Діджитал маркетинг на практиці!

20 грудня 2021 року в рамках «Бізнесових студій» і вивчення дисципліни "Джіджитал маркетинг" до студентів 4 курсу спеціальності "Промисловий маркетинг" завітає Максим Дмитров - Digital Transition Manager компанії BSH (Bosch Siemens) в Україні з темою – «Менеджмент брендових вебсайтів».

В рамках зустрічі Максим розкриє такі питання:

  1. Ключові цілі брендового сайту.
  2. Використання аналітики для прийняття рішень.

Посилання на зустріч буде надіслано додатково! 


 

Бізнесова студія 03 листопада 2021 р.

3 листопада 2021 року до студентів спеціальності Маркетинг завітає Дмитро Войтех, Machine Learning Engineer @ Proxet, Team Lead у ML команді проекту Giphy.

Тема: "Introduction to Machine Learning, Latest Advancements, and Case Studies".

Поговоримо про те, навіщо нам потрібне машинне навчання, як працюють основні алгоритми і на яких підходах вони базуються. Розглянемо останні досягнення в області штучного інтелекту, а також Дмитро поділиться найцікавішими прикладами проектів, над якими працює в GIPHY ????

Чекаємо усіх охочих за посиланням 3 листопада о 16:15. 

30 вересня 2021 р. відбувся фінал XV Всеукраїнського кейс-змагання з маркетингу “Rising Industrial Marketing Stars”

30 вересня 2021 р. на базі кафедри промислового маркетингу КПІ імені Ігоря Сікорського відбувся фінал XV Всеукраїнського кейс-змагання з маркетингу “Rising Industrial Marketing Stars”.

Команди отримали завдання від міжнародної компанії Lifecell. Змагання проходило у два етапи: півфінал та фінал. На першому етапі команди мали надіслати виконане завдання в електронному вигляді для оцінки суддям. Завдання включало аналіз конкурентів, ринку та споживачів. На основі результатів півфіналу було обрано 7 команд, які пройшли до фіналу та представили своє бачення суддям вживу. Серед суддів були як викладачі кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського, так і представники кейсодавця - компанії lifecell, зокрема керівник напряму lifecell Campus Анатолій Бокін, завдяки якому команди мали змогу почути фідбек від представника компанії.

У результаті кейс-змагання було обрано переможців:
1 місце отримала команда «Не сестри» (м. Київ);
2 місце розділили команди «Тріумф» (м. Київ) та «Big Minds» (м. Дніпро);
3 місце посіла команда «strUM» (м. Київ).

Усі переможці отримали призи від спонсора кейс-змагання компанії lifecell. 


 

29 вересня 2021 р. відбулася XV Міжнародна науково-практична конференція “B2B MARKETING”.

29 вересня на базі кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського відбулася XV Міжнародна науково-практична конференція “B2B MARKETING”.

На конференції виступили топ-спікери - представники бізнесу:
- керівниця напряму ABM в компанії Influ2 Дар’я Іванова (презентація);
- експерт з досвіду ключових телеком-послуг lifecell Катерина Бакало;
- к.е.н, доцент кафедри промислового маркетингу, бізнес-консультант, тьютор Королівского інституту маркетингу Великобританії, професор програм Executive mba Наталія Писаренко;
- marketing manager Crello Вікторія Пилипенко;
- директор ВідеоСторіТеллінг Продакшен Світлана Тарасова.

Також відбулися секційні засідання, у процесі яких студенти презентували власні дослідження та змагалися за перші місця.
В результаті призові місця здобули студенти кафедри промислового маркетингу та кафедри менеджменту КПІ імені Ігоря Сікорського, а також студенти кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка».

Спонсорами конференції виступили компанії lifecell та Лореаль Україна.


 

XV Міжнародна конференція "B2B MARKETING"

29-30 ВЕРЕСНЯ 2021 РОКУ НА КАФЕДРІ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ ВІДБУДЕТЬСЯ XV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФРЕНЦІЯ "B2B MARKETING"

  • Детальна інформація у Телеграм-каналі конфереції: https://t.me/b2b_kpi
  • Програма конференції: 

 

 

Дочірні категорії

Ви тут: Головна Новини