Науково-методичні семінари

Науково-методичний семінар кафедри започатковано та проводиться з метою підтримки та інтенсифікації наукової діяльності кафедри – студентського, аспірантського та професорсько-викладацького складу кафедри, а також спільного вирішення завдань постійного вдосконалення навчального процесу.

Раз на місяць учасники семінарів діляться своїми досягненнями, здобутками, обговорюють актуальні проблеми розвитку маркетингу, висловлюють свої точки зору стосовно новинок у маркетинговій сфері. Інтересами учасників є широкий спектр економічних питань розвитку ринкових відносин в Україні.

 

Наукові інтереси членів кафедри пов’язані з наступною тематикою:

  • управління маркетингом промислових та непромислових організацій;
  • моделі споживчої поведінки та їх адаптація до умов України;
  • маркетингові дослідження високотехнологічних ринків;
  • методика проведення маркетингових досліджень:українська специфіка;
  • управління збутовою діяльністю в умовах перехідної та ринкової економіки;
  • інтегровані маркетингові комунікації на промисловому та споживчому ринках;
  • паблік рілейшнз комерційних організацій;
  • маркетингове обґрунтування диверсифікаційного портфеля компанії;
  • управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах глобалізації ринків.

Постійними учасниками та доповідачами науково-методичних семінарів кафедри промислового маркетингу є аспіранти, студенти та члени наукових гуртків кафедри.


 СЕМІНАРИ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ


 

Ви тут: Головна Наукова діяльність Науково-методичні семінари