Підготовка бакалаврів
Кафедра промислового маркетингу готує:
- бакалаврів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Промисловий маркетинг";
- бакалаврів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Бізнес-аналітика";
Детальна інформація тут.
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНІ ПРОГРАМИ КАФЕДРИ:
Сучасний маркетинг — це не тільки прикладна економіка, але й частина стратегії підприємництва. Його вплив і завдання охоплюють усі сфери суспільного життя. Правильний підхід до маркетингу на підприємстві – запорука його успіху.
Саме тому фахівці з маркетингу поєднують знання у галузі економіки, психології, менеджменту, логістики, соціології, статистики тощо. Саме на маркетологів нині в Україні постійно зростає попит.
Усе це ставить фахівця з маркетингу на один рівень з топ-менеджерами, такими як виконавчий та фінансовий директор. Окрім того, кожен маркетинговий інструмент, кожна ідея можуть бути застосовані на практиці. І не лише в бізнесі – в будь-якій сфері життя.
Наші переваги:
Основними перевагами навчання на кафедрі промислового маркетингу є:
- Одна з найстаріших та найвідоміших кафедр по підготовці фахівці в галузі промислового маркетингу
- Одні з найвищих рейтинги незалежних агенцій та рекрутингових компаній
- Високий рівень працевлаштування випускників
- Студенти кафедри займають провідні місця на конкурсах наукових та дослідних робіт в Україні та зарубіжжі
- Використання сучасних інтерактивних методик (case study).
- Прикладний характер викладання.
- Студенти з першого курсу виконують завдання по діючим підприємствам України
- Урахування світового та вітчизняного досвіду.
- Найсучасніші теоретичні знання.
- Постійна робота з реальними проектами та компаніями впродовж навчання.
- Вирішення завдань реального бізнесу.
- Конференції, наукові гуртки для студентів кафедри
- Майстер-класи від провідних фахівців з маркетингу та випускників кафедри для студентів
- Сприяння працевлаштуванню випускників.
- Міжнародне визнання наших дипломів.
- Можливість стажування та отримання подвійного диплому (для магістрів) під час навчання у європейських університетах-партнерах за міжнародними та міжурядовими програмами обміну студентів.
- Університет один з небагатьох вузів України, який є відомим закордоном та чий диплом там визнається.
Ким працювати:
Закінчивши спеціальність «Маркетинг» ви зможете реалізувати себе у цілому ряді професій та очолити наступні посади:
- Директор з маркетингу.
- Менеджер з реклами та PR.
- Фахівець з логістики та продажів.
- Керівник рекламної агенції.
- Маркетинговий аналітик.
- Product-менеджер.
- Бренд-менеджер.
- Event-менеджер.
- Інтернет-маркетолог.
- Арт-директор, креативний директор тощо.
Кафедра промислового маркетингу готує вкрай затребуваних на сьогодні ринком фахівців з бізнес-аналітики, поєднуючи підготовку з економіки, маркетингу та прикладної статистики.
Студенти кафедри отримують навички з професійного володіння сучасними пакетами прикладних програм, таких як SPSS, Statistica, R-програмування тощо. Вивчаються сучасні методи статистичної обробки інформації у межах дисциплін: економіко-математичні методи та моделі; маркетинг; статистика ринків; статистичне моделювання і прогнозування; дослідження кон’юнктури ринків; економічна статистика; маркетинговий аудит; бізнес-планування; методи і моделі прийняття рішень; галузеве ціноутворення тощо. Отримують знання з цифрового маркетингу (digital marketing), збору та аналізу інформації в Інтернет-просторі.
Студенти, що навчаються за вказаною спеціалізацією, отримують знання з аналізу та прогнозування ринків, оцінювання бізнесів, Machine Learning, Business Intelligence, робота з BigData, DataMining, аналізу та візуалізації даних тощо.
Бізнес-аналітик готується для виконання таких функцій: дослідження ринку на рівні підприємства та галузі в цілому, маркетинговий статистичний аналіз внутрішніх та зарубіжних ринків, статистичне обґрунтування і прогнозування ринкових тенденцій з метою прийняття оптимальних управлінських рішень підприємством, аналіз та планування їх економічної діяльності на внутрішніх та зарубіжних ринках, управління системою маркетингової інформації, прийняття рішень стосовно стратегій управління портфелями продуктів, брендів та клієнтів компанії, оцінювання портфелів бізнесів тощо.