Про кафедру
З 1992 року кафедра промислового маркетингу входить до складу факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ» та однією з перших в Україні отримала IV рівень акредитації.
Очолює кафедру промислового маркетингу професор Солнцев Сергій Олексійович – один з найдосвідченіших експертів у галузі маркетингових досліджень в Україні, професор, доктор фізико-математичних наук, автор понад 90 публікацій.
Метою діяльності кафедри промислового маркетингу є підготовка висококваліфікованих спеціалістів, конкурентоспроможних фахівців широкого профілю: бакалавр, спеціаліст, магістр за спеціальністю «Маркетинг». Можливі форми навчання: денна (стаціонар – основна форма), заочна (без відриву від виробництва), паралельна освіта.
Основними напрямами роботи кафедри промислового маркетингу є:
- забезпечення високого науково-теоретичного і методичного рівня викладання;
- розробка навчально-методичних комплексів дисциплін кафедри;
- проведення відкритих занять з метою обміну досвіду та технологій активізації навчального процесу;
- обмін досвідом у викладанні дисциплін і запровадженні нових методів та методик активізації навчального процесу;
- проведення консультацій щодо написання дипломних, курсових, контрольних робіт, участі у конференціях та організації проходження практики на підприємствах;
- організація наукових і науково-практичних конференцій, брифінгів, семінарів з питань удосконалення процесу підготовки кадрів в галузі маркетингу;
- систематичне проведення засідань кафедри для вирішення актуальних питань та забезпечення ефективної роботи кафедри.
Невід’ємною складовою якісної підготовки фахівців з маркетингу є високий рівень кваліфікації науково-педагогічного персоналу кафедри. Усі викладачі кафедри мають великий досвід викладацької роботи в галузі маркетингу, маркетингових досліджень, бізнес-планування, інноваційної діяльності, маркетингових комунікацій тощо. Адаптувати світовий досвід маркетингової діяльності до специфічних умов перехідної економіки України викладачам допомагає широка консалтингова діяльність та участь у виконанні ряду проектів у сфері маркетингових досліджень, зокрема міжнародних. Викладачі кафедри пройшли стажування у провідних університетах світу (США, Швеції, Німеччини) і мають міжнародні сертифікати.
Окрім цього кафедра є фундатором Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу» та професійного журналу «Маркетинг в Україні». За роки існування кафедри було опубліковано понад 250 наукових статей, у тому числі в міжнародних наукових виданнях Польщі, Литві, Франції, США, Італії, Болгарії, Польщі, Хорватії, Словаччини, Німеччині та багатьох інших.
Кафедра підтримує зв’язки з міністерствами і відомствами, плідно співпрацює з провідними вітчизняними підприємствами, серед яких «Українська асоціація маркетингу», «Українська гільдія промисловців і підприємців», «Київська державна міська адміністрація», «Український ЗАТ «Автотрейдинг Україна», НВП «Квант-ефир», завод «Арсенал», ВАТ «Київський міський молокозавод» тощо. Налагоджені дружні стосунки з провідними економічними вузами у Харкові, Львові, Донецьку, Сумах тощо, які займаються проблемами маркетингу.
ABOUT THE DEPARTMENT OF INDUSTRIAL MARKETING