Випускні роботи магістрів
Випускні роботи магістрів
Магістерські дисертації кафедри в архіві ELAKPI
2021 рік
Група УМ-01мп |
|||
Глоба Марія Сергіївна |
Професор, к.е.н, проф. Зозульов О.В. |
||
Мельник Катерина Геннадіївна |
Доцент, к.е.н., доц. Кубишина Н.С. |
||
Наконечна Валерія Олександрівна |
Доцент, к.т.н., доц. Лебеденко С.О |
||
Стародуб Ірина Олександрівна |
Маркетингові заходи з нівелювання сезонних коливань попиту на ринку авіаційних послуг |
Доцент, к.е.н., доц. Язвінська Н.В. |
|
Чепкий Назар Андрійович |
Управління асортиментною політикою підприємства на ринку міжкімнатних дверей |
Професор, д.е.н., проф. Шульгіна Л.М. |
|
Шрейдер Андрій Олександрович |
Розроблення товарної політики підприємства в умовах олігополістичної конкуренції |
Професор, д. ф-м-.н., зав. каф. Солнцев С.О. |
|
Юхименко Костянтин Ігорович |
Використання інструментів медіапланування під час реалізації діджитал стратегії підприємства |
Доцент, к.е.н., доц. Писаренко Н.Л. |
2020 рік
група УМ-91мп
1 |
Бакуновська Дар’я Дмитрівна |
Формування маркетингової цифрової стратегії підприємства на ринку побутової електроніки Forming the digital marketing strategy of the enterprise in the market of consumer electronics |
2 |
Вібла Марина Сергіївна |
Сегментування споживачів на вітчизняному В2В-ринку інформаційних технологій Segmentation of customers in the domestic B2B market of information technologies |
3 |
Давидова Олена Богданівна |
Формування бренд-стратегії компанії-виробника на споживчому ринку Forming the brand strategy of the manufacturing company in the consumer market |
4 |
Думанська Марія Русланівна |
Розроблення стратегії ребрендингу компанії на ринку освітніх послуг Developing the company's rebranding strategy in the market of educational services |
5 |
Земляков Владислав Сергійович (Д) |
Формування інноваційної політики підприємства Forming the enterprise’s innovation policy |
6 |
Кузьмич Юлія Василівна |
Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки на споживчому ринку Improving the communication policy of thetrade mark in the consumer market |
7 |
Ніколайчук Юлія Юріївна |
Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки підприємства Improving the communication policy of the company’s trade mark
|
8 |
Овдій Анна Анатоліївна |
Формування стратегії управління лояльністю споживачів підприємства Forming the loyalty management strategy of consumers of the enterprise |
9 |
Рожошенко Юрій Олексійович |
Розроблення нової інформаційної послуги підприємства Developing the new information service of the enterprise |
10 |
Солнцев Михайло Ігоревич |
Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України. Forming the company's growth strategy in the Ukrainian domestic market of industrial services |
2019 рік
Випускні роботи магістрів
група УМ-81м
1 |
Волков Віталій Андрійович (Д) |
Вдосконалення комунікаційної політики торгової маркиImprovementofthetrademarkcommunicationpolicy |
2 |
Захаров Олександр Дмитрович (Д) |
Формуваннястратегії диверсифікації підприємстваForming the diversification strategy of the enterprise |
3 |
Козіна Дар’я Юріївна |
Формування асортиментної політики підприємстваForming the assortment policy of the enterprise |
4 |
Корчага Максим Олександрович |
Розроблення цифровоїстратегії збуту нового товаруDeveloping the digital sales strategy for a new product |
5 |
Костянчук Крістіна Валеріївна |
Виведення інноваційного товару на промисловий ринокLaunching the innovative product into the industrial market |
6 |
Михайлова Єлизавета Дмитрівна |
Формування політики просування товарів на споживчому ринкуForming the promotion policy of products in the consumer market |
7 |
Пашинська Анастасія Олександрівна |
Позиціонування послуг на ринку телекомунікаційPositioning of services in the telecommunications market |
8 |
Петров Даніїл Олександрович |
Розроблення цифрової стратегії підприємстваDeveloping the digital sales strategy of the enterprise |
9 |
Половинкіна Анастасія Олександрівна |
Розроблення стратегії діджиталізації панельних дослідженьDeveloping the strategy of digitalization of panel research |
10 |
Саєнко Денис Аркадійович (Д) |
Формування комунікаційної стратегії підприємства у цифровому середовищіForming the communication strategy of enterprise in a digital environment |
11 |
Стєкольщиков Вадим Володимирович |
Розроблення маркетингової політики на вітчизняному ринкуDeveloping the marketing policy in the domestic market |
12 |
Трачук Олександр Васильович (Д) |
Формування STP- стратегії підприємстваForming the STP-strategy of theenterprise |
13 |
Швиряєва Поліна Вікторівна |
Вдосконалення товарної політики підприємстваImprovement of the product policy of theenterprise |
УМ-з81мп
1 |
Жукова Наталя Вікторівна |
Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства Developing the marketing communication strategy of enterprise |
2 |
Клеветенко Анастасія Олександрівна |
Розроблення маркетингової стратегії підприємства Developing the marketing strategy of enterprise |
3 |
Микитенко Тетяна Петрівна |
Розроблення комплексу маркетингу підприємства Developing the marketing mix of enterprise |
4 |
Москаленко Олександра Дмитрівна |
Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку промислових послуг Forming the competitive strategy of enterprise in the market of industrial services |
5 |
Найгас Ігор Ремович |
Формування маркетингової стратегії підприємства Forming the marketing strategy of enterprise |
6 |
Нечитайло (Гутова) Світлана Дмитрівна |
Формування інноваційної політики підприємства Forming the innovation policy of enterprise |
7 |
Профатило Ольга Олександрівна |
Формування партнерської стратегії в маркетингової діяльності підприємства Forming the partnership strategy in the marketing activity of enterprise |
8 |
Севонькіна Анна Олексіївна |
Виведення нового товару на споживчий ринок Launching the new product into the consumer market |
9 |
Феріма Діана Володирирівна |
Маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства Marketing in ensuring the competitiveness of enterprise |
2018 рік
Випускні роботи магістрів
група УМ-61м
1 |
Василенко Анастасія Тарасівна |
Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства на промисловому ринку |
Проф., д-р фіз.-мат. наук Солнцев С.О. |
2 |
Голидьбіна Алла Василівна |
Формування комунікаційної політики підприємства |
Доц., к.е.н. Писаренко Н.Л. |
3 |
Голубока Тетяна Василівна |
Формування асортиментної політики підприємства |
Доц., к.е.н. Кубишина Н.С. |
4 |
Данайканіч Моріка Олександрівна |
Маркетингове забезпечення виходу підприємства на міжнародний ринок |
Проф., к.е.н. Зозульов О.В. |
5 |
Данильчук Каріна Олександрівна |
Інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємства |
Доц., к.т.н. Лебеденко С.О. |
6 |
Джигіль Олексій Сергійович |
Виведення нового товару на промисловий ринок |
Доц., к.е.н. Кубишина Н.С. |
7 |
Змітрович Даниїл Дмитрович |
Управління портфелем брендів виробничо-промислової компанії |
Проф., к.е.н. Зозульов О.В. |
8 |
Менькова Кристина Ігорівна |
Репозиціонування бренду промислового виробника на споживчому ринку |
Проф., к.е.н. Зозульов О.В. |
9 |
Новоселецька Аліса Юріївна |
Управління службою маркетингу підприємства |
Доц., к.е.н. Язвінська Н.В. |
10 |
Поліненко Микола Миколайович |
Управління асортиментною політикою підприємства |
Доц., к.е.н. Кубишина Н.С. |
11 |
Спаський Денис Вікторович |
Виведення на ринок нового товару |
Проф., д-р фіз.-мат. наук Солнцев С.О. |
12 |
Трофімук Наталія Михайлівна |
Маркетингові засади підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку послуг |
Проф., д-р фіз.-мат. наук Солнцев С.О. |
група УМ-з71мп
1 |
Афанасьєва Катерина Олександрівна |
Просування товарів компанії у кіберпросторі |
Проф., к.е.н. Зозульов О.В. |
2 |
Безгінов Олексій Вікторович |
Ребрендинг на споживчому ринку |
Доц., к.т.н. Лебеденко С.О. |
3 |
Бондар Марія Андріївна |
Удосконалення іміджу торгової марки дитячого харчування на ринку України |
Проф., к.е.н. Зозульов О.В. |
4 |
Гайдукова Євгенія Аркадіївна |
Управління торговими марками підприємства |
Доц., к.е.н. Кубишина Н.С. |
5 |
Горковенко Олена Андріївна |
Підвищення ефективності маркетингових комунікацій підприємства |
Доц., к.е.н. Писаренко Н.Л. |
6 |
Гуртовий Анатолій Ігорович |
Формування стратегії збуту продукції виробничо-промислового підприємства |
Доц., к.е.н. Язвінська Н.В. |
7 |
Кочубей Юрій Миколайович |
Формування стратегії позиціонування Інтернет-магазину на електронному ринку |
Доц., к.т.н. Лебеденко С.О. |
8 |
Мороз Нікіта Костянтинович |
Застосування інструментів маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності підприємства |
Доц., к.т.н. Лебеденко С.О. |
9 |
Шевчук Олександра Юріївна |
Методи аналізу соціального графа в сфері маркетингу соціальних мереж (SMM) |
Проф., д-р фіз.-мат. наук Солнцев С.О. |
10 |
Дяченко Анастасія Ігорівна |
Міжнародна маркетингова стратегія на ринку кіберспорту |
Проф., к.е.н. Зозульов О.В. |
11 |
Овчаренко Едуард Костянтинович |
Формування стратегії позиціонування нового товару підприємства |
Доц., к.е.н. Писаренко Н.Л. |
12 |
Улановський Дмитро Олександрович |
Використання діджитал-маркетингу у стимулюванні збуту продукції підприємства |
Проф., д-р фіз.-мат. наук Солнцев С.О. |
13 |
Фісун Валерія Сергіївна |
Виведення нового товару на промисловий ринок |
Доц., к.е.н. Кубишина Н.С. |
група УМ-з61м
1 |
Васильєва Альона Денисівна |
Стратегія виходу вітчизняного виробника тест-систем на зарубіжні ринки |
Проф., к.е.н. Зозульов О.В. |
2 |
Завгородня Олеся Вадимівна |
Формування комунікаційної політики підприємства |
Доц., к.е.н. Писаренко Н.Л. |
3 |
Корнейчук Олександра Юріївна |
Розроблення маркетингового комплексу просування готельних послуг на туристичному ринку України |
Проф., д-р фіз.-мат. наук Солнцев С.О. |
4 |
Літаш Анна Станіславівна |
Визначення доцільності виходу компанії на вітчизняний ринок вакцин |
Проф., к.е.н. Зозульов О.В. |
5 |
Савченко Олександра Андріївна |
Формування маркетингової інноваційної політики підприємства |
Доц., к.е.н. Кубишина Н.С. |
2017 рік
Випускні роботи магістрів
1 |
Голікова Ганна Андріївна |
Удосконалення системи збуту підприємства роздрібної торгівлі |
|
2 |
Граділь Анастасія Анатоліївна |
Виведення нової послуги на споживчий ринок |
Автореферат |
3 |
Єремеєва Надія Сергіївна |
Планування та організація електронного бізнесу на ринку ветеринарних препаратів |
|
4 |
Липницька Ольга Андріївна |
Управління асортиментною політикою підприємства |
|
5 |
Лопатинська Юлія Вікторівна |
Формування іміджу торгової марки |
|
6 |
Мулик Леся Іванівна |
Маркетинг стартап-проектів інноваційної продукції |
|
7 |
Погоржевська Ілона Анатоліївна |
Управління лояльністю на ринку послуг дошкільного розвитку |
|
8 |
Пустова Тетяна Олександрівна |
Просування освітньої послуги на ринку України |
|
9 |
Саранчук Олена Валеріївна |
Мерчандайзинг у роздрібній торгівлі промисловими товарами |
Автореферат |
10 |
Стасевич Анастасія Петрівна |
Формування асортиментної політики товару на споживчому ринку |
11 |
Кофанов Олексій Євгенович |
Маркетингове забезпечення стартап-проектів |
2016 рік
Випускні роботи магістрів (група УМ-41м)
№ | ПІБ студента | Тема випускної роботи | ПІБ наукового керівника | Файл |
1 | Бабич М.О. | Аналіз конкурентоспроможності бренду на ринку лабораторної діагностики | Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О. | Автореф. |
2 | Барановська А.А. | Формування маркетингової інноваційної політики підприємства | Доцент, к.е.н. Кубишина Н.С. | Автореф. |
3 | Бібік І.Ю. | Управління лояльністю споживачів у банківській сфері | Доцент, к.е.н. Бажеріна К.В. | Автореф. |
4 | Вайнтрауб О.А. | Формування сервісної політики підприємства | Проф., к.е.н. Зозульов О.В. | Автореф. |
5 | Гавриш Ю.О. | Оцінювання конкурентоспроможності поліграфічних підприємств | Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О. | Автореф. |
6 | Державська А.В. | Формування маркетингової товарної політики ТМ "Живчик" | Доцент, к.е.н. Кубишина Н.С. | Автореф. |
7 | Ковальчук Т.В. | Процес впровадження нового товару на промисловий ринок | Доцент, к.е.н. Кубишина Н.С. | Автореф. |
8 | Кувиркова М.В. | Підвищення ефективності маркетингової політики розподілу на промисловому ринку | Проф., к.е.н. Зозульов О.В. | Автореф. |
9 | Кучеренко А.О. | Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства | Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О. | Автореф. |
10 | Левченко М.Є. | Формування омніканальної збутової політики підприємства | Проф., к.е.н. Зозульов О.В. | Автореф. |
11 | Попович Є.М. | Виведення нового товару на споживчий ринок | Доцент, к.е.н. Кубишина Н.С. | Автореф. |
12 | Сапега Л.І. | Розроблення політики просування інформаційних послуг | Проф., д.ф.-м.н., Солнцев С.О. | Автореф. |
13 | Столяр М.В. | Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою | Проф., к.е.н. Зозульов О.В. | Автореф. |
14 | Тарасенко О.М. | Ринкове позиціонування підприємства і напрямки його вдосконалення | Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О. | Автореф. |
15 | Федько С.О. | Вихід на міжнародний ринок вітчизняного Інтернет-магазину | Проф., к.е.н. Зозульов О.В. | Автореф. |
16 | Чуба Д.М. | Впровадження нового товару на промисловий ринок | Доцент, к.е.н. Кубишина Н.С. | Автореф. |
17 | Чуєв Д.С. | Маркетингові засади управління ринковою діяльністю підприємства | Доцент, к.е.н. Язвінська Н.В. | Автореф. |
18 | Шевчук І.С. | Маркетингова комунікаційна політика підприємства і напрямки її вдосконалення | Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О. | Автореф. |