Навчальний процес під час карантину
Шановні студенти та викладачі!
Під час карантину навчальний процес відповідно до наказу ректора відбувається дистанційно.
Старостам груп потрібно зв'язатися із викладачами для визначанння форм дистанційного навчання та отримання завдань.
Атестація проводиться у встановлені строки дистанційно.
Подробиці та оператину інформацію прохання відслідковувати у телеграм-каналах факультету та кафедри:
Телеграм-канал: @dekanat_fmm (Деканат)
Телеграм-канал: @fmm_info (Деканат ФММ.інфо)
Телеграм-канал: @MarketingKPI (кафедра маркетингу)
До уваги студентів! Вибіркові дисциплині на 2020/2021 н.р.
Шановні студенти! Просимо ознайомитися із вибірковими дисциплінами та вибрати згідно процедури за вашим уподобанням ті, що ви бажаєте слухати у 2020/2021 навчальному році.
Дисципліни та їх анотації: для бакалаврів для магістрів
Бізнесові студії кафедри промислового маркетингу у 2019 році
Вступ в спеціальність разом з провідними маркетологами України!
Бізнесові студії, що вже 3 роки постійно діють на кафедрі Промислового маркетингу призначені не лише для студентів старших курсів. Вже із першого місяця навчання, майбутні маркетологи долучаються до співпраці з бізнесом. І починається все з дисципліни «Вступ в спеціальність». 25 вересня студенти груп УМ-91, УМ-92 та УМ-93 зустрілась з директором з маркетингу компанії Альфа Страхування, випускницею факультету Менеджменту та маркетингу Оленою Гончаренко, а вже 2 жовтня з директором з маркетингу компанії Ліга Закон, колишнім директором з маркетингу компанії Нова Пошта, випускницею нашої кафедри – Іриною Холод. Говорили про реалії роботи сучасного маркетолога, про компетенції , що їх мають володіти майбутні фахівці, щоб досягти успіху у динамічному сучасному середовищі бізнесу. Студенти не лише мали можливість послухати гостей, а й задати питання, що їх турбують, обговорити можливі шляхи побудови майбутньої кар’єри. Олена Гончаренко так описала свої враження після зустрічі: - «Це фантастична, зацікавлена, позитивно налаштована молодь, яку хочеться підтримати у всіх прагненнях! Ми говорили про такі складні речі як клієнтський сервіс та репутація, навіщо потрібні чат-боти та як трансформується маркетинг за останнє десятиріччя; які зони відповідальності у директора з маркетингу великої компанії»
Вивчаємо PR разом з бізнесом!
В рамках постійно діючих Бізнесових студій, студенти 3 курсу спеціальності Маркетинг зустрілись з Тетяною Юрчишиною - керівником бізнес-лінії Систем аналізу і моніторингу групи компаній Ліга Закон – лідером українського ринку з розробки систем аналізу та моніторингу..
Півтори години мали унікальну можливість познайомитись з програмним продуктом для моніторингу ЗМІ – «Semantrum», який є незамінним помічником у повсякденній діяльності не лише фахівця в сфері PR, а й кожного маркетолога. Разом з Тетяною студенти розбирали бізнесові кейси, досліджували особливості системи моніторингу. Більше того, учасники зустрічі отримали на 2 тижні демо доступ до програмного продукту для його поглибленого вивчення та опрацювання спеціально створеного фахівцями компанії кейсу. Ця зустріч буде мати продовження. Вже на лютий 2020 року запланована робота з кейсами по сегментації із використанням програмного продукту “Contragent”.
Школа SMM на кафедрі промислового маркетингу у 2019
18 грудня
Практики багато не буває!!
Позаду 4 місяці напруженої роботи і, нарешті, сьогодні ми слухаємо фінальні презентації Школи SMМ!!
Сьогодні команди студентів презентували результати - стратегії брендів в соціальних мережах по актуальним брифам компаний.
І оцінка проектів була жорстка. Не лише команда Діджитал агенції MokCo, на чолі з Тетяною Мокренко, а й Яніна Нестерчук, голова служби корпоративних комунікацій компанії Нова Пошта та Оксана Андрушків, директор з маркетингу компанії Галичина, оцінювали стратегії для своїх брендів. А ще команди презентували стратегію для Ощадбанку, ТМ Ахмад та Метро cash & carry. Чудовий результат! Неоціненний практичний досвід і масса позитивних емоцій. Багато планів на подальшу співпрацю з бізнесом.
11 вересня
Вдала співпраця бізнесу та вищої освіти!!
11 вересня, на кафедрі промислового маркетингу в рамках постійно діючих Бізнесових студій, почала роботу Школа SMM!
Кафедра промислового маркетингу ФММ КПІ імені Ігоря Сікорського Marketing KPI, спільно з Діджитал агенцією MokCo започаткували піврічну програму з SMM (Social media marketing). Завдання школи - на основі реальних кейсів бізнесу, поглибити знання в сфері цифрового маркетингу, побути в ролі незалежної агенції, що розробляє стратегію СММ, креативну концепцію, презентує результати клієнту.
До школи ми запросили найкращих студентів старших курсів. 2 рази на місяць, після занять вони будуть працювати в командах, щоб в грудні презентувати результати своєї роботи.
Початок зроблено!!
Запрошуємо на навчання!
08.06.2019:
Запрошуємо на навчання!
Кафедра промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" запрошує отримати вищу освіту за рівнями підготовки: бакалавр (спеціальність 075 "Маркетинг" та спеціальність 051 "Економіка", спеціалізація "Бізнес-аналітика") та «магістр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» (приймаються у тому числі випускники інших університетів та спеціальностей!). Детальна інформація тут.