До уваги абітурієнтів 2019 року!
01.06.2019
Шановні абітурієнти та їх батьки!
Запрошуємо ознайомитися з умовами вступу на перший курс за рівнем підготовки «бакалавр» зі спеціальностей 075 «Маркетинг» та 051 «Економіка» (освітня програма «Бізнес-аналітика») http://marketing.kpi.ua/inter.html
Перемога на Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг»
30.04.2019: Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурса дипломних робіт із спеціальності маркетингу студентів кафедри промислового ммаркетингу Домишеву Є.А. (1 місце) та Костянчук К.В. (3 місце) та їх керівника проф. Зозульова О.В. Детальніше тут
Перемога на Всеукраїнській студентській олімпіаді зі спеціальності «Маркетинг»
15.04.2019: Вітаємо з перемогою студента ІІІ курсу групи УМ-61 Шрейдера Андрія Олександровича, який зайняв ІІ місце в секції «Бакалавр» на Всеукраїнській студентській олімпіаді зі спеціальності «Маркетинг». Змагання відбулося цього квітня в Одеському національному політехнічному університеті. Детальніше тут.
круглий стіл «Статистична інформація, методи та умови її поширення»
Круглий стіл «Статистична інформація, методи та умови її поширення»
Nestlé 2018
5 листопада компанія Nestlé разом з партнерами «Альянсу заради молоді» проводить бізнес-захід для студентів - Business truth 4YOUth. Запрошуємо студентів та викладачів кафедри промислового маркетингу.
Участь безкоштовна! Обов’язково мати з собою студентське посвідчення.
https://www.facebook.com/events/160874328197712/
Тривалість заходу: 12:30 – 18:00.
Наш захід відбуватиметься на 3-му поверсі Хаб 4.0 (https://4hub.com.ua/). в залах Evolution та Intelligence.
Під час заходу:
• Розглянемо типові задачі і проекти
• Познайомимо із діяльністю успішних компаній та поділимось їх досвідом
• Підкажемо з чого почати, щоб побудувати успішну кар’єру
• Познайомимо з досвідченими експертами
У програмі заходу будуть розглянуті низка цікавих тем:
- How Purina Pro Plan brand wins earned media
- Responsible sourcing
- Національне промо NESCAFE Classic 3:0
- Управління ланцюгом постачання
- Запуск Кіт Кат Рубі - як це було
- Перезапуск Nescafe Gold Signature "Коли смак має значення"
- Електронна комерція або як продавати продукти харчування в інтернеті на прикладі проектів E-commerce sales в Nestlé
- Сучасні digital інструменти в трейд-маркетингу
- Історія продажу нових видів продукції. Ключові фактори успіху
- Як створити вимогу до якості у споживачів та заробити на цьому (Кетчуп Торчин. Кампанія Якості)
- Маркетингові комунікації. Очікування VS реальність
- Influencer marketing: практика работи з лідерами думок