Наукові конференції

Шановні колеги, практики маркетингу та молоді вчені! 

Запрошуємо Вас до участі у XІ Всеукраїнській конференції "В2В-МАРКЕТИНГ", яка відбудеться 16-17 березня 2017 року на базі кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського за підтримки ВГО "Українська асоціація маркетингу" та Students’ Science Association, яку присвячено 25-річчю заснування кафедри промислового маркетингу та факультету менеджменту та маркетингу детальніше Сертифікат конференції

Збірник тез конференції "В2В-МАРКЕТИНГ"-2017

Програма конференції ""В2В-Маркетинг"-16-17 березня 2017 року

Також 18 березня 2017 року буде проведене ХІ Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу «Rising Industrial Marketing Stars» детальніше.  

Кейс-завдання: Lion® Cereals – Wild Pleasure

Сторінка конференції у   

 


 

Шановні молоді вчені, аспіранти та студенти! 

Запрошуємо Вас до участі у ювілейній, X Всеукраїнській конференції студентів, аспірантів та молодих учених "В2В-МАРКЕТИНГ", яка відбудеться 14-15 квітня 2016 року на базі кафедри промислового маркетингу НТУУ "КПІ за підтримки ВГО "Українська асоціація маркетингу" та Students’ Science Association детальніше. Програма конференції.  Збірник тез доповідей. Звіт за результатами конференції 

Також 15 квітня 2016 року буде проведене Х Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу «Rising Industrial Marketing Stars» детальніше. Кейс-завдання.

 


 

 Запрошуємо Вас до участі у IX Всеукраїнській конференції студентів, аспірантів та молодих учених, яка відбудеться 16-17 квітня 2015 року.

 

А також запрошуємо усіх відвідати IX Всеукраїнському студентського кейс-змаганні з маркетингу «Rising Industrial Marketing Stars», яке відбудеться 18 квітня 2015 р.

Кафедрою промислового маркетингу щорічно проводиться Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B МАРКЕТИНГ» (лютий). Її метою є обмін інформацією з проблем і напрямів розвитку світових економічних процесів, що відбуваються у світі; проблеми, що постають в умовах глобалізації; аспекти еволюції наукової думки у сфері маркетингу:

  • Інтегровані маркетингові комунікації: комплекс маркетингових комунікацій, рекламна діяльність, паблік рілейшнз, стимулювання збуту, Інтернет-просування, trade marketing тощо.
  • Маркетинг інноваційної діяльності: правові аспекти інноваційної діяльності; інновації в комплексі маркетингу; основні напрями інноваційної діяльності в Україні.
  • Стратегічне управління маркетинговою діяльністю вітчизняних підприємств: методи і засоби стратегічного аналізу, сучасні підходи до розробки маркетингових стратегій та управління конкурентною поведінкою підприємств, стратегічні аспекти інтернаціоналізації маркетингової діяльності, вітчизняний і зарубіжний досвід управління конкурентоспроможністю підприємств.

У рамках конференцій традиційно проходить низка майстер-класів та зустрічей наукової молоді з представниками бізнесу й науки. Студенти мають нагоду не тільки поспілкуватися з представниками провідних компаній, випускниками кафедри, але й можливість дізнатися про практичні аспекти запровадження маркетингу. За словами завідуючого кафедрою промислового маркетингу д.ф-м.н., проф. Солнцева С.О., подібні зустрічі тренують розумові таланти, допомагають молодим вченим оволодівати філософією маркетингу та перетворювати її в алгоритми досягнення успіху як особистого, так і успіху України в цілому.

Дізнатися більше про умови участі у конференції та деталі публікації тез у щорічному збірнику можна на офіційному сайті конференції.

     
     

 


Електронні версії збірників тез конференцій: 

Збірник наукових праць X Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених "В2В МАРКЕТИНГ" (14-15 квітня 2016 р.)

Збірник наукових праць IX Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених. В2В МАРКЕТИНГ" (16-17 квітня 2015 р.)

Збірник наукових праць VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених. В2В МАРКЕТИНГ" (21-23 лютого 2013 р.)

Ви тут: Головна Наукова діяльність Наукові конференції