Міжнародний постійно діючий науково-методичний семінар 23.02.2023 р
23 лютого 2023 року відбулося чергове засідання Міжнародного постійно діючого науково-методичного семінару на тему: «Обговорення результатів наукових досліджень здобувачів наукового ступеня», дистанційно (on-line).
Цього разу заслухали доповідь Аліції Фандреєвської – докторантки кафедри поведінки споживачів, що у Варшавській школі економіки, Польща.
Доповідачка виступила з презентацією концепції своєї дисертації на тему «Культурні детермінанти поведінки суб'єктів ринку в епоху глобалізації».
У роботі Семінару взяли участь представники трьох університетів.
Від Варшавської вищої школи економіки:
- Анна Домбровська – докт.хаб., професор, зав.кафедри дослідження поведінки споживачів ВШЕ, співголова організаційного комітету семінару;
- Віолетта Мєжеєвська – докт.хаб., професор, заступник директора Інституту Управління, член організаційного комітету семінару;
- Богдан Мруз – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів, член організаційного комітету семінару;
- Адріан Вікук-Любовецький– докт.хаб., кафедра поведінки споживачів, учасник дискусій;
- Малгожата Тварджік – докт.хаб., кафедра поведінки споживачів, учасник дискусій;
- Аліція Фандреєвська – докторантка кафедри поведінки споживачів, доповідачка.
Від Технічного університету Берліна:
- Ян Кратцер – докт., професор, зав.кафедри менеджменту підприємництва та інновацій, Технічний університет Берліна, співголова організаційного комітету семінару;
- Томаш Валічко – докторант, кафедра менеджменту підприємництва та інновацій, Технічний університет Берліна.
Від КПІ ім. Ігоря Сікорського:
1. Людмила Шульгіна – докт.екон.наук, професор, кафедра промислового маркетингу ФММ, голова організаційного комітету семінару;
2. Сергій Шукаєв – докт.техн.наук, професор, завідувач відділу міжнародної координації проектів, заступник голови організаційного комітету семінару;
3. Марина Кравченко - докт.екон.наук, професор, декан ФММ, член організаційного комітету;
4. Сергій Солнцев – докт.фіз.-мат.наук, професор, завідувач кафедри промислового маркетингу ФММ, член організаційного комітету семінару;
5. Катерина Копішинська – канд.екон.наук, доцент, заступник декана ФММ з міжнародної діяльності, член організаційного комітету семінару;
6. Олександр Зозульов – канд.екон.наук, професор, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
7. Наталія Писаренко – канд.екон.наук, доцент, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасниця дискусій;
8. Наталія Юдіна – канд.екон.наук, доцент, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасниця дискусій;
9. Микита Серевин – аспірант, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
10. Христина Костянчук – аспірантка, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
11. Руслан Залуцький – аспірант, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
12. Биба Володимир – аспірант, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
13. Антон Мазуров – аспірант, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій.
Доповідь була вислухана зі значною зацікавленістю, після чого відбулася наукова дискусія.
Учасники відзначили високий рівень отриманих наукових