Співпраця кафедри промислового маркетингу з компанією L’Oreal Україна

 

П’ЯТЬ РОКІВ ПЛІДНОЇ СПІВПРАЦІ

кафедри промислового маркетингу з компанією L’Oreal Україна

 

З 2011 року триває співпраця кафедри промислового маркетингу з компанією L’Oreal Україна. Все почалося з організації та участі команд кафедри в міжнародному студентському конкурсі Brand Storm. В 2012 році команда студентів кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу у складі Михайловський Олег, Рягузова Марія та Слободенюк Аліна перемогла в національному фіналі в Україні та представила нашу країну в міжнародному фіналі бізнес-гри Brand Storm 2012 в Парижі.

   

Під час участі у грі студенти пройшли кілька етапів опрацювання конкурсного бізнес-кейсу, познайомилися з управлянням маркетингом на провідному підприємстві галузі, поринули у тонкощі роботи з дослідницькими та рекламними агенціями, опанували мистецтво публічних виступів, підготовки та проведення презентацій.

Після завершення навчання студенти-переможці Brand Storm 2012 в Україні скористалися чудовою можливістю стажування в Компанії L’Oreal Україна після чого стали співробітниками компанії. Вони і досі працюють в компанії і вже посідають відповідальні посади в управлінні маркетингом компанії-лідера ринку краси.

 

Протягом наступних років співпраця кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу з компанією L’Oreal Україна продовжувалася та розширювалася. В 2015 році на базі кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу було започатковано та проведено сертифікаційну програму з маркетингу для студентів, під час якої учасники прослухали лекції та відвідали мастер-класи від провідних спеціалістів з маркетингу, категорійного менеджменту, е-комерції, цифрового маркетингу, опрацювали цікаві кейси та отримали сертифікати.

 

 

Також протягом 2015-2016 навчального року студенти кафедри промислового маркетингу взяли участь у бізнес-грі Digital Marketing організованій компанією L’Oreal Україна для вітчизняних студентів. В цьому конкурсі змагалися між собою 53 студентські команди з Національного технічного

університету України «Київський Політехнічний Інститут», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного університету «Києво-Могилянська академія, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Київської школи економіки (КSE).

До чвертьфіналів було відібрано 23 найкращі команди, а до фіналу пройшли 10 команд-лідерів змагання. За багатьма критеріями журі, яке складалося з директорату та провідних керівників компанії L’Oreal Україна, відзначило 3 команди-переможниці фіналу.

Команда від кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут» у складі Василенко Анастасія, Цимбал Катарина, Кравець Дарья посіла перше місце.

 

В 2016 році кафедра промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу продовжує активно співпрацювати з компанією L’Oreal Україна в сфері освіти та розвитку талантів. Протягом жовтня та листопада спільно організовано та проведено сертифікаційну програму з маркетингу для студентів. Найкращих учасників відмічено сертифікатами, подарунками від компанії L’Oreal Україна та запрошеннями на стажування до компанії. Запущено нову бізнес-гру для студентів «L’ORÉAL Future Leaders 3.0», а 22 листопада відбувся університетський фінал цієї гри в нашому університеті. В ньому взяли участь 8 студентських команд, які успішно розв’язали відбірковий пре-кейс. Переможці університетського фіналу готуються змагатися в міжуніверситетському фіналі, і сподіваємося, що за традицією, яка вже склалася цими роками – в національному фіналі.

 

Ще однією радісною подією 2016 року став візит генерального директора L’Oreal Україна Марка Савчука до Національного технічного Університету України «Київський Політехнічний Інститут імені Ігоря Сікорського», який відбувся 8 грудня цього року.

 

Делегація від компанії разом з представниками кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу відвідали Державний політехнічний музей при НТУУ «КПI ім. І.Сікорського».

Відбулася зустріч з деканом факультету менеджменту та маркетингу Гавришем Олегом Анатолійовичем та плідні переговори про подальше розширення співпраці в напрямках освіти, розвитку таланів, студентських стажувань та спільних освітніх програм.

 

pdf-версія матеріалу 

 

День відкритих дверей кафедри 21.05.2016 р.

Закінчуєш одинадцятий клас і не знаєш куди далі? Ми маємо пропозицію! Заходь і дізнавайся: http://marketing-kpi.wix.com/open-day?utm-source=vk-target-test

Конфуцій говорив: "Оберіть собі роботу до душі, і вам не доведеться працювати жодного дня в житті". Можемо зробити припущення, що він займався маркетингом, адже ми не знаємо більш цікавої та різноманітної роботи!
Хочеш дізнатися, що означає бути маркетологом, взяти участь в захоплюючій бізнес-грі та отримати цінний подарунок? Переходь за посиланням http://marketing-kpi.wix.com/open-day?utm-source=vk-target-test та реєструйся!
Серед всіх зареєстрованих буде розіграний сертифікат на безкоштовне відвідання квест-кімнати "Магія чисел" від "Лазейки"

Ми чекаємо на тебе 21.05.2016 об 11:00 у Залі Вченої Ради Головного корпусу "КПІ" (реєстрація з 10:00).

Слідкуй за оновленнями на наших сторінках у ВК  http://vk.com/marketingkpi та http://vk.com/dodmarketingkpi2016

Відео до дня відкритих дверей: http://vk.com/dodmarketingkpi2016?w=wall-115598396_16 

Ви тут: Головна Новини