Випускні роботи магістрів

  Випускні роботи магістрів 


Магістерські дисертації кафедри в архіві ELAKPI 


2021 рік  

Група УМ-01мп

Глоба Марія Сергіївна

Бренд-аудит торговельної марки на споживчому ринку

Професор,

 к.е.н, проф.    

Зозульов О.В.

Мельник Катерина Геннадіївна

 Формування інноваційної стратегії послуги підприємства

Доцент,

 к.е.н., доц.  

Кубишина Н.С.

Наконечна Валерія Олександрівна

Маркетинг у стратегічному управлінні бізнесом

Доцент,

 к.т.н., доц.    

Лебеденко С.О

Стародуб Ірина Олександрівна

Маркетингові заходи з нівелювання сезонних коливань попиту на ринку авіаційних послуг

Доцент,

 к.е.н., доц.   

Язвінська Н.В.

Чепкий Назар Андрійович

Управління асортиментною політикою підприємства на ринку міжкімнатних дверей

Професор,

 д.е.н., проф.    

Шульгіна Л.М.

Шрейдер Андрій Олександрович

Розроблення товарної політики підприємства в умовах олігополістичної конкуренції

Професор,

 д. ф-м-.н., зав. каф.     

  Солнцев С.О.

Юхименко Костянтин Ігорович

Використання інструментів медіапланування під час реалізації діджитал стратегії підприємства

Доцент,

 к.е.н., доц.    

Писаренко Н.Л.


 2020 рік 

група УМ-91мп 

1

Бакуновська Даря Дмитрівна

Формування маркетингової цифрової стратегії підприємства на ринку побутової електроніки

Forming the digital marketing strategy of the enterprise in the market of consumer electronics

2

Вібла

Марина Сергіївна

Сегментування споживачів на вітчизняному В2В-ринку інформаційних технологій

Segmentation of customers in the domestic B2B market of information technologies

3

Давидова Олена Богданівна

Формування бренд-стратегії компанії-виробника на споживчому ринку

Forming the brand strategy of the manufacturing company in the consumer market

4

Думанська Марія Русланівна

 Розроблення стратегії ребрендингу   компанії на ринку освітніх послуг

Developing the company's rebranding strategy in the market of educational services

5

Земляков Владислав Сергійович (Д)

Формування інноваційної політики підприємства

Forming the enterprise’s innovation policy

6

Кузьмич Юлія Василівна

Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки на споживчому ринку

Improving the communication policy of thetrade mark in the consumer market

7

Ніколайчук Юлія Юріївна

Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки підприємства

Improving the communication policy of the company’s trade mark

 

 

8

Овдій Анна Анатоліївна

Формування стратегії управління лояльністю споживачів підприємства

Forming the loyalty management strategy of consumers of the enterprise

9

Рожошенко Юрій Олексійович

Розроблення нової інформаційної послуги підприємства

Developing the new information service of the enterprise

10

Солнцев Михайло Ігоревич

Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України. 

Forming the company's growth strategy in the Ukrainian domestic market of industrial services

  


2019 рік 

  Випускні роботи магістрів

група УМ-81м

1

Волков Віталій Андрійович (Д)

Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки

Improvementofthetrademarkcommunicationpolicy

2

Захаров Олександр Дмитрович (Д)

Формуваннястратегії диверсифікації підприємства

Forming the diversification strategy of the enterprise

3

Козіна Дар’я Юріївна

Формування асортиментної політики  підприємства

Forming the assortment policy of the enterprise

4

Корчага Максим Олександрович

Розроблення цифровоїстратегії збуту нового товару

Developing the digital sales strategy for a new product

5

Костянчук Крістіна Валеріївна

Виведення інноваційного товару на промисловий ринок

Launching the innovative product into the industrial market

6

Михайлова Єлизавета Дмитрівна

Формування політики просування товарів на споживчому ринку

Forming the promotion policy of products in the consumer market

7

Пашинська Анастасія Олександрівна

Позиціонування послуг на ринку телекомунікацій

Positioning of services in the telecommunications market

8

Петров Даніїл Олександрович

Розроблення цифрової стратегії підприємства

Developing the digital sales strategy of the enterprise

9

Половинкіна Анастасія Олександрівна

 Розроблення стратегії діджиталізації панельних досліджень

Developing the strategy of digitalization of panel research

10

Саєнко Денис Аркадійович (Д)

Формування  комунікаційної стратегії підприємства у цифровому середовищі

Forming the communication strategy of enterprise in a digital environment

11

Стєкольщиков Вадим Володимирович

Розроблення маркетингової політики на вітчизняному ринку

Developing the marketing policy in the domestic market

12

Трачук Олександр Васильович (Д)

Формування STP- стратегії підприємства

Forming the STP-strategy of theenterprise

13

Швиряєва Поліна Вікторівна

Вдосконалення товарної політики підприємства

Improvement of the product policy of theenterprise

                                    УМ-з81мп

1

Жукова

Наталя Вікторівна

Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства

Developing the marketing communication strategy of enterprise

2

Клеветенко

Анастасія Олександрівна

Розроблення маркетингової стратегії підприємства

Developing the marketing strategy of enterprise

3

Микитенко

Тетяна Петрівна

Розроблення комплексу маркетингу підприємства

Developing the marketing mix of enterprise

4

Москаленко

Олександра Дмитрівна

Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку промислових послуг

Forming the competitive strategy of enterprise in the market of industrial services

5

Найгас

Ігор Ремович

Формування маркетингової стратегії підприємства

Forming the marketing strategy of enterprise

6

Нечитайло

(Гутова)

Світлана Дмитрівна

Формування інноваційної політики підприємства

Forming the innovation policy of enterprise

7

Профатило

Ольга Олександрівна

Формування партнерської стратегії в маркетингової діяльності підприємства

Forming the partnership strategy in the marketing activity of enterprise

8

Севонькіна

Анна Олексіївна

Виведення нового товару на споживчий ринок

Launching the new product into the consumer market

9

Феріма

Діана Володирирівна

Маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства

Marketing in ensuring the competitiveness of enterprise

 


2018 рік 

  Випускні роботи магістрів

група УМ-61м

1

Василенко Анастасія Тарасівна

Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства на промисловому ринку

Проф., д-р фіз.-мат. наук          Солнцев С.О.

2

Голидьбіна Алла Василівна

Формування комунікаційної політики підприємства

Доц.,    к.е.н.     Писаренко Н.Л.

3

Голубока Тетяна Василівна

Формування асортиментної політики підприємства

Доц.,    к.е.н.      Кубишина Н.С.

4

Данайканіч Моріка Олександрівна

Маркетингове забезпечення виходу підприємства на міжнародний ринок

Проф.,   к.е.н.      Зозульов О.В.

5

Данильчук Каріна Олександрівна

Інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємства

Доц.,    к.т.н.      Лебеденко С.О.

6

Джигіль Олексій Сергійович

Виведення нового товару на промисловий ринок

Доц.,    к.е.н.      Кубишина Н.С.

7

Змітрович Даниїл Дмитрович

Управління портфелем  брендів виробничо-промислової компанії

Проф.,   к.е.н.      Зозульов О.В.

8

Менькова Кристина Ігорівна

Репозиціонування бренду промислового виробника на споживчому ринку

Проф.,   к.е.н.      Зозульов О.В.

9

Новоселецька Аліса Юріївна

Управління службою маркетингу підприємства

Доц.,    к.е.н.      Язвінська Н.В.

10

Поліненко Микола Миколайович

Управління асортиментною політикою підприємства

Доц.,    к.е.н.      Кубишина Н.С.

11

Спаський Денис Вікторович

Виведення на ринок нового товару

Проф., д-р фіз.-мат. наук          Солнцев С.О.

12

Трофімук Наталія Михайлівна

Маркетингові засади підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку послуг

Проф., д-р фіз.-мат. наук          Солнцев С.О.

група УМ-з71мп

1

Афанасьєва Катерина Олександрівна

Просування товарів компанії у кіберпросторі

Проф.,   к.е.н.      Зозульов О.В.

2

Безгінов Олексій Вікторович

Ребрендинг на споживчому ринку

Доц.,    к.т.н.      Лебеденко С.О.

3

Бондар Марія Андріївна

Удосконалення іміджу торгової марки  дитячого харчування  на ринку України

Проф.,   к.е.н.      Зозульов О.В.

4

Гайдукова Євгенія Аркадіївна

Управління торговими марками підприємства

Доц.,    к.е.н.      Кубишина Н.С.

5

Горковенко Олена Андріївна

Підвищення ефективності маркетингових комунікацій підприємства

Доц.,    к.е.н.     Писаренко Н.Л.

6

Гуртовий Анатолій Ігорович

Формування стратегії збуту продукції виробничо-промислового підприємства

Доц.,    к.е.н.      Язвінська Н.В.

7

Кочубей Юрій Миколайович

Формування стратегії позиціонування Інтернет-магазину на електронному ринку

Доц.,    к.т.н.      Лебеденко С.О.

8

Мороз Нікіта Костянтинович

Застосування  інструментів  маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності підприємства

Доц.,    к.т.н.      Лебеденко С.О.

9

Шевчук Олександра Юріївна

Методи аналізу соціального графа в сфері маркетингу  соціальних мереж (SMM)

Проф., д-р фіз.-мат. наук          Солнцев С.О.

10

Дяченко Анастасія Ігорівна

Міжнародна маркетингова стратегія на ринку кіберспорту

Проф.,   к.е.н.      Зозульов О.В.

11

Овчаренко Едуард Костянтинович

Формування стратегії позиціонування  нового товару підприємства

Доц.,    к.е.н.     Писаренко Н.Л.

12

Улановський Дмитро Олександрович

Використання діджитал-маркетингу у стимулюванні збуту продукції підприємства

Проф., д-р фіз.-мат. наук          Солнцев С.О.

13

Фісун Валерія Сергіївна

Виведення нового товару на  промисловий ринок

Доц.,    к.е.н.      Кубишина Н.С.

група УМ-з61м

1

Васильєва Альона Денисівна

Стратегія виходу вітчизняного виробника тест-систем на зарубіжні ринки 

Проф.,  к.е.н.          Зозульов О.В.

2

Завгородня Олеся Вадимівна

Формування комунікаційної політики підприємства

Доц.,  к.е.н.             Писаренко Н.Л.

3

Корнейчук Олександра Юріївна

Розроблення маркетингового комплексу просування готельних послуг на туристичному ринку України

Проф., д-р фіз.-мат. наук     

  Солнцев С.О.

4

Літаш Анна Станіславівна

Визначення доцільності виходу компанії на вітчизняний ринок вакцин

Проф.,  к.е.н.          Зозульов О.В.

5

Савченко Олександра Андріївна   

Формування маркетингової інноваційної політики підприємства

Доц.,  к.е.н.             Кубишина Н.С.

 



2017 рік 

 Випускні роботи магістрів

1

Голікова Ганна Андріївна

Удосконалення системи збуту підприємства роздрібної торгівлі

 Автореферат

2

Граділь Анастасія Анатоліївна

Виведення нової послуги на споживчий ринок

 Автореферат

3

Єремеєва Надія Сергіївна

Планування та організація електронного бізнесу на ринку ветеринарних препаратів

Автореферат

4

Липницька Ольга Андріївна

Управління асортиментною політикою підприємства

Автореферат

5

Лопатинська Юлія Вікторівна

Формування іміджу торгової марки

Автореферат 

6

Мулик Леся Іванівна

Маркетинг стартап-проектів інноваційної продукції

Автореферат

7

Погоржевська Ілона Анатоліївна

 Управління лояльністю на ринку послуг дошкільного розвитку

Автореферат

8

Пустова Тетяна Олександрівна

Просування освітньої послуги на ринку України

Автореферат

9

Саранчук Олена Валеріївна

Мерчандайзинг у роздрібній торгівлі промисловими товарами

Автореферат

10

Стасевич Анастасія Петрівна

Формування асортиментної політики товару на споживчому ринку

Автореферат 

11

Кофанов Олексій Євгенович

Маркетингове забезпечення стартап-проектів

Автореферат


 

2016 рік 

Випускні роботи магістрів (група УМ-41м)

ПІБ студента Тема випускної роботи ПІБ наукового керівника Файл
 1 Бабич М.О. Аналіз конкурентоспроможності бренду на ринку лабораторної діагностики  Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О. Автореф.
 2  Барановська А.А. Формування маркетингової інноваційної політики підприємства Доцент, к.е.н. Кубишина Н.С. Автореф.
 3  Бібік І.Ю.  Управління лояльністю споживачів у банківській сфері  Доцент, к.е.н.    Бажеріна К.В. Автореф.
 4  Вайнтрауб О.А.   Формування сервісної політики підприємства  Проф., к.е.н.   Зозульов О.В. Автореф. 
 5 Гавриш Ю.О. Оцінювання конкурентоспроможності поліграфічних підприємств Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О.  Автореф. 
         
 6 Державська А.В. Формування маркетингової товарної політики ТМ "Живчик"  Доцент, к.е.н. Кубишина Н.С. Автореф. 
7 Ковальчук Т.В. Процес впровадження нового товару на промисловий ринок  Доцент, к.е.н.   Кубишина Н.С. Автореф. 
 8 Кувиркова М.В.  Підвищення ефективності маркетингової політики розподілу на промисловому ринку  Проф., к.е.н.   Зозульов О.В. Автореф.
9 Кучеренко А.О. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О. Автореф. 
10 Левченко М.Є. Формування омніканальної збутової політики підприємства Проф., к.е.н.    Зозульов О.В. Автореф.
11 Попович Є.М. Виведення нового товару на споживчий ринок  Доцент, к.е.н. Кубишина Н.С. Автореф. 
12 Сапега Л.І.  Розроблення політики просування інформаційних послуг Проф., д.ф.-м.н., Солнцев С.О. Автореф. 
13 Столяр М.В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою   Проф., к.е.н. Зозульов О.В. Автореф. 
14 Тарасенко О.М. Ринкове позиціонування підприємства і напрямки його вдосконалення  Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О. Автореф. 
15 Федько С.О. Вихід на міжнародний ринок вітчизняного Інтернет-магазину Проф., к.е.н. Зозульов О.В. Автореф. 
16 Чуба Д.М. Впровадження нового товару на промисловий ринок Доцент, к.е.н. Кубишина Н.С. Автореф. 
17 Чуєв Д.С. Маркетингові засади управління ринковою діяльністю підприємства Доцент, к.е.н. Язвінська Н.В. Автореф. 
18 Шевчук І.С. Маркетингова комунікаційна політика підприємства і напрямки її вдосконалення Проф., д.ф.-м.н. Солнцев С.О. Автореф. 
Ви тут: Головна Студентам General Статті Студенти Випускні роботи магістрів