До уваги студентів! Вибіркові дисциплині на 2020/2021 н.р.

Шановні студенти!  Просимо ознайомитися із вибірковими дисциплінами та вибрати згідно процедури за вашим уподобанням ті, що ви бажаєте слухати у 2020/2021 навчальному році.

Дисципліни та їх анотації:    для бакалаврів    для магістрів

Бізнесові студії кафедри промислового маркетингу у 2019 році

Вступ в спеціальність разом з провідними  маркетологами України!

Бізнесові студії, що вже 3 роки постійно діють на кафедрі Промислового маркетингу призначені не лише для студентів старших курсів. Вже із першого місяця навчання, майбутні маркетологи долучаються до співпраці з бізнесом. І починається все з дисципліни «Вступ в спеціальність».   25 вересня студенти груп УМ-91, УМ-92 та УМ-93 зустрілась  з директором з маркетингу компанії Альфа Страхування, випускницею факультету Менеджменту та маркетингу Оленою Гончаренко, а вже 2 жовтня з директором з маркетингу компанії Ліга Закон, колишнім директором з маркетингу компанії Нова Пошта, випускницею нашої кафедри – Іриною Холод. Говорили про реалії роботи сучасного маркетолога, про компетенції , що їх мають володіти майбутні фахівці, щоб досягти успіху у динамічному сучасному середовищі бізнесу. Студенти не лише мали можливість послухати гостей, а й задати питання, що їх турбують, обговорити можливі шляхи побудови майбутньої кар’єри. Олена Гончаренко так описала свої враження після зустрічі: - «Це фантастична, зацікавлена, позитивно налаштована молодь, яку хочеться підтримати у всіх прагненнях! Ми говорили про такі складні речі як клієнтський сервіс та репутація, навіщо потрібні чат-боти та як трансформується маркетинг за останнє десятиріччя; які зони відповідальності у директора з маркетингу великої компанії»

 Детальніше...


Вивчаємо PR разом з бізнесом!

В рамках постійно діючих Бізнесових студій, студенти 3 курсу спеціальності Маркетинг зустрілись з Тетяною Юрчишиною - керівником бізнес-лінії Систем аналізу і моніторингу групи компаній Ліга Закон – лідером українського ринку з розробки систем аналізу та моніторингу..
Півтори години мали унікальну можливість познайомитись з програмним продуктом для моніторингу ЗМІ – «Semantrum», який є незамінним помічником у повсякденній діяльності не лише фахівця в сфері PR, а й кожного маркетолога. Разом з Тетяною студенти розбирали бізнесові кейси, досліджували особливості системи моніторингу. Більше того, учасники зустрічі отримали на 2 тижні демо доступ до програмного продукту для його поглибленого вивчення та опрацювання спеціально створеного фахівцями компанії кейсу. Ця зустріч буде мати продовження. Вже на лютий 2020 року запланована робота з кейсами по сегментації із використанням програмного продукту “Contragent”.  

Детальніше...

Школа SMM на кафедрі промислового маркетингу у 2019

18 грудня

Практики багато не буває!! 

Позаду 4 місяці напруженої роботи і, нарешті, сьогодні ми слухаємо фінальні презентації Школи SMМ!!
Сьогодні команди студентів презентували результати - стратегії брендів в соціальних мережах по актуальним брифам компаний.

 І оцінка проектів була жорстка. Не лише команда Діджитал агенції MokCo, на чолі з Тетяною Мокренко, а й Яніна Нестерчук, голова служби корпоративних комунікацій компанії Нова Пошта та Оксана Андрушків, директор з маркетингу компанії Галичина, оцінювали стратегії для своїх брендів. А ще команди презентували стратегію для Ощадбанку, ТМ Ахмад та Метро cash & carry. Чудовий результат! Неоціненний практичний досвід і масса позитивних емоцій. Багато планів на подальшу співпрацю з бізнесом.

 Детальніше тут: 


 11 вересня

Вдала співпраця бізнесу та вищої освіти!!

11 вересня, на кафедрі промислового маркетингу в рамках постійно діючих Бізнесових студій, почала роботу Школа SMM!

Кафедра промислового маркетингу ФММ КПІ імені Ігоря Сікорського Marketing KPI, спільно з Діджитал агенцією MokCo започаткували піврічну програму з SMM (Social media marketing). Завдання школи  - на основі реальних кейсів бізнесу, поглибити знання в сфері цифрового маркетингу, побути в ролі незалежної агенції, що розробляє стратегію СММ, креативну концепцію, презентує результати клієнту.

До школи ми запросили найкращих студентів старших курсів. 2 рази на місяць, після занять вони будуть працювати в командах, щоб в грудні презентувати результати своєї роботи.
Початок зроблено!!

 Детально тут... 

 

Запрошуємо на навчання!

08.06.2019:

Запрошуємо на навчання! 

Кафедра промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" запрошує отримати вищу освіту за рівнями  підготовки: бакалавр (спеціальність 075 "Маркетинг" та спеціальність 051 "Економіка", спеціалізація "Бізнес-аналітика") та «магістр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» (приймаються у тому числі випускники інших університетів та спеціальностей!). Детальна інформація тут. 

До уваги абітурієнтів 2019 року!

01.06.2019

Шановні абітурієнти та їх батьки!

Запрошуємо ознайомитися з умовами вступу на перший курс за рівнем підготовки «бакалавр» зі спеціальностей 075 «Маркетинг» та 051 «Економіка» (освітня програма «Бізнес-аналітика») http://marketing.kpi.ua/inter.html

Дочірні категорії

Ви тут: Головна Новини