Науково-методичні семінари
Науково-методичний семінар кафедри започатковано та проводиться з метою підтримки та інтенсифікації наукової діяльності кафедри – студентського, аспірантського та професорсько-викладацького складу кафедри, а також спільного вирішення завдань постійного вдосконалення навчального процесу.
Раз на місяць учасники семінарів діляться своїми досягненнями, здобутками, обговорюють актуальні проблеми розвитку маркетингу, висловлюють свої точки зору стосовно новинок у маркетинговій сфері. Інтересами учасників є широкий спектр економічних питань розвитку ринкових відносин в Україні.
Наукові інтереси членів кафедри пов’язані з наступною тематикою:
- управління маркетингом промислових та непромислових організацій;
- моделі споживчої поведінки та їх адаптація до умов України;
- маркетингові дослідження високотехнологічних ринків;
- методика проведення маркетингових досліджень:українська специфіка;
- управління збутовою діяльністю в умовах перехідної та ринкової економіки;
- інтегровані маркетингові комунікації на промисловому та споживчому ринках;
- паблік рілейшнз комерційних організацій;
- маркетингове обґрунтування диверсифікаційного портфеля компанії;
- управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах глобалізації ринків.
Постійними учасниками та доповідачами науково-методичних семінарів кафедри промислового маркетингу є аспіранти, студенти та члени наукових гуртків кафедри.
СЕМІНАРИ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ