Кейс-змагання «Rising Industrial Marketing Stars»

Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу «Rising Industrial Marketing Stars»

Починаючи з 2007 року, кожної весни на базі кафедри промислового маркетингу КПІ імені Ігоря Сікорського проводиться Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу «Rising Industrial Marketing Stars».

Ми збираємо активних студентів, які прагнуть розвиватися, навчатися та тренуватися застосовувати теорію на практиці. Студенти будь-яких курсів збираються у команди від 2 до 4 чоловік. Саме формат кейсу дозволяє студентам використовувати одну з передових методик набуття практичних навичок роботи у команді, лідерства, співпраці, розподілу обов’язків та налагодити дружні стосунки. Під час підготовки команди дізнаються багато нового, вивчають різноманітні джерела, навчаються фільтрувати інформацію, чітко виконувати поставленні завдання та знаходити нетривіальні рішення реальних практичних задач від лідерів ринків.

Під час фіналу заходу студенти слухають виступи інших команд, аналізують власні помилки, виявляють свої сильні сторони, спілкуються з журі. Кейс-змагання допомагає сформувати корисний ком‘юніті усім учасникам, тому з кожним роком нас стаж все більше та масштаб заходу росте.

30 квітня 2020 року, попри карантин, відбулося вже XIV Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу «Rising Industrial Marketing Stars».

Як все відбувалося? Кейс-змагання проходило як і завжди в два етапи. Спочатку зареєстровані команди виконували завдання півфіналу - це великий шматок роботи: збір даних, аналітика та складний процес занурення у досліджувану тему. Завдання півфіналу презентується у вигляді документу з усіма результатами роботи та надсилається на перевірку журі. Складність в тому, що команди не мають змоги пояснити написане і повинні одразу представити все чітко і зрозуміло. Після цього журі, серед якого представники бізнесу та викладачі кафедри, обирає команд-фіналістів. Найсильнішим командам тепер необхідно виконати другу частину завдання - на базі вже виконаних досліджень необхідно запропонувати власне рішення маркетингової проблеми. Результати презентуються перед журі у вигляді презентації та захисту своїх ідей. У фіналі журі можуть задавати питання та дискутувати з командами, тому учасникам потрібно бути готовими і до цього.

Цього року кейс ми отримали від компанії «Ельдорадо». Команди працювали у сфері бізнесу ритейлу електроніки та формулювали сильні та слабкі сторони компанії. Завданням фіналу було запропонувати стратегію розвитку бренду на основі проведених досліджень та вже запропонованого позиціонування на етапі півфіналу. Стратегія повинна була бути спрямованою на побудову нового іміджу та вигідно диференціювати компанію на ринку. Також необхідно було провести сегментацію цільової аудиторії і запропонувати маркетингову стратегію, спрямовану на побудову знання про нове позиціювання.

Завдання було серйозне та досить складне. Учасники змогли відчути себе маркетологами на практиці, вирішуючи реальний кейс самостійно, без допомоги викладачів. Студенти застосували власні теоретичні знання, потренувалися працювати у команді та якісно презентувати результати.

Через карантин ми не змогли зібратися разом офлайн, щоб провести фінал кейсу, як це будо завжди. Але навіть карантин не змусив нас відмінити змагання! Ми перенесли фінал кейсу в онлайн режим. Створивши конференцію за допомогою сервісу онлайн-конференцій «Zoom», ми змогли чудово поспілкуватися, послухати команди-фіналістів, подивитися їх презентації та отримати якісний фідбек від журі. Співголовували у журі завідувач кафедри промислового маркетингу КПІ імені Ігоря Сікорського, д ф.-м. н., проф. Сергій СОЛНЦЕВ, керівник відділу просування в соціальних медіа компанії «Ельдорадо» Тетяна БОДРОВА та експерт в галузі комунікаційного планування, digital marketing, SMM, засновниця агенції MokCo. співзасновниця Gate SMM School Тетяна МОКРЕНКО. То ж фідбек був дуже практичним. Атмосферу дружнього та водночас бізнесового змагання було збережено. У якості дрес-коду було обрано піжаму, так ще і у заторах на шляху до КПІ стояти не довелося)

Команди-фіналісти презентували свої ідеї та результати, подискутували з іншими командами та журі, послухали зауваження та головне подяку за гарно зроблену роботу. Завдяки онлайн режиму змагання до нас змогли долучитися учасники з інших міст разом зі своїми наставниками та викладачами. В результаті кейсу було визначено команд-переможців.

Перше місце зайняла команда «Вінери», що складалася зі студентів нашої кафедри.

Друге місце – команда «Clever» з кафедри маркетингу Дніпровської політехніки.

Третє місце – збірна команда «Smart Homies» зі студентів кафедри менеджменту КПІ ім. Ігоря Сікорського та Києво-Могилянської академії.

Усі команди запропонували цікаві рішення та продемонстрували свої високі аналітичні здібності.

Ми були дуже раді бачити серед учасників наших першокурсників, які вже зараз приймають активну участь у науковому житті кафедри. Також дуже вдячні за участь студентам та викладачам Дніпровської політехніки, які стали не лише учасниками, а і призерами змагання.

Усіх-усіх чекаємо наступного року на нашому кейс-змаганні! Обіцяємо, що буде цікаво! І пам’ятайте, що приймаючи участь у конференціях, кейс-змаганнях та інших наукових заходах ви робите ще один крок вперед та внесок у свій розвиток не тільки як спеціаліста, а і як людини в цілому.

З любов’ю, організаційний комітет Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу «Rising Industrial Marketing Stars».

 


 

 

 

Ви тут: Головна Наукова діяльність Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу