ПРОГРАМА КОМЛЕКСНОГО АТЕСТАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ 2022
До уваги бакалаврів 2022 року випуску!
В зв'язку з війсковою агресією росії проти України у 2022 року випускна робота бакалаврів за рішення кафедри замінена на комплексний екзамен. Прохання всіх ознайомитися із ПРОГРАМОЮ ЕКЗАМЕНУ.
Опитування студентів щодо вибіркових дисциплін
Шановні студенти 1-го, 2-го та 3-го курсів прохання ознайомитися з факультетським та загальноуніверситетським каталогами вибіркових дисциплін на сайті кафедри.
Деталі опитування у кураторів груп, університетських телеграм-каналах.
Опитування через my.kpi.ua.
Поновлення навчального процесу з 04.04.2022 р.
Шановні студенти та аспіранти!
Навчальний процес під час военного стану, викликаного військовою агресією росії проти України, поновлюється з 04.04.2022 р. Деталі у телеграм-каналах університету, факультету та кафедри.
Міжнародний науково-методичний семінар кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського та кафедри дослідження поведінки споживачів інституту менеджменту Варшавської школи економіки
26 січня 2022 року на платформі Zoom відбувся міжнародний науково-методичний семінар за участі представників адміністрації Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та професорсько-викладацького складу кафедри промислового маркетингу, а також кафедри дослідження поведінки споживачів інституту менеджменту Варшавської школи економіки, Польща. Захід проведено згідно з раніше затвердженим графіком роботи постійно діючого міжнародного науково-методичного семінару. Мовою спілкування на семінарі учасники обрали англійську.
Тема семінару: обговорення концепції дисертації здобувача Северина Микити, викладеної у доповіді на тему: «Комунікаційно-аналітичне забезпечення маркетингу» (Communication and Analytical Support of Marketing).
Від польської сторони у роботі семінару взяли участь:
- Анна Домбровська – докт.хаб., професор, зав.кафедри дослідження поведінки споживачів (Варшавська школа економіки – ВШЕ);
- Віолетта Мєжеєвська – докт.хаб., професор, заступник директора Інституту Управління ВШЕ;
- Богдан Мруз – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
- Мірослава Янош-Кресло – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
- Адріан Любовецький – докт., кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
- Аніта Шушкевич – магістр, кафедра поведінки споживачів ВШЕ.
Від КПІ ім. Ігоря Сікорського на семінарі були присутні:
1. Сергій Шукаєв – докт.техн.наук, професор, завідувач відділу міжнародної координації проектів;
2. Сергій Солнцев – докт.фіз.-мат.наук, професор, завідувач кафедри промислового маркетингу (КПМ);
3. Людмила Шульгіна – докт.екон.наук, професор, КПМ;
4. Катерина Копішинська – канд.екон.наук, доцент, заступник декана факультету за напрямом міжнародної діяльності;
5. Олександр Зозульов – канд.екон.наук, професор, КПМ;
6. Наталія Писаренко – канд.екон.наук, доцент, КПМ;
7. Наталія Юдіна – канд.екон.наук, доцент, КПМ;
8. Микита Северин – здобувач ОНП «Маркетинг», 3 курс;
9. Менькова Кристина – здобувач ОНП «Маркетинг», 4 курс;
10. Костянчук Христина – здобувач ОНП «Маркетинг», 2 курс;
11. Залуцький Руслан – здобувач ОНП «Маркетинг», 1 курс.
Семінар розпочався привітанням представників польської та української сторони, затвердженням порядку денного, встановленням регламенту. Після цього учасники з великою цікавістю прослухали виступ здобувача Северина М., у якій він виклав головні положення своєї дисертації у доповіді на тему: «Комунікаційно-аналітичне забезпечення маркетингу».
26 січня 2022 року на платформі Zoom відбувся міжнародний науково-методичний семінар за участі представників адміністрації Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та професорсько-викладацького складу кафедри промислового маркетингу, а також кафедри дослідження поведінки споживачів інституту менеджменту Варшавської школи економіки, Польща. Захід проведено згідно з раніше затвердженим графіком роботи постійно діючого міжнародного науково-методичного семінару. Мовою спілкування на семінарі учасники обрали англійську.
Тема семінару: обговорення концепції дисертації здобувача Северина Микити, викладеної у доповіді на тему: «Комунікаційно-аналітичне забезпечення маркетингу» (Communication and Analytical Support of Marketing).
Від польської сторони у роботі семінару взяли участь:
- Анна Домбровська – докт.хаб., професор, зав.кафедри дослідження поведінки споживачів (Варшавська школа економіки – ВШЕ);
- Віолетта Мєжеєвська – докт.хаб., професор, заступник директора Інституту Управління ВШЕ;
- Богдан Мруз – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
- Мірослава Янош-Кресло – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
- Адріан Любовецький – докт., кафедра поведінки споживачів ВШЕ;
- Аніта Шушкевич – магістр, кафедра поведінки споживачів ВШЕ.
Від КПІ ім. Ігоря Сікорського на семінарі були присутні:
1. Сергій Шукаєв – докт.техн.наук, професор, завідувач відділу міжнародної координації проектів;
2. Сергій Солнцев – докт.фіз.-мат.наук, професор, завідувач кафедри промислового маркетингу (КПМ);
3. Людмила Шульгіна – докт.екон.наук, професор, КПМ;
4. Катерина Копішинська – канд.екон.наук, доцент, заступник декана факультету за напрямом міжнародної діяльності;
5. Олександр Зозульов – канд.екон.наук, професор, КПМ;
6. Наталія Писаренко – канд.екон.наук, доцент, КПМ;
7. Наталія Юдіна – канд.екон.наук, доцент, КПМ;
8. Микита Северин – здобувач ОНП «Маркетинг», 3 курс;
9. Менькова Христина – здобувач ОНП «Маркетинг», 4 курс;
10. Костянчук Христина – здобувач ОНП «Маркетинг», 2 курс;
11. Залуцький Руслан – здобувач ОНП «Маркетинг», 1 курс.
Семінар розпочався привітанням представників польської та української сторони, затвердженням порядку денного, встановленням регламенту. Після цього учасники з великою цікавістю прослухали виступ здобувача Северина М., у якій він виклав головні положення своєї дисертації у доповіді на тему: «Комунікаційно-аналітичне забезпечення маркетингу». Зміст доповіді викликав значну кількість запитань, коментарів, а також досить активне обговорення, – як з боку українських, так і польських науковців. Приємне враження на всіх учасників справив високий рівень підготовки здобувача Северина М., його обізнаність з досліджуваною проблематикою і володіння методологією дослідження, що звичайно ж сприяло виникненню на семінарі глибокої наукової дискусії. Свій вагомий внесок у панування позитивної, доброзичливої атмосфери під час обговорення здійснив також модератор семінару – доктор хабілітований, професор Богдан Мруз.
Завершився семінар висновком про досягнення поставленої мети заходу – сприяння виходу здобувачів у міжнародний науковий простір, інтернаціоналізації міжнародної співпраці вчених і поглиблення їх досліджень шляхом обміну думками із зарубіжною науковою спільнотою. Схвально була сприйнята інформація про продовження цього позитивного досвіду і проведення наступного семінару у травні 2022 року.
Діджитал маркетинг на практиці!
20 грудня 2021 року в рамках «Бізнесових студій» і вивчення дисципліни "Джіджитал маркетинг" до студентів 4 курсу спеціальності "Промисловий маркетинг" завітає Максим Дмитров - Digital Transition Manager компанії BSH (Bosch Siemens) в Україні з темою – «Менеджмент брендових вебсайтів».
В рамках зустрічі Максим розкриє такі питання:
- Ключові цілі брендового сайту.
- Використання аналітики для прийняття рішень.
Посилання на зустріч буде надіслано додатково!