Опитування студентів щодо вибіркових дисциплін

Шановні студенти 1-го, 2-го та 3-го курсів прохання ознайомитися з факультетським та загальноуніверситетським каталогами вибіркових дисциплін на сайті кафедри

Деталі опитування у кураторів груп, університетських телеграм-каналах.

Опитування через my.kpi.ua.


 

Поновлення навчального процесу з 04.04.2022 р.

Шановні студенти та аспіранти! 

Навчальний процес під час военного стану, викликаного військовою агресією росії проти України, поновлюється з 04.04.2022 р. Деталі у телеграм-каналах університету, факультету та кафедри. 


 

 

Міжнародний науково-методичний семінар кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського та кафедри дослідження поведінки споживачів інституту менеджменту Варшавської школи економіки


26 січня 2022 року на платформі Zoom відбувся міжнародний науково-методичний семінар за участі представників адміністрації Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та професорсько-викладацького складу кафедри промислового маркетингу, а також кафедри дослідження поведінки споживачів інституту менеджменту Варшавської школи економіки, Польща. Захід проведено згідно з раніше затвердженим графіком роботи постійно діючого міжнародного науково-методичного семінару. Мовою спілкування на семінарі учасники обрали англійську.

Тема семінару: обговорення концепції дисертації здобувача Северина Микити, викладеної у доповіді на тему: «Комунікаційно-аналітичне забезпечення маркетингу» (Communication and Analytical Support of Marketing).

 Від польської сторони у роботі семінару взяли участь:

  1. Анна Домбровська – докт.хаб., професор, зав.кафедри дослідження поведінки споживачів (Варшавська школа економіки – ВШЕ);
  2. Віолетта Мєжеєвська – докт.хаб., професор, заступник директора Інституту Управління ВШЕ;
  3. Богдан Мруз – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
  4. Мірослава Янош-Кресло – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
  5. Адріан Любовецький – докт., кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
  6. Аніта Шушкевич – магістр, кафедра поведінки споживачів ВШЕ.

 Від КПІ ім. Ігоря Сікорського на семінарі були присутні:

1. Сергій Шукаєв – докт.техн.наук, професор, завідувач відділу міжнародної координації проектів;

2. Сергій Солнцев – докт.фіз.-мат.наук, професор, завідувач кафедри промислового маркетингу (КПМ);

3. Людмила Шульгіна – докт.екон.наук, професор, КПМ;

4. Катерина Копішинська – канд.екон.наук, доцент, заступник декана факультету за напрямом міжнародної діяльності;

5. Олександр Зозульов – канд.екон.наук, професор, КПМ;

6. Наталія Писаренко – канд.екон.наук, доцент, КПМ;

7. Наталія Юдіна – канд.екон.наук, доцент, КПМ;

8. Микита Северин – здобувач ОНП «Маркетинг», 3 курс;

9. Менькова Кристина – здобувач ОНП «Маркетинг», 4 курс;

10. Костянчук Христина – здобувач ОНП «Маркетинг», 2 курс;

11. Залуцький Руслан – здобувач ОНП «Маркетинг», 1 курс.

           Семінар розпочався привітанням представників польської та української сторони, затвердженням порядку денного, встановленням регламенту. Після цього учасники з великою цікавістю прослухали виступ здобувача Северина М., у якій він виклав головні положення своєї дисертації у доповіді на тему: «Комунікаційно-аналітичне забезпечення маркетингу».

26 січня 2022 року на платформі Zoom відбувся міжнародний науково-методичний семінар за участі представників адміністрації Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та професорсько-викладацького складу кафедри промислового маркетингу, а також кафедри дослідження поведінки споживачів інституту менеджменту Варшавської школи економіки, Польща. Захід проведено згідно з раніше затвердженим графіком роботи постійно діючого міжнародного науково-методичного семінару. Мовою спілкування на семінарі учасники обрали англійську.

Тема семінару: обговорення концепції дисертації здобувача Северина Микити, викладеної у доповіді на тему: «Комунікаційно-аналітичне забезпечення маркетингу» (Communication and Analytical Support of Marketing).

 Від польської сторони у роботі семінару взяли участь:

  1. Анна Домбровська – докт.хаб., професор, зав.кафедри дослідження поведінки споживачів (Варшавська школа економіки – ВШЕ);
  2. Віолетта Мєжеєвська – докт.хаб., професор, заступник директора Інституту Управління ВШЕ;
  3. Богдан Мруз – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
  4. Мірослава Янош-Кресло – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
  5. Адріан Любовецький – докт., кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
  6. Аніта Шушкевич – магістр, кафедра поведінки споживачів ВШЕ.

 Від КПІ ім. Ігоря Сікорського на семінарі були присутні:

1. Сергій Шукаєв – докт.техн.наук, професор, завідувач відділу міжнародної координації проектів;

2. Сергій Солнцев – докт.фіз.-мат.наук, професор, завідувач кафедри промислового маркетингу (КПМ);

3. Людмила Шульгіна – докт.екон.наук, професор, КПМ;

4. Катерина Копішинська – канд.екон.наук, доцент, заступник декана факультету за напрямом міжнародної діяльності;

5. Олександр Зозульов – канд.екон.наук, професор, КПМ;

6. Наталія Писаренко – канд.екон.наук, доцент, КПМ;

7. Наталія Юдіна – канд.екон.наук, доцент, КПМ;

      8. Микита Северин – здобувач ОНП «Маркетинг», 3 курс;

      9. Менькова Христина – здобувач ОНП «Маркетинг», 4 курс;

     10. Костянчук Христина – здобувач ОНП «Маркетинг», 2 курс;

     11. Залуцький Руслан – здобувач ОНП «Маркетинг», 1 курс.

           Семінар розпочався привітанням представників польської та української сторони, затвердженням порядку денного, встановленням регламенту. Після цього учасники з великою цікавістю прослухали виступ здобувача Северина М., у якій він виклав головні положення своєї дисертації у доповіді на тему: «Комунікаційно-аналітичне забезпечення маркетингу». Зміст доповіді викликав значну кількість запитань, коментарів, а також досить активне обговорення, – як з боку українських, так і польських науковців. Приємне враження на всіх учасників справив високий рівень підготовки здобувача Северина М., його обізнаність з досліджуваною проблематикою і володіння методологією дослідження, що звичайно ж сприяло виникненню на семінарі глибокої наукової дискусії. Свій вагомий внесок у панування позитивної, доброзичливої атмосфери під час обговорення здійснив також модератор семінару – доктор хабілітований, професор Богдан Мруз.

        Завершився семінар висновком про досягнення поставленої мети заходу – сприяння виходу здобувачів у міжнародний науковий простір, інтернаціоналізації міжнародної співпраці вчених і поглиблення їх досліджень шляхом обміну думками із зарубіжною науковою спільнотою. Схвально була сприйнята інформація про продовження цього позитивного досвіду і проведення наступного семінару у травні 2022 року.

 


 

Діджитал маркетинг на практиці!

20 грудня 2021 року в рамках «Бізнесових студій» і вивчення дисципліни "Джіджитал маркетинг" до студентів 4 курсу спеціальності "Промисловий маркетинг" завітає Максим Дмитров - Digital Transition Manager компанії BSH (Bosch Siemens) в Україні з темою – «Менеджмент брендових вебсайтів».

В рамках зустрічі Максим розкриє такі питання:

  1. Ключові цілі брендового сайту.
  2. Використання аналітики для прийняття рішень.

Посилання на зустріч буде надіслано додатково! 


 

Бізнесова студія 03 листопада 2021 р.

3 листопада 2021 року до студентів спеціальності Маркетинг завітає Дмитро Войтех, Machine Learning Engineer @ Proxet, Team Lead у ML команді проекту Giphy.

Тема: "Introduction to Machine Learning, Latest Advancements, and Case Studies".

Поговоримо про те, навіщо нам потрібне машинне навчання, як працюють основні алгоритми і на яких підходах вони базуються. Розглянемо останні досягнення в області штучного інтелекту, а також Дмитро поділиться найцікавішими прикладами проектів, над якими працює в GIPHY ????

Чекаємо усіх охочих за посиланням 3 листопада о 16:15. 

Дочірні категорії

Ви тут: Головна Новини