Бізнесові студії кафедри промислового маркетингу у 2019 році

Вступ в спеціальність разом з провідними  маркетологами України!

Бізнесові студії, що вже 3 роки постійно діють на кафедрі Промислового маркетингу призначені не лише для студентів старших курсів. Вже із першого місяця навчання, майбутні маркетологи долучаються до співпраці з бізнесом. І починається все з дисципліни «Вступ в спеціальність».   25 вересня студенти груп УМ-91, УМ-92 та УМ-93 зустрілась  з директором з маркетингу компанії Альфа Страхування, випускницею факультету Менеджменту та маркетингу Оленою Гончаренко, а вже 2 жовтня з директором з маркетингу компанії Ліга Закон, колишнім директором з маркетингу компанії Нова Пошта, випускницею нашої кафедри – Іриною Холод. Говорили про реалії роботи сучасного маркетолога, про компетенції , що їх мають володіти майбутні фахівці, щоб досягти успіху у динамічному сучасному середовищі бізнесу. Студенти не лише мали можливість послухати гостей, а й задати питання, що їх турбують, обговорити можливі шляхи побудови майбутньої кар’єри. Олена Гончаренко так описала свої враження після зустрічі: - «Це фантастична, зацікавлена, позитивно налаштована молодь, яку хочеться підтримати у всіх прагненнях! Ми говорили про такі складні речі як клієнтський сервіс та репутація, навіщо потрібні чат-боти та як трансформується маркетинг за останнє десятиріччя; які зони відповідальності у директора з маркетингу великої компанії»

 Детальніше...


Вивчаємо PR разом з бізнесом!

В рамках постійно діючих Бізнесових студій, студенти 3 курсу спеціальності Маркетинг зустрілись з Тетяною Юрчишиною - керівником бізнес-лінії Систем аналізу і моніторингу групи компаній Ліга Закон – лідером українського ринку з розробки систем аналізу та моніторингу..
Півтори години мали унікальну можливість познайомитись з програмним продуктом для моніторингу ЗМІ – «Semantrum», який є незамінним помічником у повсякденній діяльності не лише фахівця в сфері PR, а й кожного маркетолога. Разом з Тетяною студенти розбирали бізнесові кейси, досліджували особливості системи моніторингу. Більше того, учасники зустрічі отримали на 2 тижні демо доступ до програмного продукту для його поглибленого вивчення та опрацювання спеціально створеного фахівцями компанії кейсу. Ця зустріч буде мати продовження. Вже на лютий 2020 року запланована робота з кейсами по сегментації із використанням програмного продукту “Contragent”.  

Детальніше...

Ви тут: Головна Новини Бізнесові студії кафедри промислового маркетингу у 2019 році