Міжнародні зв’язки

Важливу роль кафедра промислового маркетингу відводить розвитку міжнародних зв’язків. Розширення міжнародних контактів сприяє підвищенню рівня підготовки студентів, викладачів, наукових співробітників, стимулюванню наукового процесу, обміну досвідом, міжнародному обміну, інтеграції кафедри у світовий науково-освітній простір.

Особливого значення кафедра промислового маркетингу надає активності своїх студентів. Наші студенти представляли кафедру промислового маркетингу у багатьох країнах, а саме: Росії, Франції, Німеччині, Австрії, Португалії, Польщі, Естонії, Туреччині, Сербії, Болгарії, Фінляндії та ін.

Кафедра плідно співпрацює з рядом зарубіжних установ та організацій, серед яких:

  • Alma Mater Studiorum – Universita’ Di Bologna (Італія);
  • Universita Degli Studi Di Catania – Університет Катанії (Італія);
  • Technische universitaet Kaiserslautern – Технічний університет Кайзерслаутерну (Німеччина);
  • Universite Pierre Mendes – Університет Пьєр-Мендес (Франція);
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach (Польща);
  • The University of Sussex (Великобританія);
  • Грантова угода Європейської Комісії №225546 SSH-CT-2008-225546-FRIDA
  • Українсько-японський центр НТУУ «КПІ».

В межах співробітництва відбувається проведення семінарів та інших заходів, спрямованих на популяризацію та впровадження закордонних методів управління вітчизняними підприємствами. Цей цікавий та корисний обмін досвідом дає можливість проаналізувати відмінності у навчальному процесі та методах викладання бізнес-дисциплін у вищих технічних навчальних закладах України та світу, обмінятися думками стосовно різних підходів до викладання.

Науково-творчі й ділові зарубіжні відрядження викладачів кафедри

У 2006–2010 рр. викладачі кафедри брали участь у конференціях факультету управління бізнесом Вільнюського технічного університету імені Гедімінаса (Литва) та Університету Сілезії м. Чорзов (Польща); інженерно-економічного факультету Ризького технічного університету (Латвія), Каунаського технологічного університету (Литва), Таллінського технічного університету (Естонія).

У 2010 р. проф. О.С. Солнцев та О.В. доц. Бакалінський відвідали семінар учасників Консорціуму, який виконує міжнародний проект Fostering Regional Innovation and Development through Anchors and Networks в рамках 7 Рамкової  програми ЄС в Університеті Катанії (Італія).

Доц. Н.В. Язвінська перебувала з робочим візитом в Японській агенції міжнародного співробітництва м. Токіо (Японія); доц. Н.Г. Салухіна перебувала з робочим візитом в Економічній академії Катовіце (Польща), в рамках якого відбулося підписання угоди про співробітництво цього ВНЗ з кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ».

У квітні 2010 р. ст. викладач Т.В. Співаковська у рамках шведсько-української програми обміну викладачами The Exchange Programme Linnaeus-Palme відвідала Стокгольмський Королівський технологічний інститут «КТН» (Швеція). Протягом трьох тижнів вона читала шведським студентам курси лекцій з міжнародного промислового маркетингу. Крім лекцій для студентів, Т.В Співаковська провела кілька семінарів та презентацій для викладачів і аспірантів. Під час візиту відбулася також зустріч українських викладачів з лідерами студентської ради «КТН», протягом якої обговорювалися різні аспекти студентського життя в обох закладах та можливості, які надаються іноземним студентам.

У 2002 р. викладач кафедри Т.В. Співаковська стала переможцем програми розвитку молодих викладачів JFDP (Junior Faculty Development Program) відділу навчальних та культурних справ Державного департаменту США, отримала стипендію уряду США і в 2002–2003 рр. проходила стажування в університетах Річмонду (Robins School of Business, University of Richmond), Hofstra University (Frank Zarb School of Business) та практику в компанії з маркетингових досліджень CGC Corporation (New York).

Підготовка фахівців для зарубіжних країн

Починаючи з 2005 р. освіту на базі кафедри промислового маркетингу здобувають студенти й аспіранти з 11 країн, зокрема Китайської Народної Республіки, Соціалістичної Республіки В’єтнам, Ірану, Йорданії, Туреччини, Туркменістану, Грузії, Росії, Білорусії, Узбекистану, Республіки Конго тощо.

За цей період кафедрою було випущено: 1 спеціаліст (Грузія), 4 магістри (Китай, Росія), 1 кандидата наук (Іран). У 2010 р. кваліфікацію бакалавра отримали 11 іноземних студентів, 5 з них зараз продовжують навчання у магістратурі.

У вересні 2009 р. громадянин Ірану Фархад Паранд захистив кандидатську дисертацію (керівник – Каніщенко О.Л.). На основі наукових розробок була видана монографія «Маркетинговое обеспечение торгово-экономического сотрудничества между Ираном и Украиной».

     
   
Ви тут: Головна Наукова діяльність Міжнародні зв’язки