розвитком соціальних мереж та комьюніті менеджментом.   

L'Oreal - це, насамперед, неймовірні люди, які надихають мене вдосконалюватися та рости щодня. У компанії є безліч можливості для розвитку як професійних компетенцій, так і особистих якостей. Потрапити в компанію мені допомогли спільні навчальні програми та кейс-змагання від компанії L'Oreal та кафедри промислового маркетингу, тому рекомендую всім студентам обов'язково спробувати свої сили, навіть, якщо не переможете, ви отримаєте безцінний досвід та фідбек від топ-менеджерів компанії.

Катерина Охрименко

 

 

 

 

 

 

 

Ви тут: Головна Студентам Співпраця із компаніями