Бізнесові студіїї 12 травня, середа, о 16-15
«Відеосторітелінг. Створення відео для бізнесу». Світлана Тарасова
ТОВ “Відеосторітеллінг Продакшен”, Директор, Продюсер
1. Product - створення відеомаркетингової стратегії
2. Pre-Production - підготовка до зйомок
3. Production -знімальний період
4. Post-Production - обробка відео
5. Promotion - просування
Формат - Zoom Nataliia Pysarenko is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: Бізнесові студії. Відеосторітелінг
Time: May 12, 2021 04:15 PM Kiev
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/85670598854?pwd=U1FpRVo2OHFkcXIrVDhBRXpSbkk4UT09
ФММ - лідер за рейтингом журналу Forbs
За рейтингом журналу Forbes Факультет менеджменту та маркетингу зайняв 1 місце серед факультетів менеджменту усіх ЗВО України!
Відбулась чергова зустріч в рамках постійно діючих Бізнесових студій кафедри!
18 березня 2021 відбулась зустріч студентів 4 курсу бакалаврату та 1 курсу магістратури зі співзасновником діджитал агенції МокСо Тетяною Мокренко та членами її команди, зокрема, випускницею кафедри – Катериною Гаврилюк, що зараз вже очолює в агенції відділ роботи з інфлюєнсерами.
Майже 3 години студенти із захопленням слухали та обговорювали ключові тренди цифрового ринку останнього року, що їх в ході дослідження виявила команда МокСо.
Також Тетяна анонсувала відкриття нових ваканцій в агенції та особливо запросила майбутніх випускників до процесу стажування.
Нагадаємо, що Тетяна Мокренко – давній друг та партнер кафедри, член Консультаційної ради з розвитку спеціальності. В 2019 році була одним з керівників Школи СММ. Зараз в команді Тетяни працюють уже 4 випускники нашої кафедри.
Brandstorm 2021 від компанії Лореаль
Оголошено цьогорічний конкурс від компанії Лореаль - Brandstorm 2021
Студенти кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського щорічно беруть участь у цьому конкурсы. Цього року завдання неймовірно цікаве і творче! А також одночасно передбачає і креатив і вміння аналізувати і презентувати! Долучайтеся!!!
«Місія: Винайти новий досвід здійснення покупок у сфері б'юті у більш ігровій та розважальній формію. Це може включати використання соціальних платформ, пряму трансляцію, соціальну комерцію, контент на вимогу, цифрові послуги, дані або щось нове! Проєкт повинен бути придатним до масштабування у межах бренду, дивізіону L’Oréal, каналу збуту або всієї Групи. (більш детальний опис у вкладенні)
Як завжди необхідно створити команду із трьох чоловік, придумати ідею і завантажити 3 слайди на платформу. Після цього кращі ідеї будуть брати участь в національному фіналі, а далі міжнародний фінал. А переможець вже міжнародного фіналу отримає 3-х місячне стажування в Station F та Лореаль, де вони будуть реалізовувати свою ідею, а після презентувати її Команді топ-директорів Лореаль.»
Це коротка інформація. Хто братиме участь, пишіть мені в телеграм (095-423-46-45) -для команд-учасників надам розгорнуті умови:) Вказуйте Назву команди, ПІБ учасників команди, навчальну групу.
Школа Практичного бренд-менеджменту (Yellow)
В квітні 2021 року для студентів старших курсів спеціальності 075 «Маркетинг» в рамках «Бізнесових студій» стартує Школа Практичного бренд менеджменту (Yellow).
Кафедра промислового маркетингу, в партнерстві з практиками бізнесу – бренд-агенцією «BrandBerry” - Strategy&Brand Management та провідними маркетологами українського бізнесу започатковує програму з практичного опанування навичок створення брендів. Формат школи – теоретичні блоки, розгляд успішних кейсів бізнесу та практична розробка брендів на основі реальних брифів компаній.
Формат роботи – а реальному режимі часу за замовленнями компаній «Розробив та впровадив». Найкращі рішення знайдуть своє застосування в компаніях.
Спеціальні гості програми – підприємці та маркетологи, чиї бренди та бізнеси надихають.
Чекайте наступних анонсів!!!