круглий стіл «Статистична інформація, методи та умови її поширення»

Круглий стіл «Статистична інформація, методи та умови її поширення»

Nestlé 2018

5 листопада компанія Nestlé разом з партнерами «Альянсу заради молоді» проводить бізнес-захід для студентів - Business truth 4YOUth. Запрошуємо студентів та викладачів кафедри промислового маркетингу.

Участь безкоштовна! Обов’язково мати з собою студентське посвідчення.
https://www.facebook.com/events/160874328197712/

Тривалість заходу: 12:30 – 18:00. 

Наш захід відбуватиметься на 3-му поверсі Хаб 4.0 (https://4hub.com.ua/). в залах Evolution та Intelligence.

Під час заходу:
• Розглянемо типові задачі і проекти
• Познайомимо із діяльністю успішних компаній та поділимось їх досвідом
• Підкажемо з чого почати, щоб побудувати успішну кар’єру
• Познайомимо з досвідченими експертами

У програмі заходу будуть розглянуті низка цікавих тем:

  • How Purina Pro Plan brand wins earned media 
  • Responsible sourcing
  • Національне промо NESCAFE Classic 3:0 
  • Управління ланцюгом постачання 
  • Запуск Кіт Кат Рубі - як це було 
  • Перезапуск Nescafe Gold Signature "Коли смак має значення" 
  • Електронна комерція або як продавати продукти харчування в інтернеті на прикладі проектів E-commerce sales в Nestlé 
  • Сучасні digital інструменти в трейд-маркетингу 
  • Історія продажу нових видів продукції. Ключові фактори успіху
  • Як створити вимогу до якості у споживачів та заробити на цьому (Кетчуп Торчин. Кампанія Якості)
  • Маркетингові комунікації. Очікування VS реальність 
  • Influencer marketing: практика работи з лідерами думок

Бізнесові студії кафедри на 2018/2019 навчальний рік

З 31 жовтня 2018 року кафедра промислового маркетингу починає новий щорічний цикл "Бізнесові студії" - зустрічей студентів та викладачів з представниками бізнесу, провідними компаніями, на яких висвітлюється сучасна практика маркетингу, актуальні бізнес-моделі та історіі успіхів компаній. Вхід вільний (на окремих студіях можлива попередня реєстрація).  Слідкуйте за анонсами на сайті кафедри! 


В середу 31 жовтня о 16-15 до нас завітає директор з маркетингу  компанії "Сільпо"

Чекайте на подальші анонси.

Бізнесові студії. Компанія "Concetr.ua"

Бізнесові студії. Компанія «Concetr.ua»

6 грудня 2017 року в межах постійно діючих науково-практичних семінарів «Бізнесові студії» пройшла зустріч студентів та викладачів кафедри промислового маркетингу з представниками компанії «Concetr.ua».

Зустріч проводили засновник та керуючий директор компанії Дмитро Феліксов та його партнер Дмитро Чінь, які розповіли про історію становлення компаній Virusmusic та Concetr.ua, її маркетингову стратегії та використанні сучасних інструментів в процесі прийняття рішень, зокрема, bigdata. Також компанія привідкрила завісу процесу ребрендінгу, що недавно провела та презентувала новий бренд-бук.

Зустріч перерослі в жваве обговорення і тривала більше 2 годин. За словами Дмитра Філіксова:  «це був надзвичайно цікавий та корисний досвід, томі що ми перший раз виступаємо саме перед студентами і нам дуже цікаво думки тих, кому зараз 18 або трохи більше, тому що й самій компанії в цьому році 18»

З нетерпінням чекаємо на нові зустрічі з представниками бізнесу.

 

 

Співпраця кафедри промислового маркетингу з компанією L’Oreal Україна

 

П’ЯТЬ РОКІВ ПЛІДНОЇ СПІВПРАЦІ

кафедри промислового маркетингу з компанією L’Oreal Україна

 

З 2011 року триває співпраця кафедри промислового маркетингу з компанією L’Oreal Україна. Все почалося з організації та участі команд кафедри в міжнародному студентському конкурсі Brand Storm. В 2012 році команда студентів кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу у складі Михайловський Олег, Рягузова Марія та Слободенюк Аліна перемогла в національному фіналі в Україні та представила нашу країну в міжнародному фіналі бізнес-гри Brand Storm 2012 в Парижі.

   

Під час участі у грі студенти пройшли кілька етапів опрацювання конкурсного бізнес-кейсу, познайомилися з управлянням маркетингом на провідному підприємстві галузі, поринули у тонкощі роботи з дослідницькими та рекламними агенціями, опанували мистецтво публічних виступів, підготовки та проведення презентацій.

Після завершення навчання студенти-переможці Brand Storm 2012 в Україні скористалися чудовою можливістю стажування в Компанії L’Oreal Україна після чого стали співробітниками компанії. Вони і досі працюють в компанії і вже посідають відповідальні посади в управлінні маркетингом компанії-лідера ринку краси.

 

Протягом наступних років співпраця кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу з компанією L’Oreal Україна продовжувалася та розширювалася. В 2015 році на базі кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу було започатковано та проведено сертифікаційну програму з маркетингу для студентів, під час якої учасники прослухали лекції та відвідали мастер-класи від провідних спеціалістів з маркетингу, категорійного менеджменту, е-комерції, цифрового маркетингу, опрацювали цікаві кейси та отримали сертифікати.

 

 

Також протягом 2015-2016 навчального року студенти кафедри промислового маркетингу взяли участь у бізнес-грі Digital Marketing організованій компанією L’Oreal Україна для вітчизняних студентів. В цьому конкурсі змагалися між собою 53 студентські команди з Національного технічного

університету України «Київський Політехнічний Інститут», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного університету «Києво-Могилянська академія, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Київської школи економіки (КSE).

До чвертьфіналів було відібрано 23 найкращі команди, а до фіналу пройшли 10 команд-лідерів змагання. За багатьма критеріями журі, яке складалося з директорату та провідних керівників компанії L’Oreal Україна, відзначило 3 команди-переможниці фіналу.

Команда від кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут» у складі Василенко Анастасія, Цимбал Катарина, Кравець Дарья посіла перше місце.

 

В 2016 році кафедра промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу продовжує активно співпрацювати з компанією L’Oreal Україна в сфері освіти та розвитку талантів. Протягом жовтня та листопада спільно організовано та проведено сертифікаційну програму з маркетингу для студентів. Найкращих учасників відмічено сертифікатами, подарунками від компанії L’Oreal Україна та запрошеннями на стажування до компанії. Запущено нову бізнес-гру для студентів «L’ORÉAL Future Leaders 3.0», а 22 листопада відбувся університетський фінал цієї гри в нашому університеті. В ньому взяли участь 8 студентських команд, які успішно розв’язали відбірковий пре-кейс. Переможці університетського фіналу готуються змагатися в міжуніверситетському фіналі, і сподіваємося, що за традицією, яка вже склалася цими роками – в національному фіналі.

 

Ще однією радісною подією 2016 року став візит генерального директора L’Oreal Україна Марка Савчука до Національного технічного Університету України «Київський Політехнічний Інститут імені Ігоря Сікорського», який відбувся 8 грудня цього року.

 

Делегація від компанії разом з представниками кафедри промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу відвідали Державний політехнічний музей при НТУУ «КПI ім. І.Сікорського».

Відбулася зустріч з деканом факультету менеджменту та маркетингу Гавришем Олегом Анатолійовичем та плідні переговори про подальше розширення співпраці в напрямках освіти, розвитку таланів, студентських стажувань та спільних освітніх програм.

 

pdf-версія матеріалу 

Відвідування кафедрою промислового маркетингу круглого столу L`OREAL УКРАЇНА 19 жовтня 2017 року

Ви тут: Головна Новини